Napraattopic deel 126
zondag 23 februari 2020 om 21:55
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 14 maart 2020 om 13:45
Het is ook prachtig weer! Ga straks met de zonnebril op naar het feestjeGroenTuintje schreef: ↑14-03-2020 13:42Ik ga nu meer naar buiten dan ooit, ja je moet wat als je geen feestjes en clubjes meer hebt![]()
Geen bijzonderheden

zaterdag 14 maart 2020 om 13:46
Heerlijk, ik doe wat ik altijd al het liefste deed namelijk cocoonen en huismutsen, maar nu onder het heldhaftige mom van Flattening the Curve.doornroosje9 schreef: ↑14-03-2020 13:42En waar ik nog elk uur van de dag naar buiten ging, met mensen ging socializeren, op café ging, druk bezochte winkelcentra ging bezoeken,... O, wacht, dat deed ik al niet.![]()

zaterdag 14 maart 2020 om 13:47
Het wordt steeds beter! Somewhere in my youth or childhood, I must have done something goodGroenTuintje schreef: ↑14-03-2020 13:46Mijn schoonmoeder wil ons vanaf morgen niet meer zien, wegens het coronavirus
zaterdag 14 maart 2020 om 13:48
Oh ik wil jouw schoonmoederGroenTuintje schreef: ↑14-03-2020 13:46Mijn schoonmoeder wil ons vanaf morgen niet meer zien, wegens het coronavirus. Gelukkig zijn er altijd nog de dieren bij de kinderboerderij.

I like being a mess. It's who I am.
zaterdag 14 maart 2020 om 13:50
zaterdag 14 maart 2020 om 13:53

Mij houden ze niet binnen hoor..en mijn kinderen ook niet trouwens

Voor iedereen een groene tuin

zaterdag 14 maart 2020 om 13:55

zaterdag 14 maart 2020 om 16:24
Dat is af en toe ook wel. Dan zit ie opeens vast en kan to hem niet bereiken. Of pas nog met die vriend die weg was naar Belgie en onbereikbaar is.
Deze is wat minder sappig. Al is de verwondering van to over de hedendaagse datemores wel vertederend.

zaterdag 14 maart 2020 om 16:25
Ja superschattigMaud*de*Braose schreef: ↑14-03-2020 16:24Dat is af en toe ook wel. Dan zit ie opeens vast en kan to hem niet bereiken. Of pas nog met die vriend die weg was naar Belgie en onbereikbaar is.
Deze is wat minder sappig. Al is de verwondering van to over de hedendaagse datemores wel vertederend.

zaterdag 14 maart 2020 om 16:36
Ah pleaeaeaease iemand maak even een nieuwe nick aan en zorg voor het spandaligste (ik wilde spannend en schandalig typen ik laat het zo), sappigste trolltopic dat je kunt bedenken. Wie gaat de uitdaging aan?
anoniem_294939 wijzigde dit bericht op 14-03-2020 16:37
0.14% gewijzigd