Napraattopic deel 125
maandag 27 januari 2020 om 09:03
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 9 februari 2020 om 14:44
Jawel hoor, er is er nog eentje die bezorgdLady*Voldemort schreef: ↑09-02-2020 14:14Wij hebben niet eens meer een bezorgchinees in Z., dat is pas echt erg.

Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.

zondag 9 februari 2020 om 15:05
Op de Warnsveldseweg

zondag 9 februari 2020 om 15:09
Ik wil niet inbreken bij de knussers, dus fijn om je hier te zien.
Volgens mij ben jij bijna zover dat je thuis zou mogen bevallen (bij mij, in de oertijd, was dat van 3 weken voor tot 2 weken na de uitgerekende datum). Nou hoef je natuurlijk helemaal niet thuis te bevallen, maar ik zie dat ook wel als indicatie voor ‘kind kan/mag veilig komen’.
Ik wil je even heel veel geluk en plezier en succes wensen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

zondag 9 februari 2020 om 15:13
Het trefpunt

Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.

zondag 9 februari 2020 om 15:18
Dat is lief, danjewelfeow schreef: ↑09-02-2020 15:09Ik wil niet inbreken bij de knussers, dus fijn om je hier te zien.
Volgens mij ben jij bijna zover dat je thuis zou mogen bevallen (bij mij, in de oertijd, was dat van 3 weken voor tot 2 weken na de uitgerekende datum). Nou hoef je natuurlijk helemaal niet thuis te bevallen, maar ik zie dat ook wel als indicatie voor ‘kind kan/mag veilig komen’.
Ik wil je even heel veel geluk en plezier en succes wensen.
Ja, ik hoef nog een paar weekjes

zondag 9 februari 2020 om 15:20
Graag gedaanLady*Voldemort schreef: ↑09-02-2020 15:18Oooooohhhhh, die snackbar een dorpje verderop! Die wordt inderdaad gerund door Chinezen. Dat ik daar niet eerder aan heb gedacht zeg
Mijn dank is onmetelijk![]()

zondag 9 februari 2020 om 17:10
Je word gezocht, topic speciaal en alleen voor gekke kattevrouwtjes.

zondag 9 februari 2020 om 17:14

zondag 9 februari 2020 om 17:26

zondag 9 februari 2020 om 17:36
Nee, mijn Chinees mailt mij.
Ik wist niet eens dat ik in hun mailbestand zat.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning