Napraattopic deel 143, met geklets!

01-05-2021 07:20 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 143!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Moderator team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
yasmijn schreef:
02-05-2021 14:12
Vergeet ook niet de benevelde toestand, waarschijnlijk doen ze het niet nuchter. Wat geen excuus is.
Totaal geen excuus.
Ik probeer me voor te stellen hoe ik zou reageren als ik wakker zou worden in die situatie. Zou niet blij zijn.
lilalinda schreef:
02-05-2021 14:03
ik vind vooral het:
als je niet nat wordt, kan hij niet in je, Dus wil je het zelf
vrij bizar
Daar word ik echt verdrietig van
O ja maar die heb ik onder de negeer staan. Ik had het niet over de penetratie he?
lilalinda schreef:
02-05-2021 14:04
aan iemand zitten, hopen dat hij/zij wakker wordt, tja dat kan
Maar doorgaan terwijl de ander slaapt, vind ik echt een no-go
Feitelijk was ze wakker.
lilalinda schreef:
02-05-2021 14:13
Ben benieuwd of deze man zelf tot dat inzicht komt, en minder gaat drinken


Ik kan me dit ook beneveld niet voorstellen, dat is hetzelfde als mannen die met drank op aan vrouwen zitten en als je dat wel hebt moet je niet drinken. Tenzij je er niet mee zit natuurlijk.
Dwaler schreef:
02-05-2021 14:15
Totaal geen excuus.
Ik probeer me voor te stellen hoe ik zou reageren als ik wakker zou worden in die situatie. Zou niet blij zijn.
Iets van tyft op (direct op het moment van wakker worden) en de volgende dag een gesprekje.
Alle reacties Link kopieren
Star3 schreef:
02-05-2021 14:18
O ja maar die heb ik onder de negeer staan. Ik had het niet over de penetratie he?
ik heb geloof ik maar 1 persoon onder negeer, en ben altijd weer TE nieuwsgierig om te zien, wat die uitkraamt, Dus kijk ik toch weer
LīlyRose schreef:
02-05-2021 14:20
Iets van tyft op (direct op het moment van wakker worden) en de volgende dag een gesprekje.
Dit. Waarom zou je in godsnaam doen of je slaapt als er iets gebeurt wat je niet leuk vindt?
Alle reacties Link kopieren
In_Tenebris schreef:
02-05-2021 14:20
Ik kan me dit ook beneveld niet voorstellen, dat is hetzelfde als mannen die met drank op aan vrouwen zitten en als je dat wel hebt moet je niet drinken. Tenzij je er niet mee zit natuurlijk.
Nou, ik wil ze de kost niet geven. Gelukkig heb ik mijn mond op de juiste plaats. Optieven en wel direct.,
Alles komt goed, alleen de rest niet
LīlyRose schreef:
02-05-2021 14:20
Iets van tyft op (direct op het moment van wakker worden) en de volgende dag een gesprekje.
Yep.
Alle reacties Link kopieren
Star3 schreef:
02-05-2021 14:22
Dit. Waarom zou je in godsnaam doen of je slaapt als er iets gebeurt wat je niet leuk vindt?
omdat je overdonderd bent?
omdat je je afvraagt, of je het wel goed ziet?
Je je afvraagt of je droomt?

Ik weet uit ervaring (onschuldige ervaring), dat mijn kinderen soms hun best moesten doen, om me wakker te krijgen. En dat ik dan eerst een tijdje droomde, dat iemand me op mijn schouder klopte. Dan me afvroeg, waar ik was. En pas een tijd later echt door had, wat er gaande was
lilalinda schreef:
02-05-2021 14:25
omdat je overdonderd bent?
omdat je je afvraagt, of je het wel goed ziet?
Je je afvraagt of je droomt?

Ik weet uit ervaring (onschuldige ervaring), dat mijn kinderen soms hun best moesten doen, om me wakker te krijgen. En dat ik dan eerst een tijdje droomde, dat iemand me op mijn schouder klopte. Dan me afvroeg, waar ik was. En pas een tijd later echt door had, wat er gaande was
Zoals de To schreef: om eens te kijken wat er zou gebeuren/hoe ver hij zou gaan.
yasmijn schreef:
02-05-2021 14:23
Nou, ik wil ze de kost niet geven. Gelukkig heb ik mijn mond op de juiste plaats. Optieven en wel direct.,

Ik vind dat je jezelf voor lul zet als je dat doet. Het is ook zinloos en kansloos en als het goed is zit dat in je systeem als man.
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag

Ik fietste gisteren een paar keer door de regen en lees hier nu dat 1 mei zonnig was. ik woon verkeerd :(

Verder lijkt het me bijzonder vervelend erachter te komen dat je vriend je zomaar penetreert in je slaap (of terwijl hij denkt dat je slaapt). Je zou je zelfs af kunnen vragen of hij dit vaker gedaan heeft. Onveilig gevoel zou me dat geven.
Later is nu
LīlyRose schreef:
02-05-2021 14:28
Zoals de To schreef: om eens te kijken wat er zou gebeuren/hoe ver hij zou gaan.


Klopt, maar dan kan ze nog wel degelijk onder de indruk zijn of te verbaasd zijn om te reageren denk ik.
In_Tenebris schreef:
02-05-2021 14:40
Klopt, maar dan kan ze nog wel degelijk onder de indruk zijn of te verbaasd zijn om te reageren denk ik.
Ik vind het zeer berekenend, dus verbaasd of onder de indruk vind ik niet geloofwaardig.
Dreamer schreef:
02-05-2021 14:38
Goedemiddag

Ik fietste gisteren een paar keer door de regen en lees hier nu dat 1 mei zonnig was. ik woon verkeerd :(

Verder lijkt het me bijzonder vervelend erachter te komen dat je vriend je zomaar penetreert in je slaap (of terwijl hij denkt dat je slaapt). Je zou je zelfs af kunnen vragen of hij dit vaker gedaan heeft. Onveilig gevoel zou me dat geven.

Lijkt me dat je dat wel merkt? Ik denk dat onveilig voelen ook nergens voor nodig is. Dat het niet leuk is lijkt me duidelijk.
LīlyRose schreef:
02-05-2021 14:41
Ik vind het zeer berekenend, dus verbaasd of onder de indruk vind ik niet geloofwaardig.


Waarom zou iemand dit heel berekenend doen?
Alle reacties Link kopieren
Verkrachting heeft met macht te maken en niet zo zeer met seks.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
In_Tenebris schreef:
02-05-2021 14:43
Waarom zou iemand dit heel berekenend doen?
Vraag het TO.
viva-amber schreef:
02-05-2021 14:47
Verkrachting heeft met macht te maken en niet zo zeer met seks.
Jouw posts worden ook met de dag gekker. Die post op het topic.
viva-amber schreef:
02-05-2021 14:47
Verkrachting heeft met macht te maken en niet zo zeer met seks.
Weer aan de koffie? :roll:
Luci_Mster2 schreef:
02-05-2021 14:53
Weer aan de koffie? :roll:
:rofl:
Gut, het heerst

relaties/man-gaat-over-mijn-grens/list_messages/477096

Te toevallig.
LīlyRose schreef:
02-05-2021 14:49
Vraag het TO.


Jij hebt toch ook ideeën waarom dit zou kunnen? Dit is natuurlijk iets waar TO nooit een eerlijk antwoord op gaat geven, voor zover ze natuurlijk toegeeft dat ze berekenend was. Ik ben het wel eens dat ze de indruk wekt de zaak eens even aan te willen kijken. Dat verandert allen niets aan het feit dat dit natuurlijk iets is wat je niet doet.
dubbel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven