Napraattopic deel 127

18-03-2020 13:19 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Betty_Slocombe schreef:
21-03-2020 20:30
Is ook weer zo. En als je je verveelt kun je blijkbaar ook nog de kosten van alles terug gaan vragen. Dat je daarmee ondernemers de vernieling in jaagt, is niet zo interessant. Ondernemersrisico, zullen we maar zeggen.
Ja, dan hadden ze maar geen ondernemer moeten worden. Stelletje sukkels.
Lady*Voldemort schreef:
21-03-2020 20:34
Ja, dan hadden ze maar geen ondernemer moeten worden. Stelletje sukkels.
Precies. Fok de pianojuf/de yogastudio/de mountainbikeclub.
Deze komt langs op mijn playlist en is toepasselijk. https://www.youtube.com/watch?v=2rCIuA53aS8

Er is hoop voor ons want we leven nog
Pfff te lang thuis zitten en de topics van Orpheus en friends zijn geen goede combi voor mij :facepalm:
Ze hebben nu in elk geval lappen tekst om zich over te buigen ;-)
Betty_Slocombe schreef:
21-03-2020 20:39
Precies. Fok de pianojuf/de yogastudio/de mountainbikeclub.
Precies. Dan ga ik mijn kind gewoon zelf pianoles geven, als de coronacrisis voorbij is en de juf op de fles. Ha.
Ik zat trouwens vandaag (op eigen terrein, geen zorgen!) in het zonnetje met zoon en dochter, een beetje Boudewijn de Groot te zingen. Zoon tokkelde er wat bij op zijn gitaar, niet dat hij al heel goed kan spelen maar het was wel gezellig. Kwam er een mevrouw langs gefietst, die lichtelijk ontroerd naar ons idyllische tafereeltje lachte.

Toch jammer dat we er geen filmpje van hebben, we waren vast viraal gegaan op FB als het ideale gezinnetje dat de moed erin houdt tijdens de crisis.
Lady*Voldemort schreef:
21-03-2020 20:55
Ik zat trouwens vandaag (op eigen terrein, geen zorgen!) in het zonnetje met zoon en dochter, een beetje Boudewijn de Groot te zingen. Zoon tokkelde er wat bij op zijn gitaar, niet dat hij al heel goed kan spelen maar het was wel gezellig. Kwam er een mevrouw langs gefietst, die lichtelijk ontroerd naar ons idyllische tafereeltje lachte.

Toch jammer dat we er geen filmpje van hebben, we waren vast viraal gegaan op FB als het ideale gezinnetje dat de moed erin houdt tijdens de crisis.
Wat een gemiste kans.
Life is short. Eat dessert first.
Lady*Voldemort schreef:

Gewoon morgen in de herkansing. En zo'n ontroerde vrouw even vragen dit te filmen en op fb te zetten. Niet zelf natuurlijk, met op de schouder kloppen 'kijk ons eens sterk zijn'. Nee, dat moeten omstanders doen.
Later is nu
Toch wel een toepasselijk nummer van Boudewijn de Groot he? Welke was het? Moeten we nog meedenken welke het beste werkt? :sarcastic:
Later is nu
(ben beste benieuwd naar dat tafereel trouwens :$ )
Later is nu
doornroosje9 schreef:
Wat een gemiste kans.
Ja kut he. We hebben ook The Lemon Tree nog gezongen. Heel hard.

ISOLATION IS NOT GOOD FOR ME
ISOLATION
I DON'T WANT TO SIT UNDER THE LEMON TREE

Maar dat is dan weer een beetje subversief.
Lady*Voldemort schreef:
21-03-2020 20:49
Precies. Dan ga ik mijn kind gewoon zelf pianoles geven, als de coronacrisis voorbij is en de juf op de fles. Ha.
:mrgreen: . Ik begin gewoon zelf een dansschool thuis :clown: , je moet toch wat in deze tijd.. :HA:
Voor iedereen een groene tuin
Dreamer schreef:
21-03-2020 20:59
Toch wel een toepasselijk nummer van Boudewijn de Groot he? Welke was het? Moeten we nog meedenken welke het beste werkt? :sarcastic:
Het land van Maas en Waal. Heel toepasselijk, want daar is een heleboel corona.
GroenTuintje schreef:
21-03-2020 21:00
:mrgreen: . Ik begin gewoon zelf een dansschool thuis :clown: , je moet toch wat in deze tijd.. :HA:

Je kunt nu alvast oefenen, met diverse lessen online!
Later is nu
AeonOfWinter schreef:
21-03-2020 20:20
Orph is gewoon Martin, die is al jaren het boekkie zoek.
:rofl:
Lady*Voldemort schreef:
21-03-2020 21:00
Het land van Maas en Waal. Heel toepasselijk, want daar is een heleboel corona.

Top!
Later is nu
Dreamer schreef:
21-03-2020 21:01
Je kunt nu alvast oefenen, met diverse lessen online!
Nou idd :facepalm: , die dansschool van mij is er ook mee bezig. Helaas heb ik (nog) :P geen spiegels in huis en een dansvloer..
Lady*Voldemort schreef:

Was ze niet gewoon verkouden?
Lady*Voldemort schreef:
21-03-2020 20:59
Ja kut he. We hebben ook The Lemon Tree nog gezongen. Heel hard.

ISOLATION IS NOT GOOD FOR ME
ISOLATION
I DON'T WANT TO SIT UNDER THE LEMON TREE

Maar dat is dan weer een beetje subversief.
Echt, het zou prachtig geweest zijn...
Life is short. Eat dessert first.
Calypso- schreef:
21-03-2020 21:03
:O
Such fun!1
T0mmy_gun schreef:
21-03-2020 19:56
Als je hem nou nog overeind krijg in de wetenschap dat de halve wereld op straat ligt te sterven, een kwart werkloos raakt en de rest binnenkort zonder pleepapier komt te zitten ben je ook wel gespeend van elk greintje empathie. Wat zitten er toch een psycho's bij.
Ik krijg em niet overeind, wat dus blijkbaar iets zegt over mijn empathie.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Ik zou de volgende keer iets van Jaap Fischer zingen.
Wie?

Mien Toentje van Ede Staal was natuurlijk ook heel toepasselijk geweest, maarja.. barbaars gebied he.
Later is nu
Calypso- schreef:
21-03-2020 21:03
Nee joh, dan was ze thuis gebleven.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Betty_Slocombe schreef:
21-03-2020 21:07
Ik zou de volgende keer iets van Jaap Fischer zingen.
Oh die kennen we ook hoor. Dochter en ik tenminste. Heb je een verzoekje?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven