Napraattopic deel 129

11-05-2020 23:07 3172 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Ja maar dan kaap ik dit topic. Kan ik alleen een nieuwe nick aanmaken met een nieuw e-mailadres? Anders zegt ie "Dit e-mailadres is al in gebruik". Wat een gedoe. Ik lees de reviews wel. :facepalm:

Ik wil iets met penetratie en clitorisstimulatie tegelijk.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Alle reacties Link kopieren
Bulbul schreef:
30-05-2020 22:05
Gouden tip, dankje!
Graag gedaan. ;-)
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Bulbul schreef:
30-05-2020 22:02
Ik wil graag tips voor een goede vibrator maar ik durf geen topic op de sekspijler te openen en de zoekfunctie is stuk. Wat nu?

https://www.google.com/search?q=site:fo ... l+vibrator
De zoekfunctie is toch al jaren stuk? Ik vind via de zoekfunctie alleen maar Tempation-spoilerartikelen en Kiki-ergernisblogs

Als je een topic op het VIVA-forum zoekt, ga je naar Google en typt:
viva forum schuimspekkie bruiloft
Alle reacties Link kopieren
Wel een leuke ontwikkeling voor mijn volgers: getrouwd, gescheiden, weduwe, een nieuwe vibrator... en binnenkort open ik het topic "Wat voor kat zal ik aanschaffen?"
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Alle reacties Link kopieren
Oh jullie slimme forumfossielen! Bedankt. Alleen vraag ik me af of de technologie van 2016 nog wel up-to-date is.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Ken je de blog Climaximaal? Zij heeft goeie reviews vind ik, en ook top tien lijstjes.
Alle reacties Link kopieren
Odense* schreef:
30-05-2020 22:10
De zoekfunctie is toch al jaren stuk? Ik vind via de zoekfunctie alleen maar Tempation-spoilerartikelen en Kiki-ergernisblogs

Als je een topic op het VIVA-forum zoekt, ga je naar Google en typt:
viva forum schuimspekkie bruiloft
Als je op Google zoekt krijg je bij vrijwel elk onderwerp ook wel een paar Viva-topics.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Bulbul schreef:
30-05-2020 22:11
Wel een leuke ontwikkeling voor mijn volgers: getrouwd, gescheiden, weduwe, een nieuwe vibrator... en binnenkort open ik het topic "Wat voor kat zal ik aanschaffen?"
'Welke kleur rood voor mijn nieuwe pittige kapsel' al gehad?
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Bulbul schreef:
30-05-2020 22:08
Ja maar dan kaap ik dit topic. Kan ik alleen een nieuwe nick aanmaken met een nieuw e-mailadres? Anders zegt ie "Dit e-mailadres is al in gebruik". Wat een gedoe. Ik lees de reviews wel. :facepalm:

Ik wil iets met penetratie en clitorisstimulatie tegelijk.

Dat is zoooo 2012

seks/magic-wand-of-womanizer/list_messages/456580
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
30-05-2020 22:14
'Welke kleur rood voor mijn nieuwe pittige kapsel' al gehad?
Ja die komt daarna!
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
het beste kun je bij Google zoeken naar 'site:forum.viva.nl ...' (en dan op de puntjes dat wat je zoekt natuurlijk). Dan zoekt hij niet op viva.nl, maar alleen op het forum.
Solomio schreef:
30-05-2020 22:13
Als je op Google zoekt krijg je bij vrijwel elk onderwerp ook wel een paar Viva-topics.


Google zet Viva hoog bij jou (en bij ons allemaal) omdat we hier veel rondhangen. Als je nooit op viva komt staat viva minder hoog in de resultaten, volgens mij.
Alle reacties Link kopieren
En ik forum vanuit het buitenland, dat maakt ook een groot verschil. Maar bedankt voor de tips, ik heb wat te lezen morgen. Helaas moet ik morgen werken, bedoel ik.
bulbul wijzigde dit bericht op 30-05-2020 22:21
16.33% gewijzigd
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Alle reacties Link kopieren
Marana schreef:
30-05-2020 22:16
Google zet Viva hoog bij jou (en bij ons allemaal) omdat we hier veel rondhangen. Als je nooit op viva komt staat viva minder hoog in de resultaten, volgens mij.
Of ik typ 'viva' erbij, in Google.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
hijdie schreef:
30-05-2020 18:51
Mijn vrouw? Zo bezitterig. Zij is van zich zelf. Ben blij dat ze voor mij kiest en gekozen heeft. Ik heb het eigenlijk altijd over mijn partner. Heb haar een tijdje bij haar naam benoemd bij gesprekken maar dan moet je altijd weer uitleggen hoe en waarom.
Valt mij wel op dat homo mannen het toch vaak over hun man hebben. Vind ik dan wel weer ontwapenend. Weet niet hoe dat bij homo vrouwen zit trouwens.
Mijn vrouw is bezitterig en mijn partner is dat niet? Gevalletje klopt geen hout van.
'Die van ons' werd vroeger in Vlaanderen veel gebruikt. Dan deel je haar tenminste. Wat 'die' dan was bleek iedereen te begrijpen: de vrouw des huizes. Maar ik blijf het stom vinden.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Google even op 'viva forum charles' heb je er meteen eentje die 1,5 meter corona proof is :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Bulbul schreef:
30-05-2020 22:08
Ja maar dan kaap ik dit topic. Kan ik alleen een nieuwe nick aanmaken met een nieuw e-mailadres? Anders zegt ie "Dit e-mailadres is al in gebruik". Wat een gedoe. Ik lees de reviews wel. :facepalm:

Ik wil iets met penetratie en clitorisstimulatie tegelijk.
Ja, dat willen we allemaal wel...... :roll:
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
-Shifty- schreef:
30-05-2020 22:26
Google even op 'viva forum charles' heb je er meteen eentje die 1,5 meter corona proof is :biggrin:
Tip: koop er meteen een rol duct tape bij want zijn gewauwel stoort behoorlijk.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ik nomineer dit voor beste tip 2020 .. nu al.
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk zou iemand hier Charles gewoon eens moeten uitproberen om te zien of hij waarmaakt wat hij beweert.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Oudblond schreef:
30-05-2020 22:25
Mijn vrouw is bezitterig en mijn partner is dat niet? Gevalletje klopt geen hout van.
'Die van ons' werd vroeger in Vlaanderen veel gebruikt. Dan deel je haar tenminste. Wat 'die' dan was bleek iedereen te begrijpen: de vrouw des huizes. Maar ik blijf het stom vinden.

In Brabant is alles van ons. Ons Truus kan de buurvrouw zijn en daar vindt de buurman niks van als je ons Truus ons Truus noemt. Het maakt het persoonlijk, niet bezitterig.
Bulbul schreef:
30-05-2020 22:35
Eigenlijk zou iemand hier Charles gewoon eens moeten uitproberen om te zien of hij waarmaakt wat hij beweert.

De vraag is .. wie offert zich op/is doof en wanhopig?
Bulbul schreef:
30-05-2020 22:35
Eigenlijk zou iemand hier Charles gewoon eens moeten uitproberen om te zien of hij waarmaakt wat hij beweert.

Die zijn er vast al geweest. Anders bleef hij niet steeds terugkomen.
-Shifty- schreef:
30-05-2020 22:36
In Brabant is alles van ons. Ons Truus kan de buurvrouw zijn en daar vindt de buurman niks van als je ons Truus ons Truus noemt. Het maakt het persoonlijk, niet bezitterig.
Zelfs de bloemist is 'Ons Susan'. Dat betekent vooral dat Susan in het dorp woont. Niet dat ze familie is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven