Napraattopic deel 129

11-05-2020 23:07 3172 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Murrmurr schreef:
30-05-2020 15:07
Haha ja wel een beetje. Ik noemde een knul van Tinder zo in onze appconversaties maar die leek echt op de Khal, zo staat ie ook in mijn telefoon. Helaas bleek hij verder heel saai
Wat een jammerlijke deceptie.

De mijne is blond en lijkt er niet eens een beetje op :P

Ik had ooit een crush op een kermisjongen. Hij werkte bij de botsauto’s. Na een halve dag elkaar aanstaren greep hij een karretje, stopte voor me en liet me instappen. Ik was compleet van m’n sokken, zo onder de indruk. Tot hij z’n mond opende en zei: ‘moi! Ik bin Appie, wie bin ie dan?’

Ik heb er compleet gedesillusioneerd mee staan tongen achter de suikerspinkraam.


Maar dat terzijde
:rofl: ik zie dit zo voor me. Waarom moeten ze praten
Het is 23 jaar geleden en doet echt nog steeds een beetje pijn. Helemaal omdat ik daar eigenlijk op date was met iemand anders. Was eigenlijk ook niet mijn meest chique moment, achteraf bezien.
Th∅rdis schreef:
30-05-2020 15:14
Het is 23 jaar geleden en doet echt nog steeds een beetje pijn. Helemaal omdat ik daar eigenlijk op date was met iemand anders. Was eigenlijk ook niet mijn meest chique moment, achteraf bezien.
Wie gaat jou spelen in de film? Ik zie iets als Wilde Mossels voor me
Murrmurr schreef:
30-05-2020 15:23
Wie gaat jou spelen in de film? Ik zie iets als Wilde Mossels voor me
:rofl: saaiste film ooit ben ik bang
Oudblond schreef:
30-05-2020 08:33
Totaal idioot. Vooral BE vaart in deze op regeltjes die 'gecontroleerd' moeten kunnen worden. De familieband moet aantoonbaar zijn. Document! Ik heb een 'trouwakte' waar 'zoon van' en 'dochter van' op staat maar als ik naar mijn zussen wil gaan zou ik in principe onze geboorteaktes bij me moeten hebben, zo werd me gisteren verteld bij het infonummer. De partner zonder bloedband moet dan ook zijn relatie 'tot de familie' bewijzen middels een trouwakte of.d. Totaal van de pot gerukt.
Ja, ik vind dat best heftig, eigenlijk. Ik heb dat soort documentatie - uitgezonderd mijn eigen paspoort - niet eens.
Alle reacties Link kopieren
coolpack2 schreef:
30-05-2020 16:31
Ja, ik vind dat best heftig, eigenlijk. Ik heb dat soort documentatie - uitgezonderd mijn eigen paspoort - niet eens.
Het klopt niet, je moet het niet bewijzen!
Life is short. Eat dessert first.
Er heeft iemand bakzeil gehaald in het 'vraag het de mods' topic :proud:
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
30-05-2020 16:45
Er heeft iemand bakzeil gehaald in het 'vraag het de mods' topic :proud:
Top :cheer2:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Oh wow, fijn zo'n topic, dat had ik nog niet gezien :$
Hopeloze missie :facepalm:
Mijn vrouw? Zo bezitterig. Zij is van zich zelf. Ben blij dat ze voor mij kiest en gekozen heeft. Ik heb het eigenlijk altijd over mijn partner. Heb haar een tijdje bij haar naam benoemd bij gesprekken maar dan moet je altijd weer uitleggen hoe en waarom.
Valt mij wel op dat homo mannen het toch vaak over hun man hebben. Vind ik dan wel weer ontwapenend. Weet niet hoe dat bij homo vrouwen zit trouwens.
Kunnen we het hebben over het haar van Timor van 'dance dance dance'? Het lijkt wel een toupetje.
Alle reacties Link kopieren
Pannenkoeken.
Alle reacties Link kopieren
Het-groepje schreef:
30-05-2020 21:58
Kunnen we het hebben over het haar van Timor van 'dance dance dance'? Het lijkt wel een toupetje.
Open daar ff een topic over op Entertainment.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag tips voor een goede vibrator maar ik durf geen topic op de sekspijler te openen en de zoekfunctie is stuk. Wat nu?
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Alle reacties Link kopieren
Bulbul schreef:
30-05-2020 22:02
Ik wil graag tips voor een goede vibrator maar ik durf geen topic op de sekspijler te openen en de zoekfunctie is stuk. Wat nu?
Waarom durf je niet dan?
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik al zo herkenbaar ben en niet wil dat mijn nichtje weet welke vibrator ik gekocht heb.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Alle reacties Link kopieren
Dat is een goede reden.
Alle reacties Link kopieren
Vind je? Ik vind het een beetje laf van mijzelf. Okee, een andere reden is dat ik denk dat daar al duizend topics over zijn, dat móet toch wel? Maar waar zijn die dan.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Wel apart dat sommigen het niet leuk zouden vinden als er ook iets specifieker naar algemeen forumgedrag gekeken wordt
Alle reacties Link kopieren
Reservenick maken.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
30-05-2020 22:05
Reservenick maken.
Gouden tip, dankje!
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Alle reacties Link kopieren
Gewoon een extra nick voor de seks.
Bulbul schreef:
30-05-2020 22:05
Vind je? Ik vind het een beetje laf van mijzelf. Okee, een andere reden is dat ik denk dat daar al duizend topics over zijn, dat móet toch wel? Maar waar zijn die dan.

Kan hier ook best op napraat. Krijg je ook geen gratis hijgers erbij :biggrin:
Ben je het womanizer type of het wand type?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven