Napraattopic deel 143, met geklets!

01-05-2021 07:20 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 143!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Moderator team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Dwaler schreef:
08-06-2021 18:24
Weet jij veel, misschien staat ze wel al lang ingeschreven en verdient ze niet teveel of te weinig.
Misschien heb je ook wel gelijk hoor, maar ik word er inmiddels een beetje chagrijnig van, van die woningnood. En dan mag ik nog blij wezen dat ik dochter heb kunnen lozen naar een kamertje, anders zaten we nog steeds met zijn vieren te bonken op drie vierkante meter. Weet je dat we twee kamers hebben, waarvan we er eentje naar zoon hebben gedaan want dat jong heeft toch ook recht op een eigen kamer? Man en ik slapen dus in de woonkamer, op vouwbedjes. Het is om te janken.
Moiren schreef:
08-06-2021 18:28
Ja, naar een buitenwijk tussen de moskeeën op een flat zonder balkon en 2 slaapkamers en zonder lift. Voor dezelfde huur die ik nu betaal, de maximale huur dus.

Ik vind het gewoon godsgeklaagd dat dit mag. Ik woon ontzettend leuk, maar zo’n paar van die choleratokkies verpesten het wel. Gelukkig durft niemand wat te zeggen en ben ik er wel klaar mee.
Hmmm, dat is geen alternatief.
Wordt er geen dossier opgebouwd door de woningbouw, zodat ze die mensen eruit kunnen zetten?
Of wordt er helemaal geen melding gemaakt?
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
08-06-2021 18:30
Misschien heb je ook wel gelijk hoor, maar ik word er inmiddels een beetje chagrijnig van, van die woningnood. En dan mag ik nog blij wezen dat ik dochter heb kunnen lozen naar een kamertje, anders zaten we nog steeds met zijn vieren te bonken op drie vierkante meter. Weet je dat we twee kamers hebben, waarvan we er eentje naar zoon hebben gedaan want dat jong heeft toch ook recht op een eigen kamer? Man en ik slapen dus in de woonkamer, op vouwbedjes. Het is om te janken.
Serieus? Wat ontzettend stom zeg!
Life is short. Eat dessert first.
Dwaler schreef:
08-06-2021 18:30
Hmmm, dat is geen alternatief.
Wordt er geen dossier opgebouwd door de woningbouw, zodat ze die mensen eruit kunnen zetten?
Of wordt er helemaal geen melding gemaakt?
Nee, want het mag. Tot 22.00 valt het gewoon onder leefgeluiden. Net als de 24/7 jankende hond daar onder viel.
doornroosje9 schreef:
08-06-2021 18:48
Serieus?
Dacht je dat ik een grapje maakte dan?
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
08-06-2021 18:51
Dacht je dat ik een grapje maakte dan?
Nope, dat is mijn manier van 'spreken'.

Wat een ellende zeg.
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
08-06-2021 18:55
Nope, dat is mijn manier van 'spreken'.

Wat een ellende zeg.
Nou ja ik kom er wel overheen hoor, maar als ik dan iemand heel casual zie schrijven van 'kun je niet gewoon even gaan verhuizen' word ik knap chagrijnig ja.
Moiren schreef:
08-06-2021 18:48
Nee, want het mag. Tot 22.00 valt het gewoon onder leefgeluiden. Net als de 24/7 jankende hond daar onder viel.
Pfff, dat zijn wel belachelijke regels dan.
Lady*Voldemort schreef:
08-06-2021 18:30
Misschien heb je ook wel gelijk hoor, maar ik word er inmiddels een beetje chagrijnig van, van die woningnood. En dan mag ik nog blij wezen dat ik dochter heb kunnen lozen naar een kamertje, anders zaten we nog steeds met zijn vieren te bonken op drie vierkante meter. Weet je dat we twee kamers hebben, waarvan we er eentje naar zoon hebben gedaan want dat jong heeft toch ook recht op een eigen kamer? Man en ik slapen dus in de woonkamer, op vouwbedjes. Het is om te janken.
Dat is inderdaad een kut situatie.
Maar dat je net doet alsof ik "casual even vraag of..." slaat nergens op. Ik weet echt wel dat de woonruimtesituatie kut is, kan zelf ook niet weg waar ik zit. Maar ik stel gewoon een vraag aan Moi en vind jouw reactie erg onvriendelijk. Je hoeft jouw chagrijn niet op mij af te reageren.
Dwaler schreef:
08-06-2021 19:04
Pfff, dat zijn wel belachelijke regels dan.

De regels zijn niet belachelijk, de interpretatie ervan is belachelijk. Maar wel lekker makkelijk voor de WBV en de politie en zo, in Moi's geval. Waarschijnlijk schijten ze in hun broek voor die buren van Moi.
Dwaler schreef:
08-06-2021 19:05
Dat is inderdaad een kut situatie.
Maar dat je net doet alsof ik "casual even vraag of..." slaat nergens op. Ik weet echt wel dat de woonruimtesituatie kut is, kan zelf ook niet weg waar ik zit. Maar ik stel gewoon een vraag aan Moi en vind jouw reactie erg onvriendelijk. Je hoeft jouw chagrijn niet op mij af te reageren.
Oh maar ik lees die opmerking hier zo vaak: dan ga je toch gewoon even lekker verhuizen?

Ik vind het een domme reactie dus. Als ik dat hier al niet meer mag zeggen wat mag ik dan nog wel zeggen.
Lady*Voldemort schreef:
08-06-2021 19:10
Oh maar ik lees die opmerking hier zo vaak: dan ga je toch gewoon even lekker verhuizen?

Ik vind het een domme reactie dus. Als ik dat hier al niet meer mag zeggen wat mag ik dan nog wel zeggen.
Die opmerking heb ik niet gemaakt. Ik stelde een vraag! En die was ook nog eens heel anders van toon. Je legt me woorden in de mond die jou te pas komen. Nogmaals, reageer jouw chagrijn niet op mij af. Ga lekker buiten tegen een paaltje schoppen.
Alle reacties Link kopieren
Doeslief.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Dwaler schreef:
08-06-2021 19:12
Die opmerking heb ik niet gemaakt. Ik stelde een vraag! En die was ook nog eens heel anders van toon. Je legt me woorden in de mond die jou te pas komen. Nogmaals, reageer jouw chagrijn niet op mij af. Ga lekker buiten tegen een paaltje schoppen.
Nee hoor, jouw opmerking was helemaal niet anders van toon.

Maar laat ook allemaal maar, het dringt toch niet door want je bent beledigd of zo.

Sorry dan dat ik je heb beledigd.
Lady*Voldemort schreef:
08-06-2021 18:59
Nou ja ik kom er wel overheen hoor, maar als ik dan iemand heel casual zie schrijven van 'kun je niet gewoon even gaan verhuizen' word ik knap chagrijnig ja.
Waarom maak je je zo druk? Ik las het iig niet zoals jij het blijkbaar leest.
Moiren schreef:
08-06-2021 19:29
Waarom maak je je zo druk? Ik las het iig niet zoals jij het blijkbaar leest.
Fijn voor je.
Lady*Voldemort schreef:
08-06-2021 19:16
Nee hoor, jouw opmerking was helemaal niet anders van toon.

Maar laat ook allemaal maar, het dringt toch niet door want je bent beledigd of zo.

Sorry dan dat ik je heb beledigd.
Wel knap van je, dat jij beter weet dan ik zelf wat de toon van mijn vraag is. Petje af. :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Sjesus LV, niet weggaan hoor.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Hè, kappen nu! :swear:
Life is short. Eat dessert first.
Lady*Voldemort schreef:
08-06-2021 19:30
Fijn voor je.
Tyfus.
doornroosje9 schreef:
08-06-2021 19:32
Hè, kappen nu! :swear:
Ja juffie. :worship:
Alle reacties Link kopieren
LV koel even af en kom morgen gewoon terug!! Wat zullen we nou krijgen zeg!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
08-06-2021 19:33
LV koel even af en kom morgen gewoon terug!! Wat zullen we nou krijgen zeg!
:hello:
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Wie draagt er zondag haar juichcape in een lelijk stadion? :yes:
Moiren schreef:
08-06-2021 19:36
Wie draagt er zondag haar juichcape in een lelijk stadion? :yes:
Jij!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven