Napraattopic deel 138, met geklets!

07-11-2020 12:36 3055 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 138!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Moderator team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Oudblond schreef:
29-11-2020 19:35
Oeh.... op de klep van mijn witte auto staat 'was mij'... ik dacht dat de buurjongen een heitje voor een karweitje wilde maar ik moet dus de buurvrouw vragen om mijn racemonster te wassen begrijp ik nu!
Ik zou een tientje onder de ruitenwisser doen met de route naar de wasstraat :idee:
Oudblond schreef:
29-11-2020 19:35
Oeh.... op de klep van mijn witte auto staat 'was mij'... ik dacht dat de buurjongen een heitje voor een karweitje wilde maar ik moet dus de buurvrouw vragen om mijn racemonster te wassen begrijp ik nu!
Ik was alleen onderbroeken he. Geen auto's.
Lady*Voldemort schreef:
29-11-2020 19:58
Ik was alleen onderbroeken he. Geen auto's.
Racemonster is gewoon een uit de kluiten gewassen oma onderbroek hoor. :whistle:
Oudblond schreef:
29-11-2020 18:00
Het goede nieuws is dat ik morgen een gesprek heb met dit sujet. En dat hij nog niet weet dat dit zijn exit gesprek is: Na grondige inventarisatie van de aanwezige kwaliteiten en talenten heeft fusiepartner besloten om meneer met een vaststelling overeenkomst te bedanken voor onbewezen diensten. Mijn naaldhakken zijn gepoetst en ik pak een bh in als afscheidscadeau.


Toen werd 2020 ineens een stuk minder slecht, wat ontzettend fijn Blondje! :cheer2: :bigkiss:
Alle reacties Link kopieren
Er is een nieuwe napraat, veel plezier in deel 139!

overig/napraattopic-deel-139-met-geklet ... ges/471194

Met vriendelijke groet, Moderator Viva.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven