Napraattopic deel 126

23-02-2020 21:55 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Solomio schreef:
11-03-2020 10:05
Ik ga nog niet heen vandaag hoor. Das geen autocorrect, das dialect.

Ik ga erheen.
Daar ga ik zondag heen, maar dan zonder daar. Zo praten mensen in het echt.
Murrmurr schreef:
11-03-2020 09:26
Okay let's get real. Weet je wat heel kut is van whatsapp? Als je dingen intypt dan wordt bij mij vaak automatisch een spatie ingelast tussen twee delen van een woord waar die helemaal niet hoort in het Nederlands! Zodat je dan net zo'n debiel lijkt die overal extra spaties in doet, en dan moet je weer extra moeite gaan doen om ze weg te halen want ja, niet goed voor je reputatie. En als je het niet doet ga je wennen aan deze nieuwe trend en word je gebrainwashed en voor je het weet weet je niet meer beter, vervreemding! Of is het dat 'ie dan denkt dat je Engels schrijft? Ennieweekes ik wil dit aankaarten want als iedereen dit heeft gaat de Nederlandse taal eraan en er wordt al zoveel van onze cultuur afgepakt en het is nu ook al " Rijks Museum" en we worden afgeleid van dit soort reele problemen door al die coronopropaganda!!!!
Ja!
Murrmurr schreef:
11-03-2020 10:04
Die puntjes doen het niet bij mij, ik ging er wel van uit dat iemand dit ging oplossen. Gebrainwasht wist ik niet dat daar een NL vorm van was. Maar ik had gezien het thema van de rant beter gehersenspeld kunnen gebruiken.
Gehersenspoeld.
Murrmurr schreef:
11-03-2020 10:06
Daar ga ik zondag heen, maar dan zonder daar. Zo praten mensen in het echt.
Niet waar ik woon.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Ik zag een geweldig onderwerp voor de lees ook. Kunnen ze weer een fijne foto van een opengesneden perzik bij plaatsten enzo.

https://www.topics.nl/getest-antirimpel ... ent=topics
Ik zit in de bioscoop. Ik ben veruit de jongste bezoeker. O_O
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Solomio schreef:
11-03-2020 12:21
Ik zit in de bioscoop. Ik ben veruit de jongste bezoeker. O_O
Welke film?
Maud*de*Braose schreef:
11-03-2020 12:24
Welke film?

Kan alleen De Beentjes van Sint Hildegard zijn. Ik was daar met mijn moeder en haalde de gemiddelde leeftijd mooi omlaag :biggrin:

Veel plezier Solo, leuke film.
Heerlijk onhandig ook van die mensen die in geen 30 jaar in een bioscoop zijn geweest en gewoon zomaar ergens gaan zitten.
Oooh staat er een stoelnummer op het kaartje?
Stelletje viezeriken in die Noorse treinen. :sarcastic:

overig/betast-in-trein/list_messages/458928
RikM schreef:
11-03-2020 13:04

Zoiets kan wel gebeuren maar toch ook dom van die man dat hij zich middels zijn ipad laat identificeren als een ambtenaar die bij een ministerie werkt.
PoesinBoots schreef:
11-03-2020 12:31
Heerlijk onhandig ook van die mensen die in geen 30 jaar in een bioscoop zijn geweest en gewoon zomaar ergens gaan zitten.
Oh, dat weten ze wel, hoor. Het wordt overal gezegd, via de website, of bij de kassa. Als ze je kaartje controleren.
Ze doen alleen alsof ze het niet snappen.
¡Apagando las luces!
RikM schreef:

Waaruit maak je op dat het om Noorse treinen gaat? Dat met die Ipad? Er zijn echt heel veel domme viezerikken. ;-)
SombraOnline schreef:
11-03-2020 13:20
Oh, dat weten ze wel, hoor. Het wordt overal gezegd, via de website, of bij de kassa. Als ze je kaartje controleren.

Je was er bij?
RikM schreef:

Omdat jij nooit betast bent in een trein?
SombraOnline schreef:
11-03-2020 13:20
Ik had een keer dat een paar knullen op de plek van mij en m'n gezelschap zaten. Ik vroeg ze om weg te gaan maar ze hadden die stoelen gereserveerd. Ikke kijken en jawel hoor, zelfde stoelnummer, zelfde rij. Consternatie alom! Bleken ze in de verkeerde bioscoop te zitten. Wat hebben we lopen schuddebuiken.
PoesinBoots schreef:
11-03-2020 13:22
Omdat jij nooit betast bent in een trein?
Rik wordt altijd alleen maar betast in de bus dus zijn voorstellingsvermogen reikt niet ver
anoniem_294939 wijzigde dit bericht op 11-03-2020 13:29
0.47% gewijzigd
Poesinboots, als ik jouw ava zie denk ik altijd vanuit mijn ooghoek dat het een been met jarretelgordel is.
PoesinBoots schreef:
11-03-2020 13:21
Je was er bij?
Nee. Gelukkig niet.
¡Apagando las luces!
PoesinBoots schreef:
11-03-2020 12:31
Had ik laatst ook met een oudere vrouw en haar ( denk ik) kleinkinderen.

Gingen lekker in de vipstoelen zitten/liggen. De onze. En eigenlijk niet weg willen want ze zat er al. Uhuh. :-D :-D
Murrmurr schreef:
11-03-2020 13:28
Poesinboots, als ik jouw ava zie denk ik altijd vanuit mijn ooghoek dat het een been met jarretelgordel is.

Dat ligt toch echt niet aan mijn ava :biggrin:
Luci_Morgenster schreef:
11-03-2020 13:33
Had ik laatst ook met een oudere vrouw en haar ( denk ik) kleinkinderen.

Gingen lekker in de vipstoelen zitten/liggen. De onze. En eigenlijk niet weg willen want ze zat er al. Uhuh. :-D :-D

Arme vrouw. Daar had ze even de verkeerde voor zich. :-D
Maud*de*Braose schreef:
11-03-2020 13:52
Arme vrouw. Daar had ze even de verkeerde voor zich. :-D
Ik was heel lief hoor. Altijd.

Heb alleen wel mijn pootje (met nagels uit) stijf gehouden. :-D :-D
Weet je wat me leuk lijkt? Een dag alleen maar op topictitels reageren zonder het topic te lezen. Maar niet als het is iets gevoeligs is natuurlijk. Ik heb zo de neiging als ik een topic zie "probleempje met vriend" om meteen te typen "wat een lul". Scheelt ook een hoop tijd.
Luci_Morgenster schreef:
11-03-2020 13:54
Ik was heel lief hoor. Altijd.

Heb alleen wel mijn pootje (met nagels uit) stijf gehouden. :-D :-D
Gelijk heb je.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven