Napraattopic deel 123
zaterdag 21 december 2019 om 01:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

dinsdag 31 december 2019 om 10:58
Lijstje ritueel verbranden en genieten van je oliebollen.
Life is short. Eat dessert first.

dinsdag 31 december 2019 om 11:00
Owja, goeie...gewoon in de open haard straks

dinsdag 31 december 2019 om 11:02
Echt hè hoe blijft die broek zitten? En ik heb toch een hele poos zitten kijken wat die mevrouw een vreemde vetverdeling heeft.

I like being a mess. It's who I am.

dinsdag 31 december 2019 om 11:04
Nou, die van die ene kraam zijn echt goed.PoesinBoots schreef: ↑31-12-2019 10:54Zelfgemaakt en nog een beetje warm vind ik toch echt het lekkerste.
Ik ga ook niet voor 2 oliebollen staan bakken.

dinsdag 31 december 2019 om 11:19
PoesinBoots schreef: ↑31-12-2019 10:54Zelfgemaakt en nog een beetje warm vind ik toch echt het lekkerste.
Nee die van onze warme bakker net vers gebakken, die zijn echt het lekkerst. Niet vet, heerlijk sappige rozijnen erin, een krokant knispersuikerlaagje er omheen. Ze kraken als je er in bijt. Heerlijk.

dinsdag 31 december 2019 om 11:21
Hij hangt onder haar billen. Hoe die blijft hangen ben ik ook nog niet uit.AllyMcBeal schreef: ↑31-12-2019 11:02Echt hè hoe blijft die broek zitten? En ik heb toch een hele poos zitten kijken wat die mevrouw een vreemde vetverdeling heeft.
![]()

dinsdag 31 december 2019 om 11:22
Oh dat klinkt goed!herfstappeltaart schreef: ↑31-12-2019 11:19Nee die van onze warme bakker net vers gebakken, die zijn echt het lekkerst. Niet vet, heerlijk sappige rozijnen erin, een krokant knispersuikerlaagje er omheen. Ze kraken als je er in bijt. Heerlijk.

dinsdag 31 december 2019 om 11:22
Zit een riem door de lusjes. Goed aantrekken, dan hangt het wel. Net als bij al die wannabe gangstertjes.Luci_Morgenster schreef: ↑31-12-2019 11:21Hij hangt onder haar billen. Hoe die blijft hangen ben ik ook nog niet uit.

dinsdag 31 december 2019 om 11:36
Oh maar dat is zondeMaud*de*Braose schreef: ↑31-12-2019 11:23Ik had oliebollen gehaald bij de warme bakker. Een paar op. Nu misselijk.
Ze zijn ook heel vet vind ik.
Voorlopig maar even geen meer.

Mag je eindelijk oliebollen en dan ben je nu al misselijk.
Nou ja het scheelt wel veel netflixen vandaag.
I like being a mess. It's who I am.

dinsdag 31 december 2019 om 11:38
Nah, ik was gewoon te gulzig.AllyMcBeal schreef: ↑31-12-2019 11:36Oh maar dat is zonde![]()
Mag je eindelijk oliebollen en dan ben je nu al misselijk.
Nou ja het scheelt wel veel netflixen vandaag.

Eigen schuld.