Napraattopic deel 129

11-05-2020 23:07 3172 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Cookielover schreef:
31-05-2020 10:08
Mijn tante zegt ook altijd dochterlief over mijn nichtje, en dan ook in elke zin.

‘Dochterlief neemt boodschappen mee’
‘Dochterlief komt me morgen ophalen’
‘Dochterlief doet aan vrijwilligerswerk’
🤨
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
hijdie schreef:
30-05-2020 18:51
Mijn vrouw? Zo bezitterig. Zij is van zich zelf. Ben blij dat ze voor mij kiest en gekozen heeft. Ik heb het eigenlijk altijd over mijn partner. Heb haar een tijdje bij haar naam benoemd bij gesprekken maar dan moet je altijd weer uitleggen hoe en waarom.
Valt mij wel op dat homo mannen het toch vaak over hun man hebben. Vind ik dan wel weer ontwapenend. Weet niet hoe dat bij homo vrouwen zit trouwens.

Maar waarom is mijn vrouw bezitterig en mijn partner niet?
Later is nu
*Pauze* schreef:
31-05-2020 10:08
Die indruk heb ik ook bij figuren die op een dergelijke manier denken te moeten posten. Niet alleen bij mannen trouwens.
Zo kan ik me ook niet aan de indruk onttrekken dat die Charles een klein miezerig mannetje is met een micropenis.

Dat denk ik niet, ik denk dat hij precies is zoals hij overkomt: een oppervlakkige vent met een grote lul en een nog veel groter ego. Ik heb er eerlijk gezegd af en toe een beetje medelijden mee.
*Pauze* schreef:
31-05-2020 10:08
Die indruk heb ik ook bij figuren die op een dergelijke manier denken te moeten posten. Niet alleen bij mannen trouwens.
Zo kan ik me ook niet aan de indruk onttrekken dat die Charles een klein miezerig mannetje is met een micropenis.

Ja tuurlijk, of een fetisj.
hijdie schreef:
30-05-2020 18:51
Mijn vrouw? Zo bezitterig. Zij is van zich zelf. Ben blij dat ze voor mij kiest en gekozen heeft. Ik heb het eigenlijk altijd over mijn partner. Heb haar een tijdje bij haar naam benoemd bij gesprekken maar dan moet je altijd weer uitleggen hoe en waarom.
Valt mij wel op dat homo mannen het toch vaak over hun man hebben. Vind ik dan wel weer ontwapenend. Weet niet hoe dat bij homo vrouwen zit trouwens.

Die hebben het nooit over hun man valt mij op :biggrin:


Ik snap het bezitterige eigenlijk ook niet zo. Je hebt het niet over een vrouw of een man of een partner maar over jouw vrouw of jouw man of jouw partner. Jouw vader of jouw zus is toch ook niet bezitterig? Het geeft aan in welke relatie die persoon tot jou staat.
Alle reacties Link kopieren
broekrok schreef:
31-05-2020 09:45
Sinjoren is een nick die door een stel gebruikt wordt, dus zowel man als vrouw. Althans, dat zeggen ze zelf.
Dat is overigens verboden hier.
Huh? Ik dacht dat dat tantejans was?
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
31-05-2020 10:06
die persoon van het mannelijk geslacht waarmee ik samenleef wordt dan weer zo lang he :proud:
Van mij mag je gewoon manlief of vriendlief zeggen. Vind ik zelfs wel lief klinken, maar er zijn dus mensen die daar braakneigingen van krijgen. Ik zou het dus bij de optie houden, die je zelf het prettigst vindt.
Sommige mensen braken nu eenmaal snel.

*guilty
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
RikM schreef:
31-05-2020 10:16
Dat denk ik niet, ik denk dat hij precies is zoals hij overkomt: een oppervlakkige vent met een grote lul en een nog veel groter ego. Ik heb er eerlijk gezegd af en toe een beetje medelijden mee.
Als zijn penis in pas loopt met zijn ego, dan is het zeker geen micropenis nee....
Verder hem nog nooit op enige inhoud kunnen betrappen, dus misschien heb je wel gelijk en is hij alleen de lul die hij heeft. Sneu.
Solomio schreef:
31-05-2020 10:23
Huh? Ik dacht dat dat tantejans was?
Misschien ook
Ik bedoel dat tantejans misschien ook 2 personen is, geen idee ik weet niet waar zij/hij schrijft, kom ze niet tegen in elk geval.
anoniem_127265 wijzigde dit bericht op 31-05-2020 10:28
34.75% gewijzigd
Het account van tante Jans is volledig overgenomen door die enge vriend.

Naar idee dat daar een klein kindje opgroeit.
Solomio schreef:
31-05-2020 10:23
Huh? Ik dacht dat dat tantejans was?

Volgens mij trekt daar ook wel een man aan de touwtjes. Maar sinjoren zegt het zelf ze die nick als stel samen gebruiken. Of dat stel behalve 1 nick ook 1 stel hersens deelt laten we dan maar even in het midden ..
Alle reacties Link kopieren
-Shifty- schreef:
31-05-2020 10:28
Volgens mij trekt daar ook wel een man aan de touwtjes. Maar sinjoren zegt het zelf ze die nick als stel samen gebruiken. Of dat stel behalve 1 nick ook 1 stel hersens deelt laten we dan maar even in het midden ..
Het is een complot en het is besmettelijk blijkbaar.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
broekrok schreef:
31-05-2020 10:25
Misschien ook
Ik bedoel dat tantejans misschien ook 2 personen is, geen idee ik weet niet waar zij/hij schrijft, kom ze niet tegen in elk geval.
Ah, nee, ik was echt in de war.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
-Shifty- schreef:
31-05-2020 10:28
Volgens mij trekt daar ook wel een man aan de touwtjes. Maar sinjoren zegt het zelf ze die nick als stel samen gebruiken. Of dat stel behalve 1 nick ook 1 stel hersens deelt laten we dan maar even in het midden ..
Ik denk gewoon niet.
-Shifty- schreef:
31-05-2020 10:28
Volgens mij trekt daar ook wel een man aan de touwtjes. Maar sinjoren zegt het zelf ze die nick als stel samen gebruiken. Of dat stel behalve 1 nick ook 1 stel hersens deelt laten we dan maar even in het midden ..

Ik geloof daar niets van. Schrijfstijl is altijd hetzelfde.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
31-05-2020 10:16
Dat denk ik niet, ik denk dat hij precies is zoals hij overkomt: een oppervlakkige vent met een grote lul en een nog veel groter ego. Ik heb er eerlijk gezegd af en toe een beetje medelijden mee.
Een nogal hoog te paard zittende man kan alle kanten op qua gevalletje.
Maar er kan er maar één zijn die alle anderen topt en dus zijn er 3,5 mld. (minus 1) die niet in de schaduw kunnen staan van de allerallergrootste lul. Tja, sommigen kunnen dat moeilijk aan en gaan die overduidelijke ruimte die overschiet dan maar opvullen met ego.
In hun wereld klopt het dan weer. Een wereld als bijvoorbeeld een anoniem vrouwenforum.
Alle reacties Link kopieren
Een collega van mij zei altijd:
“Yasmijn, hoe is het met jouw mannetje?”

Braak. Daar heb ik snel een einde aan gemaakt. Wat niet wegneemt dat ze nog steeds “mijn mannetje” zegt.

Ignore.
Al een account? Log dan hier in.
babbeleo schreef:
31-05-2020 11:27
Een nogal hoog te paard zittende man kan alle kanten op qua gevalletje.

Nogal? Deze man loopt náást het paard om te kijken wie een grotere lul heeft.
-Shifty- schreef:
31-05-2020 10:28
Volgens mij trekt daar ook wel een man aan de touwtjes. Maar sinjoren zegt het zelf ze die nick als stel samen gebruiken. Of dat stel behalve 1 nick ook 1 stel hersens deelt laten we dan maar even in het midden ..
O wat leuk hebben we nu ook al een Nicci French op het forum?
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
31-05-2020 11:29
Een collega van mij zei altijd:
“Yasmijn, hoe is het met jouw mannetje?”

Braak. Daar heb ik snel een einde aan gemaakt. Wat niet wegneemt dat ze nog steeds “mijn mannetje” zegt.

Ignore.

Oh dat is wel heel erg ja.
Zo heb ik en familielid, die het op facebook altijd over 'mijn mannetje' heeft. Moet k eerst altijd kijken of het over haar zoon gaat, ja of nee, maar haar mán is 2 meter.. Ik krijg dan ook felicitaties met mijn mannetje, als mijn man jarig is. Ik snap daar niets van.

Een collega van mij had het tegen klanten aan de telefoon wel eens over haar collegaatje en dan keken mijn andere collega en ik onder het bureau, wie dat dan wel mocht zijn :proud:
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
31-05-2020 11:33
Nogal? Deze man loopt náást het paard om te kijken wie een grotere lul heeft.
Een man met een pikfascinatie. Zou hij een dwergpony maatvergelijk geprobeerd hebben denkende dat hij meer kans maakte? Heb nog niet een topicpost gezien daarover dus dat zal wel niet zo gunstig verlopen zijn.

Heb je de film Trainwreck gekeken? John Cena had een vrijscene met Amy Schumer:
https://www.youtube.com/watch?v=6gvAm3v ... tu.be&t=56
Zelfkicker!!
Alle reacties Link kopieren
Dreamer schreef:
31-05-2020 11:49
Oh dat is wel heel erg ja.
Zo heb ik en familielid, die het op facebook altijd over 'mijn mannetje' heeft. Moet k eerst altijd kijken of het over haar zoon gaat, ja of nee, maar haar mán is 2 meter.. Ik krijg dan ook felicitaties met mijn mannetje, als mijn man jarig is. Ik snap daar niets van.

Een collega van mij had het tegen klanten aan de telefoon wel eens over haar collegaatje en dan keken mijn andere collega en ik onder het bureau, wie dat dan wel mocht zijn :proud:
Sommige mensen korten mijn echte naam af (zelfs hier op het forum, met toestemming), maar vervolgens verkleinen ze die afko dan ook nog.
En dat mag niet. :hamer:
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
31-05-2020 11:59
Sommige mensen korten mijn echte naam af (zelfs hier op het forum, met toestemming), maar vervolgens verkleinen ze die afko dan ook nog.
En dat mag niet. :hamer:
Zoiets als: Cookielover wordt Cookie (dat zeggen de meesten), maar dan weer afkorten naar Co?
Alle reacties Link kopieren
Cookielover schreef:
31-05-2020 12:00
Zoiets als: Cookielover wordt Cookie (dat zeggen de meesten), maar dan weer afkorten naar Co?
En dan Cootje.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
31-05-2020 12:03
En dan Cootje.
:cry:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven