Napraattopic deel 123
zaterdag 21 december 2019 om 01:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

vrijdag 27 december 2019 om 20:06
Je plaatje is stuk.Luci_Morgenster schreef: ↑27-12-2019 19:46[img]blob:null/3ff2a69a-3e6a-4285-8ed0-937c14c4c8b3[/img]
Ik scheid als een malle. Vind ik leuk, sorteren en ik heb drie containers én een oudpapierbak én een kca-doos én een krat voor glaswerk én iets voor batterijen en lampen.

vrijdag 27 december 2019 om 20:06
Maar als ik je even loep, dan sta je vandaag wel erg in je 'ik zal jullie wel even vertellen hoe het wél hoort'-modus. Of het nu gaat om een spelfout, of om een vakantiebestemming of om een reactie hier.
Dan is het een beetje flauw om zo verongelijkt te reageren wanneer je daarop aangesproken wordt.
anoniem_387451 wijzigde dit bericht op 27-12-2019 20:07
9.73% gewijzigd

vrijdag 27 december 2019 om 20:07

vrijdag 27 december 2019 om 20:08
Ja jammer. Babette en Shirley de vrachtwagenchauffeuses.Betty_Slocombe schreef: ↑27-12-2019 20:06Je plaatje is stuk.
Ik scheid als een malle. Vind ik leuk, sorteren en ik heb drie containers én een oudpapierbak én een kca-doos én een krat voor glaswerk én iets voor batterijen en lampen.

vrijdag 27 december 2019 om 20:11
Verder hoor ik ook gewoon bij de goegemeente en hou ik mezelf graag voor dat dat beetje vlees dat ik eet niet tot de ondergang van de wereld zal leiden en die ene fles die ik gewoon in de vuilniszak stop ook niet.
Want ik vlieg niet, dus dan mag dat.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
vrijdag 27 december 2019 om 20:12
Kun je me even aangeven waar ik me verongelijkt opstel? Goed ik zuig hier en daar, maar verongelijkt?klavertje-vier2019 schreef: ↑27-12-2019 20:06Maar als ik je even loep, dan sta je vandaag wel erg in je 'ik zal jullie wel even vertellen hoe het wél hoort'-modus. Of het nu gaat om een spelfout, of om een vakantiebestemming of om een reactie hier.
Dan is het een beetje flauw om zo verongelijkt te reageren wanneer je daarop aangesproken wordt.
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
(HL Mencken)

vrijdag 27 december 2019 om 20:14
Die vind ik zo leuk. De schrik van de snelweg, de vrees van de A2.
U zeggen is wel een mooi topic om uit de bocht te vliegen, maar wellicht valt het mee.

vrijdag 27 december 2019 om 20:19
Ik heb het maar druk vandaag.Luci_Morgenster schreef: ↑27-12-2019 20:07Ik zit klaar met koffie.
U zeggen tegen ouders. Respect?
Kijken hoe lang het duurt.![]()
![]()
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
vrijdag 27 december 2019 om 20:21
Oneens.klavertje-vier2019 schreef: ↑27-12-2019 20:18Bijvoorbeeld in de reactie die ik eerde als quote aanhaalde, vandaar dat die er ook bij stond.....
Puritanism:
(HL Mencken)
(HL Mencken)
vrijdag 27 december 2019 om 20:22
Eet zoals het hoortLuci_Morgenster schreef: ↑27-12-2019 20:07Ik zit klaar met koffie.
U zeggen tegen ouders. Respect?
Kijken hoe lang het duurt.![]()
![]()
Stel je netjes voor
En zeg U U U!
Puritanism:
(HL Mencken)
(HL Mencken)

vrijdag 27 december 2019 om 21:03
Er gaat hier heel hard een klok luiden, maar ik heb de afgelopen dagen amper geslapen (iets met werk) dus geen idee of ik weet wat er met de klepel is.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.