Napraattopic deel 127
woensdag 18 maart 2020 om 13:19
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zaterdag 21 maart 2020 om 20:34
Ja, dan hadden ze maar geen ondernemer moeten worden. Stelletje sukkels.Betty_Slocombe schreef: ↑21-03-2020 20:30Is ook weer zo. En als je je verveelt kun je blijkbaar ook nog de kosten van alles terug gaan vragen. Dat je daarmee ondernemers de vernieling in jaagt, is niet zo interessant. Ondernemersrisico, zullen we maar zeggen.

zaterdag 21 maart 2020 om 20:39
Precies. Fok de pianojuf/de yogastudio/de mountainbikeclub.Lady*Voldemort schreef: ↑21-03-2020 20:34Ja, dan hadden ze maar geen ondernemer moeten worden. Stelletje sukkels.

zaterdag 21 maart 2020 om 20:46
Deze komt langs op mijn playlist en is toepasselijk. https://www.youtube.com/watch?v=2rCIuA53aS8
Er is hoop voor ons want we leven nog
Er is hoop voor ons want we leven nog

zaterdag 21 maart 2020 om 20:49
Precies. Dan ga ik mijn kind gewoon zelf pianoles geven, als de coronacrisis voorbij is en de juf op de fles. Ha.Betty_Slocombe schreef: ↑21-03-2020 20:39Precies. Fok de pianojuf/de yogastudio/de mountainbikeclub.

zaterdag 21 maart 2020 om 20:55
Ik zat trouwens vandaag (op eigen terrein, geen zorgen!) in het zonnetje met zoon en dochter, een beetje Boudewijn de Groot te zingen. Zoon tokkelde er wat bij op zijn gitaar, niet dat hij al heel goed kan spelen maar het was wel gezellig. Kwam er een mevrouw langs gefietst, die lichtelijk ontroerd naar ons idyllische tafereeltje lachte.
Toch jammer dat we er geen filmpje van hebben, we waren vast viraal gegaan op FB als het ideale gezinnetje dat de moed erin houdt tijdens de crisis.
Toch jammer dat we er geen filmpje van hebben, we waren vast viraal gegaan op FB als het ideale gezinnetje dat de moed erin houdt tijdens de crisis.
zaterdag 21 maart 2020 om 20:55
Wat een gemiste kans.Lady*Voldemort schreef: ↑21-03-2020 20:55Ik zat trouwens vandaag (op eigen terrein, geen zorgen!) in het zonnetje met zoon en dochter, een beetje Boudewijn de Groot te zingen. Zoon tokkelde er wat bij op zijn gitaar, niet dat hij al heel goed kan spelen maar het was wel gezellig. Kwam er een mevrouw langs gefietst, die lichtelijk ontroerd naar ons idyllische tafereeltje lachte.
Life is short. Eat dessert first.
zaterdag 21 maart 2020 om 20:58
Lady*Voldemort schreef: ↑21-03-2020 20:55Ik zat trouwens vandaag (op eigen terrein, geen zorgen!) in het zonnetje met zoon en dochter, een beetje Boudewijn de Groot te zingen. Zoon tokkelde er wat bij op zijn gitaar, niet dat hij al heel goed kan spelen maar het was wel gezellig. Kwam er een mevrouw langs gefietst, die lichtelijk ontroerd naar ons idyllische tafereeltje lachte.
Gewoon morgen in de herkansing. En zo'n ontroerde vrouw even vragen dit te filmen en op fb te zetten. Niet zelf natuurlijk, met op de schouder kloppen 'kijk ons eens sterk zijn'. Nee, dat moeten omstanders doen.
Later is nu

zaterdag 21 maart 2020 om 20:59
Ja kut he. We hebben ook The Lemon Tree nog gezongen. Heel hard.
ISOLATION IS NOT GOOD FOR ME
ISOLATION
I DON'T WANT TO SIT UNDER THE LEMON TREE
Maar dat is dan weer een beetje subversief.
zaterdag 21 maart 2020 om 21:00
Lady*Voldemort schreef: ↑21-03-2020 20:49Precies. Dan ga ik mijn kind gewoon zelf pianoles geven, als de coronacrisis voorbij is en de juf op de fles. Ha.

Voor iedereen een groene tuin

zaterdag 21 maart 2020 om 21:01
GroenTuintje schreef: ↑21-03-2020 21:00. Ik begin gewoon zelf een dansschool thuis
, je moet toch wat in deze tijd..
![]()
Je kunt nu alvast oefenen, met diverse lessen online!
Later is nu
zaterdag 21 maart 2020 om 21:01

Voor iedereen een groene tuin
zaterdag 21 maart 2020 om 21:02
Lady*Voldemort schreef: ↑21-03-2020 21:00Het land van Maas en Waal. Heel toepasselijk, want daar is een heleboel corona.
Top!
Later is nu

zaterdag 21 maart 2020 om 21:03
Was ze niet gewoon verkouden?Lady*Voldemort schreef: ↑21-03-2020 20:55Ik zat trouwens vandaag (op eigen terrein, geen zorgen!) in het zonnetje met zoon en dochter, een beetje Boudewijn de Groot te zingen. Zoon tokkelde er wat bij op zijn gitaar, niet dat hij al heel goed kan spelen maar het was wel gezellig. Kwam er een mevrouw langs gefietst, die lichtelijk ontroerd naar ons idyllische tafereeltje lachte.
zaterdag 21 maart 2020 om 21:05
Echt, het zou prachtig geweest zijn...Lady*Voldemort schreef: ↑21-03-2020 20:59Ja kut he. We hebben ook The Lemon Tree nog gezongen. Heel hard.
ISOLATION IS NOT GOOD FOR ME
ISOLATION
I DON'T WANT TO SIT UNDER THE LEMON TREE
Maar dat is dan weer een beetje subversief.
Life is short. Eat dessert first.
zaterdag 21 maart 2020 om 21:07
Ik krijg em niet overeind, wat dus blijkbaar iets zegt over mijn empathie.T0mmy_gun schreef: ↑21-03-2020 19:56Als je hem nou nog overeind krijg in de wetenschap dat de halve wereld op straat ligt te sterven, een kwart werkloos raakt en de rest binnenkort zonder pleepapier komt te zitten ben je ook wel gespeend van elk greintje empathie. Wat zitten er toch een psycho's bij.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

zaterdag 21 maart 2020 om 21:10
Oh die kennen we ook hoor. Dochter en ik tenminste. Heb je een verzoekje?