Napraattopic deel 123

21-12-2019 01:00 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
-Shifty- schreef:
03-01-2020 10:00
Ik help mee met Dry Januari door alle drank in huis weg te werken.
Stoerdoenerij weer.
Ik wed dat je na één glaasje onder de tafel ligt.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Ik heb al beftember en stoptober gedaan. Genoeg themamaanden.
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
oudebaas schreef:
03-01-2020 12:56

Geen movember?
oudebaas schreef:
03-01-2020 12:56

Geeft toch weer een nieuwe betekenis aan Dry January. ;-D
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Dankzij dit forum weet ik nu wat motorboaten is. Wat is dit forum toch leerzaam.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
charlottew88 schreef:
03-01-2020 13:36
Dankzij dit forum weet ik nu wat motorboaten is. Wat is dit forum toch leerzaam.

Ja, ik ook. Weet niet of ik daar behoefte aan had...
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Helikopterrrrr
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
AeonOfWinter schreef:
03-01-2020 13:51
Helikopterrrrr
De mannelijke variant zeker?
Dat motorboten topic :rofl:

Helicopteren op een kringverjaardag vind ik ook storender moet ik zeggen :proud:
Star² schreef:
03-01-2020 14:35
De mannelijke variant zeker?
Voor Helicopteren heb je geen ander nodig. Dat kan gewoon in je eentje.
Malinois schreef:
03-01-2020 14:38

Hoe meer piemels hoe meer vreugd gaat niet op?
Malinois schreef:
03-01-2020 14:38

Het is zelfs veiliger als iedereen een beetje gepaste afstand neemt.
Star² schreef:
03-01-2020 14:39
Hoe meer piemels hoe meer vreugd gaat niet op?
Dat gaat áltijd op.

Je kunt ook synchroonhelicopteren uiteraard
charlottew88 schreef:
03-01-2020 13:36

Toen ik de titel las verwachtte ik iets heel anders.
RikM schreef:
03-01-2020 14:39
Het is zelfs veiliger als iedereen een beetje gepaste afstand neemt.
:HA:
*TIP* TIP*TIP* TIP*TIP* TIP*TIP* TIP*

Ik ben al een paar weken ziek, verkouden hoesten alsof Lenie t Hart elk moment voor de deur kan staan. En ik las dat gember/kurkuma thee kon helpen. Want maandag sollicitatiegesprek en ik zou dan graag niet meer op sterven na dood klinken.

NIET DOEN! Tenzij je graag het idee hebt héle vloeibare curry te drinken. Gátver.

Malinois schreef:
03-01-2020 15:22

Ik ben al een paar weken ziek, verkouden hoesten alsof Lenie t Hart elk moment voor de deur kan staan. En ik las dat gember/kurkuma thee kon helpen. Want maandag sollicitatiegesprek en ik zou dan graag niet meer op sterven na dood klinken.

NIET DOEN! Tenzij je graag het idee hebt héle vloeibare curry te drinken. Gátver.

Dit had je niet vooraf kunnen verzinnen? :hihi:
Sudrì schreef:
03-01-2020 15:24
Mijn hoofd zit vol snot, dat stagneert alle denkprocessen. En ik heb koorts. Dus wat er nog over is aan hersencapaciteit verdampt waar je bij staat. Of ik was aan het ijlen.
Sudrì schreef:
03-01-2020 15:24
Haha, ik dacht hetzelfde.
Malinois schreef:
03-01-2020 15:27
Mijn hoofd zit vol snot, dat stagneert alle denkprocessen. En ik heb koorts. Dus wat er nog over is aan hersencapaciteit verdampt waar je bij staat. Of ik was aan het ijlen.

Maar heeft het geholpen?
Malinois schreef:
Ai, ja. Dan kun je het jezelf ook niet kwalijk nemen.
Malinois schreef:
Neusdouche zoals de rhinohoorn
Maud*de*Braose schreef:
03-01-2020 15:29
Maar heeft het geholpen?
Ik ben halverwege. Met citroen en honing is het iets beter te doen. Ik ben gewoon zo klaar met niet slapen en hoesten en koorts dat ik alles probeer.
En het is een mooi kleurtje. Dat wel
Mijn moeder begint altijd over 'uien' en ik wimpel dat dan altijd af met 'ja mam...'. Maar toen mijn keelpijn laatst niet over ging met alleen zoete, zachte drop, heb ik het toch gedaan en het hielp wel. Men neme een schone theedoek en twee fijngesneden uien. Theedoek nat maken met heet water, uien erin, theedoek oprollen en om je nek/hals knopen (liefst met de theedoek zo heet mogelijk, dat is lekkerder). Ik heb er toen nog een sjaal omheen geknoopt om het warm te houden. Hele avond en nacht (...) mee gezeten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven