Napraattopic deel 128
vrijdag 17 april 2020 om 00:35
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 2 mei 2020 om 18:34
Zelden zo'n sprekend voorbeeld gezien van 'zo de waard is' als wanneer Pejeka iets schrijft over jeuk aan zijn gezicht en daar patsboem zelf maar vast aan toevoegt: "En nee, die jeuk krijg ik niet omdat ik ongewassen zou zijn, maar het kan gewoon gebeuren."
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)

zaterdag 2 mei 2020 om 18:37
Ik vind hem grappig. Ik hoor vaak Maarten van Rossem erbij

zaterdag 2 mei 2020 om 18:48
Oh, die vind ik ook wel raak!
En ik kom er nu achter dat er heel veel afleveringen van de fam. Knots op YouTube staan. Leuk, heb ik weer wat te bingen in corona-tijd.

Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)

zaterdag 2 mei 2020 om 18:55
Oh dat woord gebruiken wij thuis al weken. Het piept er hier in Zutphen van namelijk, van de coronazi's. Het is hier op straat drukker met coronazi's dan met onnodig winkelend publiek, zeg maar.

zaterdag 2 mei 2020 om 19:18

Gelukkig maar inderdaad!
zaterdag 2 mei 2020 om 19:19
Allemachtig, dat had ik -krap aan- goed en wel verdrongen, maar je dregt het weer op. Dank je.
Voor de rest gebruikte hij die dingen niet. Alleen solo
Mja.
Een rubberrukker
zaterdag 2 mei 2020 om 19:21
Welnee, die gebruikt ze ook niet.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

zaterdag 2 mei 2020 om 19:40
Deze opmerking was anders zeer to the point.RocketScienceFiction schreef: ↑02-05-2020 19:38Alsof dat uitmaakt om allerlei loze opmerkingen te maken op een forum.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning