Napraattopic deel 129

11-05-2020 23:07 3172 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Marana schreef:
30-05-2020 22:13
Ken je de blog Climaximaal? Zij heeft goeie reviews vind ik, en ook top tien lijstjes.
Ja, nu je het zegt! Ik las haar blog vroeger ook graag. Die dingen uit de top tien zijn wel teringduur zeg. Misschien toch maar voor mijn verjaardag vragen. Aan mijn nichtje.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Alle reacties Link kopieren
Bulbul schreef:
30-05-2020 22:56
Ja, nu je het zegt! Ik las haar blog vroeger ook graag. Die dingen uit de top tien zijn wel teringduur zeg. Misschien toch maar voor mijn verjaardag vragen. Aan mijn nichtje.
:proud: Een goede massagestaaf hoort in elk huishouden. Weg met de nekpijn.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Bulbul schreef:
30-05-2020 22:56
Ja, nu je het zegt! Ik las haar blog vroeger ook graag. Die dingen uit de top tien zijn wel teringduur zeg. Misschien toch maar voor mijn verjaardag vragen. Aan mijn nichtje.
:proud:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Bulbul schreef:
30-05-2020 22:56
Ja, nu je het zegt! Ik las haar blog vroeger ook graag. Die dingen uit de top tien zijn wel teringduur zeg. Misschien toch maar voor mijn verjaardag vragen. Aan mijn nichtje.

Een goeie nicht begrijpt dat.
Oh weer een nieuwe hopeloze missie in het mod-vraag-topic.
Ik kom zelden in haar topics, dus heb weinig last van haar. Verbaas me vaak wel als ik een reactie ergens tegen kom.
En hoe je kan denken dat je jezelf verdedigt door een lijst van ruim 80 topics te posten die je alleen al op 1 pijler hebt geopend, begrijp ik echt niet. Daarmee bevestig je toch juist dat er iets mis is met je, omdat je voor iedere actuele scheet een topic denkt te moeten openen?
*Pauze* schreef:
31-05-2020 08:21
Ik kom zelden in haar topics, dus heb weinig last van haar. Verbaas me vaak wel als ik een reactie ergens tegen kom.
En hoe je kan denken dat je jezelf verdedigt door een lijst van ruim 80 topics te posten die je alleen al op 1 pijler hebt geopend, begrijp ik echt niet. Daarmee bevestig je toch juist dat er iets mis is met je, omdat je voor iedere actuele scheet een topic denkt te moeten openen?

Ik denk dat ze zichzelf als een soort onderzoeker/journalist ziet.
*Pauze* schreef:
31-05-2020 08:21
Ik kom zelden in haar topics, dus heb weinig last van haar. Verbaas me vaak wel als ik een reactie ergens tegen kom.
En hoe je kan denken dat je jezelf verdedigt door een lijst van ruim 80 topics te posten die je alleen al op 1 pijler hebt geopend, begrijp ik echt niet. Daarmee bevestig je toch juist dat er iets mis is met je, omdat je voor iedere actuele scheet een topic denkt te moeten openen?

Dat is toch ook het voordeel als je batshit bent, dat je het zelf niet doorhebt? Het is alleen vervelend voor anderen.
Ik denk inderdaad dat ze een hele eigen werkelijkheid heeft van wat er hier op het forum gebeurt. En als je door die bril naar het forum kijkt, dan is het ook makkelijk om steeds bevestiging van je eigen gelijk te vinden.
*Pauze* schreef:
31-05-2020 08:53
Ik denk inderdaad dat ze een hele eigen werkelijkheid heeft van wat er hier op het forum gebeurt. En als je door die bril naar het forum kijkt, dan is het ook makkelijk om steeds bevestiging van je eigen gelijk te vinden.


Dit dus inderdaad. En meerdere forummers hebben haar al proberen uit te leggen waarom haar posts dat effect hebben, maar dat gaat ze nooit zien. Helaas.
Goh sommige typische forummers zouden het een slecht idee vinden als er een tikje meer op zuigende en forumverpestende sujetten gelet wordt. Zou niet weten waarom ze daar bezwaar tegen hebben :whistle:
*Pauze* schreef:
31-05-2020 08:53
Ik denk inderdaad dat ze een hele eigen werkelijkheid heeft van wat er hier op het forum gebeurt. En als je door die bril naar het forum kijkt, dan is het ook makkelijk om steeds bevestiging van je eigen gelijk te vinden.

Inderdaad. Maar buiten dat is hij ook vals, stokerig en onbetrouwbaar. En in combinatie met zijn voorliefde voor het verzamelen van informatie om tegen je te gebruiken maakt hem dat wel een behoorlijk onaangename aanwezigheid.
Alle reacties Link kopieren
-Shifty- schreef:
31-05-2020 09:11
Goh sommige typische forummers zouden het een slecht idee vinden als er een tikje meer op zuigende en forumverpestende sujetten gelet wordt. Zou niet weten waarom ze daar bezwaar tegen hebben :whistle:
Daarmee impliceer je dat die forummers zichzelf bij die sujetten (kunnen) kaderen. Daar heb ik bij sommigen ernstige twijfels over. Het 'grote gelijk' hebben en koste wat het kost willen halen is natuurlijk niet zuigen volgens enkele deelnemers. Er zijn zuigende aanjagers en zuigende opvolgers.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Nou sommige zie ik er vrijwel alleen zuigende oneliners ingooien. Die is het echt niet te doen om het grote gelijk halen maar om het grote gejengel te brengen. Maar dat zijn dan waarschijnlijk de zuigende aanjagers begrijp ik?
Alle reacties Link kopieren
-Shifty- schreef:
31-05-2020 09:31
Nou sommige zie ik er vrijwel alleen zuigende oneliners ingooien. Die is het echt niet te doen om het grote gelijk halen maar om het grote gejengel te brengen. Maar dat zijn dan waarschijnlijk de zuigende aanjagers begrijp ik?
Die onelineposters sloeg ik voor het gemak over, zoals ik in de betreffende topics ook doe :D
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
-Shifty- schreef:
31-05-2020 09:27
Inderdaad. Maar buiten dat is hij ook vals, stokerig en onbetrouwbaar. En in combinatie met zijn voorliefde voor het verzamelen van informatie om tegen je te gebruiken maakt hem dat wel een behoorlijk onaangename aanwezigheid.
Ik wist niet eens dat zij een hij was... :O Op zich zet dat het gedrag voor mij wel in een begrijpelijker kader.
Ik heb de indruk dat wanneer je als man op een dergelijke manier actief gaat deelnemen aan een forum waar voornamelijk vrouwen schrijven, dat je wel heel overtuigd bent van je eigen gelijk en ook de behoefte voelt om dat uit te komen leggen. Dan is het natuurlijk enorm irritant wanneer anderen het niet met je eens zijn. Pejeka heeft daar ook een handje van.
Informatie verzamelen om tegen iemand te gebruiken is bij iedereen een ongewenste eigenschap en voor mij vooral een teken dat iemand te weinig zinvolle invulling van zijn/haar tijd heeft.
Alle reacties Link kopieren
*Pauze* schreef:
31-05-2020 09:42
Ik wist niet eens dat zij een hij was... :O Op zich zet dat het gedrag voor mij wel in een begrijpelijker kader.
Ik heb de indruk dat wanneer je als man op een dergelijke manier actief gaat deelnemen aan een forum waar voornamelijk vrouwen schrijven, dat je wel heel overtuigd bent van je eigen gelijk en ook de behoefte voelt om dat uit te komen leggen. Dan is het natuurlijk enorm irritant wanneer anderen het niet met je eens zijn. Pejeka heeft daar ook een handje van.
Informatie verzamelen om tegen iemand te gebruiken is bij iedereen een ongewenste eigenschap en voor mij vooral een teken dat iemand te weinig zinvolle invulling van zijn/haar tijd heeft.
En Manophetprikbord ook, vreselijk.

Weet iemand eigenlijk of Sinjoren een man of een vrouw is?
Sinjoren is een nick die door een stel gebruikt wordt, dus zowel man als vrouw. Althans, dat zeggen ze zelf.
Dat is overigens verboden hier.
*Pauze* schreef:
31-05-2020 09:42
Ik wist niet eens dat zij een hij was... :O Op zich zet dat het gedrag voor mij wel in een begrijpelijker kader.
Ik heb de indruk dat wanneer je als man op een dergelijke manier actief gaat deelnemen aan een forum waar voornamelijk vrouwen schrijven, dat je wel heel overtuigd bent van je eigen gelijk en ook de behoefte voelt om dat uit te komen leggen. Dan is het natuurlijk enorm irritant wanneer anderen het niet met je eens zijn. Pejeka heeft daar ook een handje van.
Informatie verzamelen om tegen iemand te gebruiken is bij iedereen een ongewenste eigenschap en voor mij vooral een teken dat iemand te weinig zinvolle invulling van zijn/haar tijd heeft.

Daarom doen ze het ook op een internetforum; in het echte leven krijgen ze geen gehoor. Dat soort mensen laat je meteen links liggen.
*Pauze* schreef:
31-05-2020 09:42
Ik wist niet eens dat zij een hij was... :O Op zich zet dat het gedrag voor mij wel in een begrijpelijker kader.
Ik heb de indruk dat wanneer je als man op een dergelijke manier actief gaat deelnemen aan een forum waar voornamelijk vrouwen schrijven, dat je wel heel overtuigd bent van je eigen gelijk en ook de behoefte voelt om dat uit te komen leggen. Dan is het natuurlijk enorm irritant wanneer anderen het niet met je eens zijn. Pejeka heeft daar ook een handje van.
Informatie verzamelen om tegen iemand te gebruiken is bij iedereen een ongewenste eigenschap en voor mij vooral een teken dat iemand te weinig zinvolle invulling van zijn/haar tijd heeft.

Het post in elk geval ook met een duidelijke mannelijk nick op de sekspijler. En de hoofdnick zelf is nou ook niet bepaald erg vrouwelijk. Volgens mij wordt er met de avatar vrij bewust aangestuurd op een vrouwelijke suggestie voor het genereren van meer aanwezigheidsrechten.

Maar goed dat is mijn idee erbij. Het zou verder niet uit moeten maken wat het is, ik kan het echter niet echt als heel vrouwelijk zien.
anoniem_393485 wijzigde dit bericht op 31-05-2020 10:02
47.10% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
broekrok schreef:
31-05-2020 09:45
Sinjoren is een nick die door een stel gebruikt wordt, dus zowel man als vrouw. Althans, dat zeggen ze zelf.
Dat is overigens verboden hier.
Wat idioot, door een stel.
Redbulletje schrijft dat ze aanpassingsvermogen heeft. :hihi:
Alle reacties Link kopieren
Nemain• schreef:
30-05-2020 11:54
Hij is mijn man niet.
Hij is mijn vriendje niet, want zo puberaal.
Hij was mijn partner totdat ik hier leerde dat ik dan dus een lesbienne ben.
Geen idee meer hoe ik die man moet noemen.
die persoon van het mannelijk geslacht waarmee ik samenleef wordt dan weer zo lang he :proud:
Van mij mag je gewoon manlief of vriendlief zeggen. Vind ik zelfs wel lief klinken, maar er zijn dus mensen die daar braakneigingen van krijgen. Ik zou het dus bij de optie houden, die je zelf het prettigst vindt.
Later is nu
RikM schreef:
31-05-2020 09:59
Daarom doen ze het ook op een internetforum; in het echte leven krijgen ze geen gehoor. Dat soort mensen laat je meteen links liggen.
Die indruk heb ik ook bij figuren die op een dergelijke manier denken te moeten posten. Niet alleen bij mannen trouwens.
Zo kan ik me ook niet aan de indruk onttrekken dat die Charles een klein miezerig mannetje is met een micropenis.
anoniem_63b29ab9da950 wijzigde dit bericht op 31-05-2020 10:09
0.80% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Mijn tante zegt ook altijd dochterlief over mijn nichtje, en dan ook in elke zin.

‘Dochterlief neemt boodschappen mee’
‘Dochterlief komt me morgen ophalen’
‘Dochterlief doet aan vrijwilligerswerk’

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven