Napraattopic deel 123

21-12-2019 01:00 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
PoesinBoots schreef:
27-12-2019 19:27
Oh doe ik ook.
Ik vlieg gewoon een keer extra dit jaar.
Ik nul keer. En ik maak ook geen kinderen meer.
Solomio schreef:
27-12-2019 19:19
Ja, ik vermoed dat ook.
ja hoor ik ook.
Ik vind het altijd een beetje gek om mensen te bekritiseren op gedrag wat duidelijk mogelijk gemaakt wordt door derden. Vliegen wordt nu eenmaal aangeboden, dus ga dan je beklag doen bij de maatschappijen die vliegen mogelijk maken. Of iemand van de politiek die gaat over hoevaak een vliegtuig mag overvliegen enz.
PoesinBoots schreef:
27-12-2019 19:23
Goed zo!!

Ik eet al 38 jaar geen vlees en geen kinderen. Daarom vlieg ik :cheer2:
Ik eet ook geen kinderen, eet wel ander vlees en ik vlieg ook.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Calypso- schreef:
27-12-2019 19:29
Ik vind het altijd een beetje gek om mensen te bekritiseren op gedrag wat duidelijk mogelijk gemaakt wordt door derden. Vliegen wordt nu eenmaal aangeboden, dus ga dan je beklag doen bij de maatschappijen die vliegen mogelijk maken. Of iemand van de politiek die gaat over hoevaak een vliegtuig mag overvliegen enz.
De verantwoordelijkheid op de ander afschuiven is ook een manier. Bovendien, als de politiek met concrete maatregelen komt om de vervuiling in te dammen dan zullen de willoze massaconsumenten massaal op andere partijen gaan stemmen.
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
Solomio schreef:
27-12-2019 19:24
Maar goed, ik vind het ook grappig om in een topic over lekkere witlofgerechten te melden dat ik witlof niet te vreten vind.
:mrgreen:

Van mij mag je! Best veel mensen vinden witlof niet zo. Ikzelf vind het heerlijk maar lust alle groentes bijna wel geloof ik. Peulvruchten (zoals bruine bonen/kidney bonen/tuinbonen/kapucijners en doperwtjes etc) dan weer niet echt. En ook van oesters, haring en mosselen houd ik totaal niet.
Ieder zijn ding.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Luci_Morgenster schreef:
27-12-2019 19:27
Duh, dat is ook vlees. Wel vaak heel mals, zeker al die obesitaskindertjes van nu.

Maar geen vlees is geen vlees. Heel goed.
:rofl:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Solomio schreef:
27-12-2019 19:11
Het lijken mij voornamelijk smoezen om je gevlieg goed te praten.

Ging het zoveel slechter met Afrika voordat de toeristen kwamen?

Mss kun je je geld gewoon overmaken en er dan niet naar toe vliegen?
Dit. Ook Afrika is beter af zonder blanke neokolonialen Europese massatoeristen.
Puritanism:
(HL Mencken)
oudebaas schreef:
27-12-2019 19:33
De verantwoordelijkheid op de ander afschuiven is ook een manier. Bovendien, als de politiek met concrete maatregelen komt om de vervuiling in te dammen dan zullen de willoze massaconsumenten massaal op andere partijen gaan stemmen.
Gelukkig maar dat we een paar verlichten onder ons hebben.
Ik vlieg elk jaar een keer en ik heb vandaag glas tussen het restafval gegooid.

Ik ben af zeker?
Calypso- schreef:
27-12-2019 19:29
Ach ja, sigaretten worden nu eenmaal aangeboden.....
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Malinois schreef:
27-12-2019 19:36
Ik vlieg elk jaar een keer en ik heb vandaag glas tussen het restafval gegooid.

Ik ben af zeker?

Yep. Voorgoed verpest.
Solomio schreef:
27-12-2019 19:38
Ach ja, sigaretten worden nu eenmaal aangeboden.....
En jij woont in een hutje op de hei, zelfvoorzienend ?
Nou, het is me wat. Ondertussen zijn we allemaal volstrekt anoniem hier: wie weet vlieg ik elke week wel beroepsmatig naar New York of ben ik langeafstandsvrachtwagenchauffeur.
Betty_Slocombe schreef:
27-12-2019 19:41
Nou, het is me wat. Ondertussen zijn we allemaal volstrekt anoniem hier: wie weet vlieg ik elke week wel beroepsmatig naar New York of ben ik langeafstandsvrachtwagenchauffeur.
En scheidt niemand zijn afval.
oudebaas schreef:
27-12-2019 19:34
Dit. Ook Afrika is beter af zonder blanke neokolonialen Europese massatoeristen.
Ze moet het beleid gaan aanpassen zoals deze in Botswana geldt en een land als zuid-afrika is op het moment niet beter af zonder toeristen.
Ik vind eigenlijk dat die stewardessen maar eens wat extra belasting moeten gaan betalen. Die vliegen pas wat af.
Calypso- schreef:
27-12-2019 19:43
En scheidt niemand zijn afval.
Dat doe ik sowieso niet.
Sudrì schreef:
27-12-2019 19:44
Dat doe ik sowieso niet.
Jij rebel, jij 💪🏻
Betty_Slocombe schreef:
27-12-2019 19:41
[img]blob:null/3ff2a69a-3e6a-4285-8ed0-937c14c4c8b3[/img]
Sudrì schreef:
27-12-2019 19:44
Dat doe ik sowieso niet.
Ik scheid afval in: naar de container of over het balkon.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Calypso- schreef:
27-12-2019 19:45
Jij rebel, jij 💪🏻
Nee hoor, gewoon geen zinnige mogelijkheid hier.
Solomio schreef:
27-12-2019 19:50
Ik scheid afval in: naar de container of over het balkon.
Geen balkon, zo jammer.
Raam?
Solomio schreef:
27-12-2019 19:06
Ik vind het wel grappig eigenlijk, dat in zo'n vakantietopic iemand 'even' een tegengeluid laat horen.
Ja, zal wel weer te lang doorgaan, maar ja, tis een (oude ;-) ) man hè.
Tegengeluiden, daar houdt de goegemeente niet van. Vroeger werden de tegensprekers op de brandstapel gegooid, maar nu klagen de omwonenden over de stank van verbrand vlees.
Puritanism:
(HL Mencken)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven