Napraattopic deel 140, met geklets!

31-12-2020 19:37 3143 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 140!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Moderator team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ik vond schaatsen altijd leuk, maar heb het nu al een paar jaar niet meer gedaan. Komt omdat ik nieuwe schaatsen wil, maar die wilde ik pas kopen als er ijs ligt, en ik wil ze in een winkel passen. Dus dat gaat niet nu.
Met 20cm sneeuw wordt het ijs toch waardeloos.

Kom maar door met die sneeuw zondag :D
lilalinda schreef:
05-02-2021 08:02
Ik kan het nog steeds niet, ik heb van die flappende enkels (hybermobiel een slangenmens zou jaloers op me zijn)
Heb wel altijd kunstschaatsen of andere schaatsen met een vaste hogere schoen gehad. :roll:
Ik kon het ook niet op de normale schaatsen van toen, ging mijn enkel ook best vaak dubbel. Gok nu ook niet :-D :-D

Als je hybermobiel ben gaat dat helemaal niet lukken natuurlijk. :-|
Alle reacties Link kopieren
Ik vond schaatsen vroeger heel erg leuk, maar veel te koud :P Daarom heb ik het ook al heel lang niet gedaan.

En zo zou ik ook wel net als Dwaler mooie sneeuwfoto's willen maken, maar ook dát vind ik op het moment dat er sneeuw ligt vaak te koud...
Later is nu
Ik ga als er kou en sneeuw komt heerlijk verkleumen. :jump: Kan ik daar aan terug denken in de vreselijke zomer die tegenwoordig een half jaar is.
anoniem_401375 wijzigde dit bericht op 05-02-2021 08:12
2.44% gewijzigd
Dreamer schreef:
05-02-2021 08:09
Ik vond schaatsen vroeger heel erg leuk, maar veel te koud :P Daarom heb ik het ook al heel lang niet gedaan.

En zo zou ik ook wel net als Dwaler mooie sneeuwfoto's willen maken, maar ook dát vind ik op het moment dat er sneeuw ligt vaak te koud...
Ik maak heel graag foto's buiten in de sneeuw. Heb daarom ook een extra dikke winterjas gekocht. Baal ervan dat het hier niet gaat sneeuwen.
Solomio schreef:
04-02-2021 23:31
Ik woon al weken in een iglo: steigers voor het raam, afgedekt met wit zeildoek. Heeft wel iets iglo-esks.
#dingendiejewelkantypenmaarnietkanuitspreken.
Alle reacties Link kopieren
Luci_Mster2 schreef:
05-02-2021 08:08
Heb wel altijd kunstschaatsen of andere schaatsen met een vaste hogere schoen gehad. :roll:
Ik kon het ook niet op de normale schaatsen van toen, ging mijn enkel ook best vaak dubbel. Gok nu ook niet :-D :-D

Als je hybermobiel ben gaat dat helemaal niet lukken natuurlijk. :-|
het is ook een combi:
door mijn rare lichaam kon ik het niet goed aanleren, daardoor bleef het bij krabbelen, dus had ik het altijd koud, en was er geen hol aan.
Misschien dat onder optimale omstandigheden, ik het beter had geleerd (maar voor mij zijn optimale sportomstandigheden: 25 graden en zon....)
Luci_Mster2 schreef:
05-02-2021 08:12
Ik ga als er kou en sneeuw komt heerlijk verkleumen. :jump: Kan ik daar aan terug denken in de vreselijke zomer die tegenwoordig een half jaar is.
Van mij mogen de winters ook wel wat strenger dan ze nu zijn. Warme zomers zijn fijn, maar winters net sneeuw wil ik wel graag weer terug.
Laat die sneeuw maar doorkomen :cheer:
Als er schaatsijs komt kan ik toch niet meer schaatsen, dus dan zou ik wel balen. Maar zou wel leuk zijn voor de rest.

Maar een beetje waggelen in de sneeuw lukt nog wel. :heart:
Elfje* schreef:
05-02-2021 08:14
Van mij mogen de winters ook wel wat strenger dan ze nu zijn. Warme zomers zijn fijn, maar winters net sneeuw wil ik wel graag weer terug.
Vreselijk. Maar ik hoop dat er ook bij jullie wat blijft liggen.
Alle reacties Link kopieren
Sneeuw is ook: 10 minuten wandelen met hond, 15 minuten bezig de sneeuwballen uit z'n vacht te krijgen. :roll:
Later is nu
Luci_Mster2 schreef:
05-02-2021 08:17
Vreselijk. Maar ik hoop dat er ook bij jullie wat blijft liggen.
Hier is regen voorspelt en pas maandag en dinsdag mss wat sneeuw. Bah, regen. Dat hebben we al meer dan genoeg gehad de laatste tijd.
-Shifty- schreef:
05-02-2021 08:15
Laat die sneeuw maar doorkomen :cheer:
Afbeelding
Schaatsen heb ik echt nooit begrepen.

Op glad ijs dunne moordwapens onder je zwikkende voeten binden om glijdend en klunend van de ene blauwe plek naar de andere te vernikkelen.
-Shifty- schreef:
05-02-2021 08:19
Schaatsen heb ik echt nooit begrepen.

Op glad ijs dunne moordwapens onder je zwikkende voeten binden om glijdend en klunend van de ene blauwe plek naar de andere te vernikkelen.
Heerlijk. :heart:
-Shifty- schreef:
05-02-2021 08:19
Schaatsen heb ik echt nooit begrepen.

Op glad ijs dunne moordwapens onder je zwikkende voeten binden om glijdend en klunend van de ene blauwe plek naar de andere te vernikkelen.
Dat vat het wel samen ja :rofl:

Ik woon samen met iemand die nu al een paar dagen verlangend naar die schaatsen zit te kijken....
Alle reacties Link kopieren
Er is weer een nieuw topic!

overig/napraattopic-deel-141-met-geklet ... ges/473951
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven