Napraattopic deel 143, met geklets!

01-05-2021 07:20 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 143!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Moderator team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Laat je horen hoe puber het vindt?
Minto schreef:
09-06-2021 14:41
Mijn oom en tante zijn ooit urenlang teruggereden naar een Zwitsers hotel, waar hun jongste dochter haar knuffeltje had laten liggen.

Ik heb zelf een keer een sjaal laten liggen in een hotel aan de andere kant van het land. De schatten hebben me opgebeld. Of ik mijn sjaal terugwilde. Ja graag. De volgende dag zat mijn sjaal in een envelop bij de post.
Wij hadden dit ook gedaan. Het was in Las Vegas, maar gingen eerst 4 weken touren.

Eerst hotel teruggebeld, hele heisa, echt meerdere keren gebeld en gevraagd naar de waskamer, toen dacht ik, misschien is het achter het bed gevallen, waar ze nooit echt komen. Dus op de terugweg hetzelfde hotel genomen en specifiek om dezelfde kamer gevraagd, maar het mocht niet baten.

Ik denk dat hij tussen de lakens terecht was gekomen en in zo'n groot hotel is het niet te doen.
Dwaler schreef:
09-06-2021 14:43
Laat je horen hoe puber het vindt?
Natuurlijk :-)
Felidaes schreef:
09-06-2021 14:44
Wij hadden dit ook gedaan. Het was in Las Vegas, maar gingen eerst 4 weken touren.

Eerst hotel teruggebeld, hele heisa, echt meerdere keren gebeld en gevraagd naar de waskamer, toen dacht ik, misschien is het achter het bed gevallen, waar ze nooit echt komen. Dus op de terugweg hetzelfde hotel genomen en specifiek om dezelfde kamer gevraagd, maar het mocht niet baten.

Ik denk dat hij tussen de lakens terecht was gekomen en in zo'n groot hotel is het niet te doen.
Of iemand vond het knuffeltje dermate schattig dat hij/zij het zelf gehouden heeft.

Ik hoop in ieder geval dat wij DE knuffel niet kwijtraken, ook al is kind de knuffelleeftijd eigenlijk wel voorbij.
Alle reacties Link kopieren
Merys schreef:
09-06-2021 13:49
Die TO heeft al 6 perma's volgens mij.

Ik herken dat dus nooit, Soort blinde vlek of zo XD
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Felidaes schreef:
09-06-2021 13:31
Ik moet even wat delen hoor;

Kind had vanaf geboorte zo een knuffeltje die de hele wereld had gezien.

Natuurlijk zo'n ding dat een keer door mijn moeder op de markt is gekocht en die nooit meer te kopen was.
Ging regelmatig op de knuffelkwijtsite kijken maar nooit meer gevonden.

3 jaar geleden, kind had de knuffel nog steeds is deze kwijt geraakt tijdens de vakantie. Echt een trauma (het is nu een puber, dus zo lang geleden is het ook weer niet)..Zo erg dat hij er niet zelf voor heeft kunnen kiezen de knuffel niet meer (in bed) te willen.

Las net een oude mail van de knuffelkwijtsite, zij probeerde mij toen maar ook jaren eerder echt te helpen.

Ik dacht, ach, ik kijk even. Zie ik dat ding zo te koop staan.

Heb hem gekocht, verzendkosten waren meer dan dat hele ding.

Mijn stoere puber wil hem vast niet meer, maar ik wil hem gewoon het gevoel geven dat ik nooit heb opgegeven.
Wat lief :flirting:
Grappig, ik ben de enige die denkt ‘die knuffel is dé knuffel niet.’ Maar is niet voor mij en ik hoop dat jullie er blij mee zijn!
Neh, natuurlijk is het niet DE knuffel.

Hij is 15, ik denk niet dat hij er nog mee gaat knuffelen zoals voorheen.

Het is meer het idee dat ik hem nu, na al die jaren, gevonden heb.
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Dit topic is weer vol, dus ik heb een nieuwe voor jullie:

overig/napraattopic-deel-144-met-geklet ... ges/478516


Veel plezier weer!
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven