Napraattopic deel 126

23-02-2020 21:55 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Geeft niks, ik was denk ik toch niet zo gezellig gisteren. Volgende keer spreken we af in een bos zonder bomen, met haardvuur, kleedje, wijntje, en chocolade.
-Shifty- schreef:
29-02-2020 10:44
Geeft niks, ik was denk ik toch niet zo gezellig gisteren. Volgende keer spreken we af in een bos zonder bomen, met haardvuur, kleedje, wijntje, en chocolade.
:thumbsup:
Maud*de*Braose schreef:
29-02-2020 09:48
En te vaak zijn de hoofdpersonen zelf ook heel gemankeerd. Of zo'n cliche oudere, beetje zonderlinge man die zich niet aan de regels houdt en toch alle zaken oplost.

De getroebleerde rechercheur :roll: Liefst met een alcoholprobleem, een dochter(tje) en een lastige scheiding van een vrouw, waar hij nog altijd van houdt.

Ik lees veel thrillers, en af en toe teveel achter elkaar die hetzelfde zijn opgebouwd: perspectief uit verschillende personages, dader die de daad wel beschrijft, maar die je nog niet kent, en stukje bij beetje vanalles over het verleden van dader dan wel (beoogd) slachtoffer, al dan niet cursief geschreven. Soms lijkt het meer een standaard opbouw met verschillende personages, dan een nieuwe thriller. Gelukkig lees ik dan weer eens een compleet andere en ben ik weer blij
Dankzij Hebban (boekensite) lees ik juist meer nieuwe schrijvers, dat is vaak ook verrassend.
Later is nu
viva-amber schreef:
29-02-2020 09:42
Soms vind ik thrillers te conceptueel worden en dan heb ik te snel door hoe het zit of het is te onwaarschijnlijk. Nicci French ook helemaal klaar mee inmiddels. Elk boek lijkt op elkaar.
Ja! Ik lees nu een boek over de Mansonmoorden, heerlijk realistisch
De man is naar een wijnavond voor alleen mannen (belachelijk) dus ik maak een broodje braadworst met gebakken uien en twee fricandellen speciaal voor mezelf.
Geen bijzonderheden
yasmijn schreef:
29-02-2020 17:42
De man is naar een wijnavond voor alleen mannen (belachelijk) dus ik maak een broodje braadworst met gebakken uien en twee fricandellen speciaal voor mezelf.
Ik hoop toch we met een fles wijn erbij?
yasmijn schreef:

Maak je nou twee ficandellen, speciaal voor jezelf of twee fricandellen speciaal, voor jezelf?
Als ik op de reclame die blonde troela van Turkije was.... WoW... hihihi zie krijg ik direct visioenen over gangbangs met Turkse mannen. Ben ik nu racist en seksist?
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
Ik ben gewist onnozel. Jammer wel.
vrijenblij20220 schreef:
29-02-2020 17:46
Ik hoop toch we met een fles wijn erbij?
Uiteraard 🥂
Geen bijzonderheden
-Shifty- schreef:
29-02-2020 18:25
Maak je nou twee ficandellen, speciaal voor jezelf of twee fricandellen speciaal, voor jezelf?
Maak het niet nodeloos ingewikkeld 😂
Geen bijzonderheden
Hier plaatpizza (champignons, paprika en kaas, voor man ook salami) met wijn en een Altered Carbon binge-watch. :thumbsup:
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
yasmijn schreef:
Wat een vreemde combinatie :biggrin:
I like being a mess. It's who I am.
Broodje stokbrood Hawaï.
I like being a mess. It's who I am.
Betty_Slocombe schreef:
29-02-2020 18:38
Ik ben gewist onnozel. Jammer wel.
Als enige onnozele tussen verder nozele forummers word je dus gewist. Zeker jammer.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
oudebaas schreef:
29-02-2020 18:27
Als ik op de reclame die blonde troela van Turkije was.... WoW... hihihi zie krijg ik direct visioenen over gangbangs met Turkse mannen. Ben ik nu racist en seksist?
Ja. En bevooroordeeld.
Ik krijg neigingen van de Gaviscon reclames: zitten ze in verschillende settings veel te veel te vreten maar he... Laat je niet tegenhouden: Neem... Barf.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Kliekjes. Erwtensoep, stukje pizza, was nasi en bami en een puntje tortilla.
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
Pejeka rookt. :woa:

David Dunning
Solomio schreef:
29-02-2020 19:40
Als enige onnozele tussen verder nozele forummers word je dus gewist. Zeker jammer.
Nee. Het is nog erger. Ik dacht dat ik gewist was, maar later bleek dat ik de post niet eens gepost had. Dat kan te maken hebben met de twintig browservensters die ik open heb, natuurlijk.
Betty_Slocombe schreef:
29-02-2020 19:51
Nee. Het is nog erger. Ik dacht dat ik gewist was, maar later bleek dat ik de post niet eens gepost had. Dat kan te maken hebben met de twintig browservensters die ik open heb, natuurlijk.
Ow, das wel erg onnozel ja. :rofl:

David Dunning
Solomio schreef:
29-02-2020 19:49
Pejeka rookt. :woa:

Jaaaa, maar hij kan er zó mee stoppen hè? En zijn oom werd er ook 104 mee.
Dus.
Betty_Slocombe schreef:
29-02-2020 19:51

Het staat nu bij 'Mijn geheim'?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Merys schreef:
29-02-2020 19:55
Jaaaa, maar hij kan er zó mee stoppen hè? En zijn oom werd er ook 104 mee.
Dus.
Net zoals ik kon stoppen met teveel eten.

David Dunning
Heel goed hier in Brabant . Dingen bestellen zonder tuin! Als je iets besteld dan komen r bij je vlees en aardappelen ook iets van salades bij. Ook al is het onaangeroerd dat moeten de mensen van het restaurant toch weg gooien. Ik vind het echt goed dat eten zonder tuin.
Nouschi schreef:
29-02-2020 19:56
Het staat nu bij 'Mijn geheim'?
Sttt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven