Napraattopic deel 126
zondag 23 februari 2020 om 21:55
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

woensdag 11 maart 2020 om 14:07
Murrmurr schreef: ↑11-03-2020 13:58Weet je wat me leuk lijkt? Een dag alleen maar op topictitels reageren zonder het topic te lezen. Maar niet als het is iets gevoeligs is natuurlijk. Ik heb zo de neiging als ik een topic zie "probleempje met vriend" om meteen te typen "wat een lul". Scheelt ook een hoop tijd.
Negen van de tien keer zit je nog goed ook.

woensdag 11 maart 2020 om 14:15
Die neiging heb ik altijd als de topictitel een vraag is. Vooral in de pijler 'relaties'Murrmurr schreef: ↑11-03-2020 13:58Weet je wat me leuk lijkt? Een dag alleen maar op topictitels reageren zonder het topic te lezen. Maar niet als het is iets gevoeligs is natuurlijk. Ik heb zo de neiging als ik een topic zie "probleempje met vriend" om meteen te typen "wat een lul". Scheelt ook een hoop tijd.
'wat moet ik nu doen?' - Hem de deur uit schoppen natuurlijk. En de sloten vervangen.

woensdag 11 maart 2020 om 14:58
Geheime chat van mijn vrouw?Murrmurr schreef: ↑11-03-2020 13:58Weet je wat me leuk lijkt? Een dag alleen maar op topictitels reageren zonder het topic te lezen. Maar niet als het is iets gevoeligs is natuurlijk. Ik heb zo de neiging als ik een topic zie "probleempje met vriend" om meteen te typen "wat een lul". Scheelt ook een hoop tijd.

woensdag 11 maart 2020 om 15:01
Naakt in jacuzzi?Murrmurr schreef: ↑11-03-2020 13:58Weet je wat me leuk lijkt? Een dag alleen maar op topictitels reageren zonder het topic te lezen. Maar niet als het is iets gevoeligs is natuurlijk. Ik heb zo de neiging als ik een topic zie "probleempje met vriend" om meteen te typen "wat een lul". Scheelt ook een hoop tijd.

woensdag 11 maart 2020 om 15:05
Spoed afspraak 3 dagen later pas?Murrmurr schreef: ↑11-03-2020 13:58Weet je wat me leuk lijkt? Een dag alleen maar op topictitels reageren zonder het topic te lezen. Maar niet als het is iets gevoeligs is natuurlijk. Ik heb zo de neiging als ik een topic zie "probleempje met vriend" om meteen te typen "wat een lul". Scheelt ook een hoop tijd.
(Met overbodige spatie.)
Dat komt doordat iedereen zich zo druk maakt over Corona, daar kan het ziekenhuis ook niets aan doen.

woensdag 11 maart 2020 om 15:12
Pfffft, dat corona-topic loopt ook de spuitgaten uit. Het duurt een pagina voordat percentages uit Italië juist zijn weergegeven, dan heeft iemand het over incuberen in plaats van intuberen, en dan gaat het weer over reanimaties waar beademing wordt bedoeld. En je dan nog afvragen hoe de geruchten de wereld in worden geholpen....
woensdag 11 maart 2020 om 16:17
Tsja, die NSB vervoert vreemde passagiers.RikM schreef: ↑11-03-2020 13:04Stelletje viezeriken in die Noorse treinen.![]()
overig/betast-in-trein/list_messages/458928
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
(HL Mencken)
woensdag 11 maart 2020 om 16:18
Moet je normaliter het topic eerst lezen dan? Weer wat geleerd!Murrmurr schreef: ↑11-03-2020 13:58Weet je wat me leuk lijkt? Een dag alleen maar op topictitels reageren zonder het topic te lezen. Maar niet als het is iets gevoeligs is natuurlijk. Ik heb zo de neiging als ik een topic zie "probleempje met vriend" om meteen te typen "wat een lul". Scheelt ook een hoop tijd.
Puritanism:
(HL Mencken)
(HL Mencken)

woensdag 11 maart 2020 om 16:26
Dit dus.PoesinBoots schreef: ↑11-03-2020 12:28Kan alleen De Beentjes van Sint Hildegard zijn. Ik was daar met mijn moeder en haalde de gemiddelde leeftijd mooi omlaag![]()
Veel plezier Solo, leuke film.
Geweldige film.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
woensdag 11 maart 2020 om 16:27
Is eigenlijk altijd adequaat ook, die reactie.Murrmurr schreef: ↑11-03-2020 13:58Weet je wat me leuk lijkt? Een dag alleen maar op topictitels reageren zonder het topic te lezen. Maar niet als het is iets gevoeligs is natuurlijk. Ik heb zo de neiging als ik een topic zie "probleempje met vriend" om meteen te typen "wat een lul". Scheelt ook een hoop tijd.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
woensdag 11 maart 2020 om 17:36

woensdag 11 maart 2020 om 17:49
woensdag 11 maart 2020 om 17:53
What happend? Gemist.ViezeHond schreef: ↑11-03-2020 17:49Ik wil mijn supporters van gisteravond graag enorm bedanken. De fijne woorden hebben mijn hart doen ontdooien. Thanks mensen.
Ik ben me er niet van bewust geweest dat ik een permaban had en zonder jullie had ik het niet teruggedraaid gekregen.
Kusjes van Vieze Hond
Geen bijzonderheden