Napraattopic deel 126

23-02-2020 21:55 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
'Kinderfeestje Corona'.

Ook lullige naam in deze tijd!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Murrmurr schreef:
11-03-2020 13:58
Weet je wat me leuk lijkt? Een dag alleen maar op topictitels reageren zonder het topic te lezen. Maar niet als het is iets gevoeligs is natuurlijk. Ik heb zo de neiging als ik een topic zie "probleempje met vriend" om meteen te typen "wat een lul". Scheelt ook een hoop tijd.

Negen van de tien keer zit je nog goed ook.
Murrmurr schreef:
Weet je wat me leuk lijkt? Een dag alleen maar op topictitels reageren zonder het topic te lezen. Maar niet als het is iets gevoeligs is natuurlijk. Ik heb zo de neiging als ik een topic zie "probleempje met vriend" om meteen te typen "wat een lul". Scheelt ook een hoop tijd.
Die neiging heb ik altijd als de topictitel een vraag is. Vooral in de pijler 'relaties'

'wat moet ik nu doen?' - Hem de deur uit schoppen natuurlijk. En de sloten vervangen.
RikM schreef:
11-03-2020 14:07
Negen van de tien keer zit je nog goed ook.

In elk geval wordt het 9 van de 10 keer gewaardeerd, of je nou gelijk hebt of niet.
Murrmurr schreef:
Weet je wat me leuk lijkt? Een dag alleen maar op topictitels reageren zonder het topic te lezen.

Dat doen al heel veel forummers hoor :lol:
Ja of ' ben ik nou gek?' of 'stel ik me aan?' JA! gewoon ja.
Murrmurr schreef:
Geheime chat van mijn vrouw?
Murrmurr schreef:
Naakt in jacuzzi?
Murrmurr schreef:
Spoed afspraak 3 dagen later pas?
(Met overbodige spatie.)

Dat komt doordat iedereen zich zo druk maakt over Corona, daar kan het ziekenhuis ook niets aan doen.
Pfffft, dat corona-topic loopt ook de spuitgaten uit. Het duurt een pagina voordat percentages uit Italië juist zijn weergegeven, dan heeft iemand het over incuberen in plaats van intuberen, en dan gaat het weer over reanimaties waar beademing wordt bedoeld. En je dan nog afvragen hoe de geruchten de wereld in worden geholpen....
RikM schreef:
11-03-2020 13:04
Stelletje viezeriken in die Noorse treinen. :sarcastic:

overig/betast-in-trein/list_messages/458928
Tsja, die NSB vervoert vreemde passagiers.
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
Murrmurr schreef:
Moet je normaliter het topic eerst lezen dan? Weer wat geleerd!
Puritanism:
„The haunting fear that someone, somewhere, may be happy”
(HL Mencken)
oudebaas schreef:
11-03-2020 16:18
Moet je normaliter het topic eerst lezen dan? Weer wat geleerd!
De titel is voldoende. Ook bij Kiki:

Kiki #103: ‘Ik voel me of ik elk moment in janken kan uitbarsten’

JANK DAN!
PoesinBoots schreef:
11-03-2020 12:28
Kan alleen De Beentjes van Sint Hildegard zijn. Ik was daar met mijn moeder en haalde de gemiddelde leeftijd mooi omlaag :biggrin:

Veel plezier Solo, leuke film.
Dit dus.

Geweldige film.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Murrmurr schreef:
Is eigenlijk altijd adequaat ook, die reactie.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Nouschi schreef:
11-03-2020 14:02
'Kinderfeestje Corona'.

Ook lullige naam in deze tijd!
Ik ken wel de waterpokken feestjes van vroeger
Solomio schreef:
11-03-2020 16:26
Dit dus.

Geweldige film.
Ik was met 2 vriendinnen maar er waren meer van onze leeftijd en jonger.
Komt denk ik omdat die film “van oale groond” komt.
Iedere twentenaar, jong oud, wil hem zien.
Geen bijzonderheden
Oriander schreef:
11-03-2020 14:58
Geheime chat van mijn vrouw?
Hoerrrrrrr
Solomio schreef:
11-03-2020 16:26
Dit dus.

Geweldige film.
Oww leuk, ik ga volgende week!
Oriander schreef:
11-03-2020 15:01
Naakt in jacuzzi?
Hoerrrrrrr
Mijn leven is nog niet beter geworden.

Oké thanks
Ik wil mijn supporters van gisteravond graag enorm bedanken. De fijne woorden hebben mijn hart doen ontdooien. Thanks mensen.
Ik ben me er niet van bewust geweest dat ik een permaban had en zonder jullie had ik het niet teruggedraaid gekregen.
Kusjes van Vieze Hond
Damned if I don’t
Waar heeft hij het nou weer over
ViezeHond schreef:
11-03-2020 17:49
Ik wil mijn supporters van gisteravond graag enorm bedanken. De fijne woorden hebben mijn hart doen ontdooien. Thanks mensen.
Ik ben me er niet van bewust geweest dat ik een permaban had en zonder jullie had ik het niet teruggedraaid gekregen.
Kusjes van Vieze Hond
What happend? Gemist.
Geen bijzonderheden
Die Trolly Dolly Airline had gelukkig weer een Bollywood aflevering.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven