Napraattopic deel 127

18-03-2020 13:19 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
:rofl:
Lady*Voldemort schreef:
21-03-2020 17:16
Ik vind nou werkelijk niks animerend aan die hele Orpheus. Een misogyne griezel vind ik het, bahbah.

Ik had er nog nooit van gehoord maar het begon in het Boer zoekt vrouw topic raar te wauwelen.
Lady*Voldemort schreef:
21-03-2020 17:16
Ik vind nou werkelijk niks animerend aan die hele Orpheus. Een misogyne griezel vind ik het, bahbah.
Helemaal mee eens. Zo jammer dat hij niet alleen meer in zijn eigen wauweltopics post, maar ook elders op het forum.
Lady*Voldemort schreef:
21-03-2020 17:15
En het is wel van het grootste belang dat we onze laatste drie weken in gepaste somberheid doorbrengen inderdaad.
Nou, daar zorgen 'ze' wel voor hoor.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
T0mmy_gun schreef:
21-03-2020 17:26
Lach niet zo stom. (6)

David Dunning
T0mmy_gun schreef:
21-03-2020 17:26
ER VALT NIKS TE LACHEN JA! ER GAAN MENSEN DOOD!
Solomio schreef:
21-03-2020 17:44
Nou, daar zorgen 'ze' wel voor hoor.
:biggrin:
Voor iedereen een groene tuin
Normaal rel lees ik het liefst op de relatiepijler maar die kunnen ze nu wel inlijven bij de coronapijler. 'Ik had een date maar hoor niks meer' = HOE DURF JE IN DEZE TIJD UBERHAUPT AAN EEN DATE TE DENKEN LEES JE GEEN KRANTEN HIJ HEEFT WEL IETS BETERS AAN Z'N HOOFD EN DAT ZOU JIJ OOK MOETEN HEBBEN STERF1!!111!!!11
Lady*Voldemort schreef:
21-03-2020 17:49
ER VALT NIKS TE LACHEN JA! ER GAAN MENSEN DOOD!
sorry hopes and prayers
Mogelijk krijg ik een timeout onvrijwillige pauze wegens een post die ik plaatste in het topic over het nieuwe feminisme, dat heel sneaky veranderde in Islam bashen.
Sommigen hebben liever gelijk, dan dat ze gelukkig worden.
Oblio schreef:
21-03-2020 17:08
Zijn topics zijn enigszins animerend, maar het trekt soms ook vreemde snoeshanen aan.
@ladyVoldemort, ik schreef ook enigszins, maar het klopt, het is misogyn.
En het type is miskent, masochist, quasi intellectueel, sexist, aanstaand parenclub uitbater,
opteert naar een vijfhoeksrelatie (mmvvv). Kortom ook vermoeiend.
Sommigen hebben liever gelijk, dan dat ze gelukkig worden.
Oblio schreef:
21-03-2020 19:10
Mogelijk krijg ik een timeout onvrijwillige pauze wegens een post die ik plaatste in het topic over het nieuwe feminisme, dat heel sneaky veranderde in Islam bashen.
Oh die bosbij weer, de billenmaat van Orpheus. Vreselijk volk.
Vijfhoeksrelaasie tegen ze kaak kan 'ie krijgen
T0mmy_gun schreef:
21-03-2020 19:03
Normaal rel lees ik het liefst op de relatiepijler maar die kunnen ze nu wel inlijven bij de coronapijler. 'Ik had een date maar hoor niks meer' = HOE DURF JE IN DEZE TIJD UBERHAUPT AAN EEN DATE TE DENKEN LEES JE GEEN KRANTEN HIJ HEEFT WEL IETS BETERS AAN Z'N HOOFD EN DAT ZOU JIJ OOK MOETEN HEBBEN STERF1!!111!!!11
In het (ja, er is er maar 1) Coronatopic vond ook al iemand dat je nu geen zin in seks mocht hebben.

David Dunning
Die O probeer ik omheen te forummen. Net als de bumblebee. Ik kan me slecht voorstellen dat er echt zulke blaaskaken mensen rondlopen en zo denken.
Later is nu
Solomio schreef:
21-03-2020 19:53
In het (ja, er is er maar 1) Coronatopic vond ook al iemand dat je nu geen zin in seks mocht hebben.
Als je hem nou nog overeind krijg in de wetenschap dat de halve wereld op straat ligt te sterven, een kwart werkloos raakt en de rest binnenkort zonder pleepapier komt te zitten ben je ook wel gespeend van elk greintje empathie. Wat zitten er toch een psycho's bij.
Solomio schreef:
21-03-2020 19:53

Oh
Juist als je hele dagen bij elkaar in huis zit?

Pfoei
:sigh:
Later is nu
T0mmy_gun schreef:
21-03-2020 19:56
Als je hem nou nog overeind krijg in de wetenschap dat de halve wereld op straat ligt te sterven, een kwart werkloos raakt en de rest binnenkort zonder pleepapier komt te zitten ben je ook wel gespeend van elk greintje empathie. Wat zitten er toch een psycho's bij.

Party like it's 1999 B-)
Later is nu
Ik vind het fijn dat jullie allemaal zo relaxed en redelijk zijn. Ik vind het toch niet zo fraai, zo'n filmpje van een Italiaans ziekenhuis. Tegelijkertijd is humor mijn favoriete overlevingsmechanisme (naast chips rechtstreeks uit de zak mijn mond in schuiven, uiteraard) dus andere mensen verbieden grapjes te maken zal ik niet snel doen.
Orph is gewoon Martin, die is al jaren het boekkie zoek.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ik heb inmiddels wel proefondervindelijk vastgesteld dat hij anders reageert op blondines dan op Aziaten
Betty_Slocombe schreef:
21-03-2020 20:14
Ik vind het fijn dat jullie allemaal zo relaxed en redelijk zijn. Ik vind het toch niet zo fraai, zo'n filmpje van een Italiaans ziekenhuis. Tegelijkertijd is humor mijn favoriete overlevingsmechanisme (naast chips rechtstreeks uit de zak mijn mond in schuiven, uiteraard) dus andere mensen verbieden grapjes te maken zal ik niet snel doen.

Ik vind het oprecht vervelend voor je, dat je hier zoveel moeite mee hebt.
Ik ontloop het C. nieuws inmiddels wat. Kijk -2x per dag nieuws of een programma. Ik kan toch niet veel meer doen dan niets en me zo goed mogelijk vermaken thuis
Later is nu
Ik kijk geen TV, dus ik zie die beelden ook niet. Ik hoef ze ook niet te zien, ik kan me er zo ook wel iets bij voorstellen. Het enige wat ik ervan zeggen kan is dat die zo verafgode lock down blijkbaar ook de via regina niet is, en voor de rest probeer ik er maar een beetje de moed in te houden.
Is ook weer zo. En als je je verveelt kun je blijkbaar ook nog de kosten van alles terug gaan vragen. Dat je daarmee ondernemers de vernieling in jaagt, is niet zo interessant. Ondernemersrisico, zullen we maar zeggen.
Betty_Slocombe schreef:
21-03-2020 20:14
:hug:
Life is short. Eat dessert first.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven