Napraattopic deel 127
woensdag 18 maart 2020 om 13:19
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

donderdag 19 maart 2020 om 19:30
Ja. En dat zal heel fout zijn, maar ik kan echt genietend naar de kast kijken. Ik weet ook precies wat ik heb en waar het staat.
Het zijn er overigens 100. Zelfs ik ben me er van bewust dat dat complete onzin is.
donderdag 19 maart 2020 om 19:32
Oudblond schreef: ↑19-03-2020 19:27In Amsterdam zijn er een aantal hoteliers die hun faciliteiten aanbieden aan hulporganisaties voor dak- en thuislozen. Dakloze waar man vaak een praatje mee maakt vertelde dat hij daar heen zou gaan omdat hij zijn kostje niet meer bij elkaar gezocht krijgt omdat de mensen die nog op straat zijn met een nog grotere boog om hen heen lopen.
Geen bijzonderheden
donderdag 19 maart 2020 om 19:36
Fijn!Oudblond schreef: ↑19-03-2020 19:27In Amsterdam zijn er een aantal hoteliers die hun faciliteiten aanbieden aan hulporganisaties voor dak- en thuislozen. Dakloze waar man vaak een praatje mee maakt vertelde dat hij daar heen zou gaan omdat hij zijn kostje niet meer bij elkaar gezocht krijgt omdat de mensen die nog op straat zijn met een nog grotere boog om hen heen lopen.
Maar dieptriest dat zulk inzicht pas komt door zo'n pandemie.
donderdag 19 maart 2020 om 19:38
Ik weet ook precies waar alles staat idd. Helemaal niet fout hoor. Vind ik.Betty_Slocombe schreef: ↑19-03-2020 19:30Ja. En dat zal heel fout zijn, maar ik kan echt genietend naar de kast kijken. Ik weet ook precies wat ik heb en waar het staat.
Het zijn er overigens 100. Zelfs ik ben me er van bewust dat dat complete onzin is.

Honderd? Dus eigenlijk kan ik gewoon nog even doorgaan?

Life is short. Eat dessert first.

donderdag 19 maart 2020 om 19:44
Ah dat is fijn! Van die hotels dan, niet van die mensen die met een boog om die man heen lopen.Oudblond schreef: ↑19-03-2020 19:27In Amsterdam zijn er een aantal hoteliers die hun faciliteiten aanbieden aan hulporganisaties voor dak- en thuislozen. Dakloze waar man vaak een praatje mee maakt vertelde dat hij daar heen zou gaan omdat hij zijn kostje niet meer bij elkaar gezocht krijgt omdat de mensen die nog op straat zijn met een nog grotere boog om hen heen lopen.
donderdag 19 maart 2020 om 19:45
Hoe het zit met voedselvoorziening weet ik niet. Wel dat deze man afspraken met sommige winkeliers heeft dat hij bij sluitingstijd wat op kan halen en dat er nu bijna niets meer is om op te halen.
Die hotels zijn nu leeg. In 'normale' tijden verdienen die natuurlijk ook gewoon hun boterham met die faciliteiten.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

donderdag 19 maart 2020 om 19:46
Betty_Slocombe schreef: ↑19-03-2020 19:30Ja. En dat zal heel fout zijn, maar ik kan echt genietend naar de kast kijken. Ik weet ook precies wat ik heb en waar het staat.
Maar je hebt ze dan weer niet op 1 dag voor iedereen's neus weg gegraaid.

donderdag 19 maart 2020 om 19:54
Op deze website is te zien hoe het zit met het betreden van de omliggende landen.
https://www.nederlandwereldwijd.nl/landen
Duitsland, UK, Belgie en Frankrijk mag je niet zomaar binnen...
Sommigen hebben liever gelijk, dan dat ze gelukkig worden.
donderdag 19 maart 2020 om 19:59
Heb ooit eens een Amerikaanse documentaire gezien over iemand die kortingzegels bij elkaar had gespaard en nu alles meegenomen naar de winkel en met twee volle winkelwagens de deur uit kwam, betaalde twee dollar.Betty_Slocombe schreef: ↑19-03-2020 19:30Ja. En dat zal heel fout zijn, maar ik kan echt genietend naar de kast kijken. Ik weet ook precies wat ik heb en waar het staat.
Vervolgens reed ze naar haar huis, waar in een kamer van alles in schappen stond: 70 flessen shampoo, grote hoeveelheden pakken troep etc etc. Belachelijk veel, en ze deed een niets mee...
Sommigen hebben liever gelijk, dan dat ze gelukkig worden.
donderdag 19 maart 2020 om 20:03
Algemeen bekend.Oblio schreef: ↑19-03-2020 19:54Op deze website is te zien hoe het zit met het betreden van de omliggende landen.
https://www.nederlandwereldwijd.nl/landen
Duitsland, UK, Belgie en Frankrijk mag je niet zomaar binnen...
Geen bijzonderheden

