Napraattopic deel 126
zondag 23 februari 2020 om 21:55
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 14 maart 2020 om 12:28
Tja, jongeren zijn wel vatbaar voor een biertje voor €1.prada schreef: ↑14-03-2020 12:24Hier zullen denk ik de komende weken wel veel uitbraken van het virus zijn.
De cafébazen en andere horeca riepen iedereen op om gisteravond voor 1 euro een biertje te komen drinken want de vaten moesten leeg voor 0.00.
Het schijnt dat daar massaal gehoor aan is gegeven![]()
![]()
Geen bijzonderheden
zaterdag 14 maart 2020 om 12:30
Daar is hier nog niks over geroepen. Mag hopen dat dat nog komt.doornroosje9 schreef: ↑14-03-2020 12:27Hier krijgen ze steun van de overheid. Ze willen zoveel mogelijk faillissementen vermijden.
Geen bijzonderheden
zaterdag 14 maart 2020 om 12:33
Denk je dat je kraan ermee stopt?

Geen bijzonderheden

zaterdag 14 maart 2020 om 12:33

Wordt wel een mooi hoofdstuk in je autobiografie

zaterdag 14 maart 2020 om 12:37
Ah, dat gaat toch door? Van de week was het nog onzeker. Gelukkig maar.doornroosje9 schreef: ↑14-03-2020 12:27Hier krijgen ze steun van de overheid. Ze willen zoveel mogelijk faillissementen vermijden.

zaterdag 14 maart 2020 om 12:43
zaterdag 14 maart 2020 om 12:43
Dan zorgen ze toch voor andere manieren om te helpen, neem ik aan? Ze gaan niet gewoon sluiten en de mensen aan hun lot overlaten, denk ik.
Life is short. Eat dessert first.

zaterdag 14 maart 2020 om 12:45
Brengen denk ik.doornroosje9 schreef: ↑14-03-2020 12:43Dan zorgen ze toch voor andere manieren om te helpen, neem ik aan? Ze gaan niet gewoon sluiten en de mensen aan hun lot overlaten, denk ik.
zaterdag 14 maart 2020 om 12:45
Ik heb geen kroegplannen. Ik ga naar een besloten feestje met zo’n 30 mensen (iets minder ivm snotteraars) dat wordt gehouden in een kroeg. Waar dus geen andere mensen bij zijn want kroeg nog dicht.
Dat ik mezelf nog loop te verdedigen tegen dergelijke belerende toontjes. Ik moet wel gek zijn.
Geen bijzonderheden

zaterdag 14 maart 2020 om 12:46
Yas, loat goan!yasmijn schreef: ↑14-03-2020 12:45Ik heb geen kroegplannen. Ik ga naar een besloten feestje met zo’n 30 mensen (iets minder ivm snotteraars) dat wordt gehouden in een kroeg. Waar dus geen andere mensen bij zijn want kroeg nog dicht.
Dat ik mezelf nog loop te verdedigen tegen dergelijke belerende toontjes. Ik moet wel gek zijn.

Och, ja als normale verjaardagen al afgeraden worden dan is een kroegfeestje natuurlijk heel wat anders.yasmijn schreef: ↑14-03-2020 12:45Ik heb geen kroegplannen. Ik ga naar een besloten feestje met zo’n 30 mensen (iets minder ivm snotteraars) dat wordt gehouden in een kroeg. Waar dus geen andere mensen bij zijn want kroeg nog dicht.