Napraattopic deel 128
vrijdag 17 april 2020 om 00:35
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zondag 26 april 2020 om 11:50
Nee hoor, dit topic heeft een Alu hoedje op, dat hoort ze niet.

zondag 26 april 2020 om 12:00
bethweeter schreef: ↑26-04-2020 11:53Bijna dertig pagina’s over een kind dat niet naar school mag op de Corona-pijler?Ik sla effe over (nou sloeg ik toch al een en ander over de laatste tijd)
Dat komt omdat iedereen en zijn moeder erbij gehaald wordt.

zondag 26 april 2020 om 12:03
Ik ook

zondag 26 april 2020 om 12:33
Toen ik dat topic voor het eerst zag had het al 8 pagina's. Ik heb nog een poging gedaan de OP te lezen, en ik heb een klein beetje verstand van kinderen met een voorsprong, maar hier heb ik me maar niet aan gewaagd.bethweeter schreef: ↑26-04-2020 11:53Bijna dertig pagina’s over een kind dat niet naar school mag op de Corona-pijler?Ik sla effe over (nou sloeg ik toch al een en ander over de laatste tijd)
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
zondag 26 april 2020 om 12:39
Heb ik gisteren keurig door de strenge Corona-politie aangespoord een boel boodschappen tegelijk gedaan, voor dagen iig.
En nu verveel ik me.
Ik wil naar Ikea (nee, dat wil ik niet op zondag), ik wil naar het tuincentrum (nee, dat wil ik niet op zondag), ik wil naar het strand (nee, dat wil ik niet op zondag), ik wil ff koffie drinken bij de Hema (jaaaaaaa, dat wil ik op zondag).
Voelen jullie je af en toe ook zo sneu?
En nu verveel ik me.
Ik wil naar Ikea (nee, dat wil ik niet op zondag), ik wil naar het tuincentrum (nee, dat wil ik niet op zondag), ik wil naar het strand (nee, dat wil ik niet op zondag), ik wil ff koffie drinken bij de Hema (jaaaaaaa, dat wil ik op zondag).
David Dunning
David Dunning
zondag 26 april 2020 om 12:40
Ik mag niet naar Nederland. Sneu genoeg?Solomio schreef: ↑26-04-2020 12:39Heb ik gisteren keurig door de strenge Corona-politie aangespoord een boel boodschappen tegelijk gedaan, voor dagen iig.
En nu verveel ik me.
En voor jou

Life is short. Eat dessert first.
zondag 26 april 2020 om 12:46
Ow, ja, jij bent nog veel sneuer.
Niet naar Nederland mogen is toch wel het ergste wat je mee kunt maken.

David Dunning
David Dunning
zondag 26 april 2020 om 12:47
yup hier ook sneu gevoel. Ik wil lekker naar buiten, ijsjes eten op het terras, lekker winkelen met mijn moeder, de baby van mijn vriendin knuffelen, gewoon weer een normaal leven leiden.
Maar goed, het is wat het is en ik blijf braaf thuis en houd me aan de regels. Maar soms zuigt het gewoon
Maar goed, het is wat het is en ik blijf braaf thuis en houd me aan de regels. Maar soms zuigt het gewoon

I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zondag 26 april 2020 om 12:49
zondag 26 april 2020 om 12:53
Ben jij ook sneu, dat je al dat gemiep moet lezen.
Voor jou ook een

David Dunning
David Dunning

zondag 26 april 2020 om 12:56
Heb je wel gelezen dat ik niet naar Nederland mag? Dat heb je vast gemist dan...

Hou jij het nog een beetje vol?

Life is short. Eat dessert first.