donderdag 19 maart 2020 om 20:29
Tsja. Dat kan. Ik ben niet aan de drank, ik snuif niet, ik sla geen puppy's. Ik koop af en toe douchegel in normale hoeveelheden en ik heb dus veel douchegel in huis. Qua zondes vind ik het niet zo'n heel erge.Oblio schreef: ↑19-03-2020 19:59Heb ooit eens een Amerikaanse documentaire gezien over iemand die kortingzegels bij elkaar had gespaard en nu alles meegenomen naar de winkel en met twee volle winkelwagens de deur uit kwam, betaalde twee dollar.
Vervolgens reed ze naar haar huis, waar in een kamer van alles in schappen stond: 70 flessen shampoo, grote hoeveelheden pakken troep etc etc. Belachelijk veel, en ze deed een niets mee...
donderdag 19 maart 2020 om 20:37
Pek en veren doen we dat nog? Ik dacht dat je tegenwoordig op Instagram gestenigd werd en dat dan Peter Rrrrrrr de volgende dag nog eens live op tv in de etterende wond gaat staan pissen.....Betty_Slocombe schreef: ↑19-03-2020 19:14Ik zal maar niet zeggen hoeveel douchegel ik heb. En hoeveel tandpasta. Dan word ik straks nog een leeg dorpsplein opgesleept om met pek en veren bekogeld te worden.
Maar tandpasta is belangrijk! Ik vind sterven van de Corona niet leuk, maar dan op z'n minst met een witte glimlach en frisse adem!
jouw leven is een keuze

donderdag 19 maart 2020 om 20:37
Je gaat waarschijnlijk wel naar de hel maar in een luxere kamerBetty_Slocombe schreef: ↑19-03-2020 20:29Tsja. Dat kan. Ik ben niet aan de drank, ik snuif niet, ik sla geen puppy's. Ik koop af en toe douchegel in normale hoeveelheden en ik heb dus veel douchegel in huis. Qua zondes vind ik het niet zo'n heel erge.
donderdag 19 maart 2020 om 20:46
Je staat je zondes in ieder geval fris gedoucht op te biechten bij Petrus!Betty_Slocombe schreef: ↑19-03-2020 20:29Tsja. Dat kan. Ik ben niet aan de drank, ik snuif niet, ik sla geen puppy's. Ik koop af en toe douchegel in normale hoeveelheden en ik heb dus veel douchegel in huis. Qua zondes vind ik het niet zo'n heel erge.
jouw leven is een keuze

donderdag 19 maart 2020 om 20:59
Ach....
Henny Huisman is "een beetje in de war" en na vandaag waardeer ik z8jn presentatiekwaliteiten des te meer....
https://twitter.com/tweethenny/status/1 ... 15138?s=20
4 dagen social distance....
jouw leven is een keuze

donderdag 19 maart 2020 om 21:03
Nee, die noemen ze tegenwoordig ‘snuifje’. Triest verhaal.

donderdag 19 maart 2020 om 21:05
Oohhh néé!!!! Gaat H H naakt als dit nummer 1 is op 1e paasdag???

jouw leven is een keuze
donderdag 19 maart 2020 om 21:22
Natuurlijk zijn we aan het doorslaan. Worden mensen blij van. Het idee dat ze iets kunnen DOEN, maar vooral ook dat ze het beter doen dan anderen.GroenTuintje schreef: ↑19-03-2020 18:36Plastic platen tussen caissière en klant bij de jumbo ( nog niet eerder gezien deze week). Bij een cafetaria hadden ze alle stoelen ingepakt in plastic.. mensen met plastic handschoentjes aan. Mensen die 3 meter om je heen lopen, alsof je radioactief bent.. .zijn we niet aan het doorslaan? Als je kijkt hoe we eerst gewoon leefden. En toen waren er ook al virussen in de lucht.
Ik weet nog goed dat ik vaak een caissière van bijv een bakker, gerust zonder handen wassen (of handschoenen aan) een broodje bereidde.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

donderdag 19 maart 2020 om 21:24
Mijn vrouw heeft ook zo’n tic met shampoo’s (douchegels in mindere mate) en tandpasta. En met tandenborstels ook trouwens.Betty_Slocombe schreef: ↑19-03-2020 19:14Ik zal maar niet zeggen hoeveel douchegel ik heb. En hoeveel tandpasta. Dan word ik straks nog een leeg dorpsplein opgesleept om met pek en veren bekogeld te worden.