Napraattopic deel 126
zondag 23 februari 2020 om 21:55
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zaterdag 29 februari 2020 om 10:53
Maud*de*Braose schreef: ↑29-02-2020 09:48En te vaak zijn de hoofdpersonen zelf ook heel gemankeerd. Of zo'n cliche oudere, beetje zonderlinge man die zich niet aan de regels houdt en toch alle zaken oplost.
De getroebleerde rechercheur

Ik lees veel thrillers, en af en toe teveel achter elkaar die hetzelfde zijn opgebouwd: perspectief uit verschillende personages, dader die de daad wel beschrijft, maar die je nog niet kent, en stukje bij beetje vanalles over het verleden van dader dan wel (beoogd) slachtoffer, al dan niet cursief geschreven. Soms lijkt het meer een standaard opbouw met verschillende personages, dan een nieuwe thriller. Gelukkig lees ik dan weer eens een compleet andere en ben ik weer blij
Dankzij Hebban (boekensite) lees ik juist meer nieuwe schrijvers, dat is vaak ook verrassend.
Later is nu

zaterdag 29 februari 2020 om 11:20
Ja! Ik lees nu een boek over de Mansonmoorden, heerlijk realistischviva-amber schreef: ↑29-02-2020 09:42Soms vind ik thrillers te conceptueel worden en dan heb ik te snel door hoe het zit of het is te onwaarschijnlijk. Nicci French ook helemaal klaar mee inmiddels. Elk boek lijkt op elkaar.

zaterdag 29 februari 2020 om 18:25
zaterdag 29 februari 2020 om 18:27
zaterdag 29 februari 2020 om 18:48
Uiteraard
Geen bijzonderheden
zaterdag 29 februari 2020 om 19:30
zaterdag 29 februari 2020 om 19:40
Als enige onnozele tussen verder nozele forummers word je dus gewist. Zeker jammer.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
zaterdag 29 februari 2020 om 19:44
Ja. En bevooroordeeld.
Ik krijg neigingen van de Gaviscon reclames: zitten ze in verschillende settings veel te veel te vreten maar he... Laat je niet tegenhouden: Neem... Barf.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

zaterdag 29 februari 2020 om 19:51
Nee. Het is nog erger. Ik dacht dat ik gewist was, maar later bleek dat ik de post niet eens gepost had. Dat kan te maken hebben met de twintig browservensters die ik open heb, natuurlijk.
zaterdag 29 februari 2020 om 19:54
Ow, das wel erg onnozel ja.Betty_Slocombe schreef: ↑29-02-2020 19:51Nee. Het is nog erger. Ik dacht dat ik gewist was, maar later bleek dat ik de post niet eens gepost had. Dat kan te maken hebben met de twintig browservensters die ik open heb, natuurlijk.

When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

zaterdag 29 februari 2020 om 19:56
Betty_Slocombe schreef: ↑29-02-2020 19:51Nee. Het is nog erger. Ik dacht dat ik gewist was, maar later bleek dat ik de post niet eens gepost had. Dat kan te maken hebben met de twintig browservensters die ik open heb, natuurlijk.
Het staat nu bij 'Mijn geheim'?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 29 februari 2020 om 19:56
zaterdag 29 februari 2020 om 20:00