Napraattopic deel 143, met geklets!

01-05-2021 07:20 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 143!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Moderator team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Star3 schreef:
02-05-2021 14:56
Gut, het heerst

relaties/man-gaat-over-mijn-grens/list_messages/477096

Te toevallig.
wide jullie net op dit topic wijzen :)
is het volle maan ofzo?
In_Tenebris schreef:
02-05-2021 14:57
Jij hebt toch ook ideeën waarom dit zou kunnen? Dit is natuurlijk iets waar TO nooit een eerlijk antwoord op gaat geven, voor zover ze natuurlijk toegeeft dat ze berekenend was. Ik ben het wel eens dat ze de indruk wekt de zaak eens even aan te willen kijken. Dat verandert allen niets aan het feit dat dit natuurlijk iets is wat je niet doet.
Maar waarom zou ik aannames gaan doen over waarom die TO reageert zoals het reageert. Ik schiet er niets mee op en het interesseert me ook nog eens totaal niet.

En verder, ik heb toch al gezegd dat penetratie niet oké is? Maar nog een keertje dan, beetje friemelen, aan clit zitten what ever, allemaal goed, maar penetratie zou ik wel een stap te ver vinden en dus in gesprek gaan. Ik zou het dan weer niet als verkrachting ervaren. Maar ja, dat ben ik.
Alle reacties Link kopieren
Binnen dringen met vingers of de tong met dwang of zonder dat de ander toestemming kan geven is ook verkrachting. Het binnen dringen van het lichaam, nergens staat dat verkrachting altijd met een penis gebeurd.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
LīlyRose schreef:
02-05-2021 15:04
Maar waarom zou ik aannames gaan doen over waarom die TO reageert zoals het reageert. Ik schiet er niets mee op en het interesseert me ook nog eens totaal niet.

En verder, ik heb toch al gezegd dat penetratie niet oké is? Maar nog een keertje dan, beetje friemelen, aan clit zitten what ever, allemaal goed, maar penetratie zou ik wel een stap te ver vinden en dus in gesprek gaan. Ik zou het dan weer niet als verkrachting ervaren. Maar ja, dat ben ik.
Ik zou daar echt al meteen klaar mee zijn, ik vind echt niet normaal als ik slaap. