Napraattopic deel 128

17-04-2020 00:35 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Van de inmiddels 15-20 pakketjes
( zoon had zijn kleedgeld online uitgegeven) was vandaag de eerste keer dat bezorger pakje op de grond zette en al terug was gelopen.

Tot nu elk pakje nog overhandigd.
Incl bezorgmaaltijden.
benmamma schreef:
02-05-2020 21:55
Van de inmiddels 15-20 pakketjes
( zoon had zijn kleedgeld online uitgegeven) was vandaag de eerste keer dat bezorger pakje op de grond zette en al terug was gelopen.

Tot nu elk pakje nog overhandigd.
Incl bezorgmaaltijden.
Heel herkenbaar, vorige week werden de pizza's ook gewoon overhandigd.

En het jochie vroeg om zijn fooi, maar ik had geen cash geld.
Ik heb de pakketbezorger al weken niet gezien, terwijl ik toch wel pakjes heb ontvangen.
En we hadden zo'n fijne band.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Mijn pakketbezorger legde mijn pakjes al achter onder het overdekt terras neer voor alle gedoe nu. Hadden we afgesproken, is wel zo makkelijk. Dus zelfs dat is er niet veranderd hier.
Life is short. Eat dessert first.
Mijn pakketbezorger dumpt alles standaard op een PostNL locatie. Als ik hem of haar ooit zie dan sla ik hem of haar op zijn of haar muil
De laatste dagen heeft echt iedereen ruzie met zijn buren. Het zijn barre tijden.
Betty_Slocombe schreef:
02-05-2020 22:30
De laatste dagen heeft echt iedereen ruzie met zijn buren. Het zijn barre tijden.
Zo het komen omdat iedereen nu thuis is?
Dat Bep en Miep vroeger ook al ruzie hadden met Piet en Ans, maar dat Piet en Ans dat nu (omdat ze nu thuis zijn) pas merken en gezellig mee gaan doen?

Hier is dat wel zo, dat alle buren gezellig mee gaan doen. Maar wij hadden geen ruzie, dus bij ons moet je het meer zoeken in tuinieren en recepten uitwisselen enzo.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Murrmurr schreef:
02-05-2020 22:29
Mijn pakketbezorger dumpt alles standaard op een PostNL locatie. Als ik hem of haar ooit zie dan sla ik hem of haar op zijn of haar muil
dit

Waarom is dat ene topic van die net gepermabande vanavond zo actief?
Marana schreef:
02-05-2020 22:34
soort wake
feow schreef:
02-05-2020 22:33
Zo het komen omdat iedereen nu thuis is?
Dat Bep en Miep vroeger ook al ruzie hadden met Piet en Ans, maar dat Piet en Ans dat nu (omdat ze nu thuis zijn) pas merken en gezellig mee gaan doen?

Hier is dat wel zo, dat alle buren gezellig mee gaan doen. Maar wij hadden geen ruzie, dus bij ons moet je het meer zoeken in tuinieren en recepten uitwisselen enzo.
Ja, ik denk het wel. Mensen zitten te dicht op elkaar. Gelukkig was het de afgelopen dagen slecht weer, maar als straks iedereen gaat trampolinespringen, nou, dan berg je maar!
Recepten uitwisselen klinkt gezellig. Hier is het ook niet ongezellig, al kan het best zijn dat de buurvrouw dat anders ziet, natuurlijk.
Ik luister graag op mijn balkon hoe stelletjes op andere balkons op elkaar zitten te vitten. Voelt als thuis.
ik geniet met je mee.

.

k

dus!

Murrmurr schreef:
02-05-2020 22:29
You go girl.
Gaat het goed?
Th∅rdis schreef:
02-05-2020 23:03
Gaat het goed?

Ja, ik heb lekker uitgewaaid buiten en foto's gemaakt. Heerlijk.
En met jou?
Maud*de*Braose schreef:
02-05-2020 23:05
Ja, ik heb lekker uitgewaaid buiten en foto's gemaakt. Heerlijk.
En met jou?
Ah fijn! Geen last van de kies meer?

Hier gaat het prima. Hardgelopen en daarna voelde ik me zo actief en gezond dat ik de rest van de dag níets meer gedaan heb :proud:
Th∅rdis schreef:
02-05-2020 23:10
Ah fijn! Geen last van de kies meer?

Hier gaat het prima. Hardgelopen en daarna voelde ik me zo actief en gezond dat ik de rest van de dag níets meer gedaan heb :proud:
:rofl: Dat doe je goed!

Kies ok, nog wat restpijn soms, maar dat is niet erg.

Ben je al begonnen met je nieuwe baan?
Ja. En het is een verademing. Heel blij mee.

Fijn dat je kies beter is. Kiespijn is echt de hel
Marana schreef:
02-05-2020 22:34

Dat is niet vreemd. Al zijn topics verbeteren in zijn afwezigheid.
Th∅rdis schreef:
02-05-2020 23:17
Ja. En het is een verademing. Heel blij mee.

Fijn dat je kies beter is. Kiespijn is echt de hel
Wat fijn Thor! Dan kun je die rotperiode achter je laten.
-Shifty- schreef:
02-05-2020 23:20
Dat is niet vreemd. Al zijn topics verbeteren in zijn afwezigheid.
The forum is healing
He was the virus

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven