Napraattopic deel 140, met geklets!
donderdag 31 december 2020 om 19:37
Beste forummers,
Welkom in napraat 140!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Welkom in napraat 140!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 13 januari 2021 om 15:14

woensdag 13 januari 2021 om 15:31
Soms is het wel heel erg. Ik weet nog dat we soms de vracht in de paden moesten parkeren. Dan moest je van goede huizen komen om er lang te kunnen.
Hier in de omgeving zijn een aantal kleine filialen weg. Die waren inderdaad super vol en dan ook vaak van die hoge schappen. Maar hadden als voordeel dat als een aanbieding overal uitverkocht was, zij vaak nog wel iets hadden.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.

woensdag 13 januari 2021 om 15:57

woensdag 13 januari 2021 om 16:19
Grappig, dat heb ik alleen met Deen, want de Deen bekt niet lekker. Voor de rest is het de Hema, de Appie, de Jumbo, de Kruidvat.PoezzinBoots schreef: ↑13-01-2021 14:56Geen van beide.
Gewoon Kruidvat. Ik ga naar Kruidvat.
Ik ga ook niet naar de HEMA. Ik ga naar HEMA.

woensdag 13 januari 2021 om 18:45
woensdag 13 januari 2021 om 18:50
Ik ook. En naar AH.PoezzinBoots schreef: ↑13-01-2021 14:56Geen van beide.
Gewoon Kruidvat. Ik ga naar Kruidvat.
Ik ga ook niet naar de HEMA. Ik ga naar HEMA.
Ik zeg wel de Plus. En mijn moeder zegt nog steeds Plusmarkt

woensdag 13 januari 2021 om 18:52
AeonOfWinter schreef: ↑13-01-2021 18:45Tjonge, het zou fijn zijn als mijn tentamens vrijdag voorbij zijn. Kwam er net in de suup achter dat ik er op mijn pantoffels heen was gestiefeld ('prachtige' net nieuwe ANWB sloffen die heeeerlijk zitten, dat dan weer wel)
![]()
![]()
![]()

Succes

woensdag 13 januari 2021 om 18:54
Ik zeg altijd Het Kruidvat. De vat kan ik voor mezelf taalkundig niet verantwoorden. En als ik naar de super ga ga ik naar Appie, want Appie is een eigennaam en daar zet je nou eenmaal geen lidwoord voor.
woensdag 13 januari 2021 om 18:57
Bij mij is alles 'de'.Cookielover schreef: ↑13-01-2021 18:50Ik ook. En naar AH.
Ik zeg wel de Plus. En mijn moeder zegt nog steeds Plusmarkt![]()
De Kruidvat, de Action, de Hema, de Zeeman, de Primark, de Appie, de suup, de toko

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.

woensdag 13 januari 2021 om 19:33
Albert Heijn, C&A, H&M krijgen van mij allemaal geen lidwoordAeonOfWinter schreef: ↑13-01-2021 18:57Bij mij is alles 'de'.
De Kruidvat, de Action, de Hema, de Zeeman, de Primark, de Appie, de suup, de toko![]()
De Jumbo dan weer wel.
Ik had hier een topic over moeten , dat ik me zo'n zorgen maak, dat ik niet consequent ben

woensdag 13 januari 2021 om 20:59