Napraattopic deel 127
woensdag 18 maart 2020 om 13:19
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zaterdag 21 maart 2020 om 14:55
Lady*Voldemort schreef: ↑21-03-2020 14:07Stomme topics op seks mogen ook niet meer. Zijn niet gepast, in deze tijd.
![]()
Was Orpheus ooit wel gepast dan?
zaterdag 21 maart 2020 om 14:55
't Is toch niet helemaal hetzelfde, sorry...Lady*Voldemort schreef: ↑21-03-2020 14:21Zijn wij niet leuk genoeg?
![]()
![]()
![]()
*hopelijk zijn deze smilies wel gepast, In Deze Tijd*
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds

zaterdag 21 maart 2020 om 15:37
Blijf dan effe bij me uit de buurt wil je.

zaterdag 21 maart 2020 om 15:58
Oh dat heb ik gemist, pff

zaterdag 21 maart 2020 om 16:06
zaterdag 21 maart 2020 om 17:01
Er kan in deze tijd niks meer, want binnen 3 weken zijn we allemaal dood of op de ic.Lady*Voldemort schreef: ↑21-03-2020 16:06Nah, zoveel heb je nou ook weer niet gemist hoor. Het is trouwens verwijderd wegens trollen, niet wegens ongepast.
Wel kwam er iemand in mekkeren dat zo'n topic In Deze Tijd toch écht niet kon. Die zal het ook wel gestaft hebben.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

zaterdag 21 maart 2020 om 17:21
Nou zeg dat wel, zelfs met mijn partner kan ik geen discussie beginnen... die denkt ook dat de wereld vergaat..Lady*Voldemort schreef: ↑21-03-2020 17:15En het is wel van het grootste belang dat we onze laatste drie weken in gepaste somberheid doorbrengen inderdaad.
Voor iedereen een groene tuin