Napraattopic deel 125
maandag 27 januari 2020 om 09:03
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 9 februari 2020 om 12:26
Oh ik heb daar niet gelezen verder. Vond het een gezellig topic vanmorgen, je weet ik ben gek op kletstopics, en nu een stom topic.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

zondag 9 februari 2020 om 12:27
Ik zie naast mijn vraag of iemand wel helemaal 100 is geen afzeiken. Maar als je je afvraagt of de enorm neppe foto die Jochem Meijer bij elk beetje wind plaatst echt is vind ik dat best een terechte vraag
zondag 9 februari 2020 om 12:29
Of je hebt net 30 pagina's bijgelezen en klaar voor je briljante opmerkingen, wordt het verwijderd.

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zondag 9 februari 2020 om 12:30
Ik vond het wel een afzeikreactie. Nergens voor nodig. Soïso "heb je ze wel alle 24 in het kratje" vind ik een vreselijk stomme uitdrukking.

zondag 9 februari 2020 om 13:20
Ik krijg net een mailtje van 'mijn' Chinees, dat ze vanavond niet bezorgen.Luci_Morgenster schreef: ↑09-02-2020 12:25Ik denk dat je nu nog eens moet vragen of de Chinees vanavond wel bezorgt.![]()
![]()
![]()

When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
zondag 9 februari 2020 om 14:03

zondag 9 februari 2020 om 14:09

zondag 9 februari 2020 om 14:15
Soms als je de denkt dat het niet gekker kan worden....

Voor lunch had ik een zalige pad Thai.
Nu G&T op de veranda.
Geen bijzonderheden
zondag 9 februari 2020 om 14:15
Lady*Voldemort schreef: ↑09-02-2020 14:14Wij hebben niet eens meer een bezorgchinees in Z., dat is pas echt erg.
Geen bijzonderheden
zondag 9 februari 2020 om 14:16
Hier bezorgen ze niet eens. NIETS.Lady*Voldemort schreef: ↑09-02-2020 14:14Wij hebben niet eens meer een bezorgchinees in Z., dat is pas echt erg.
Life is short. Eat dessert first.
zondag 9 februari 2020 om 14:17
Nee klopt

zondag 9 februari 2020 om 14:18
Lady*Voldemort schreef: ↑09-02-2020 14:14Wij hebben niet eens meer een bezorgchinees in Z., dat is pas echt erg.

zondag 9 februari 2020 om 14:19
Schuld van Meds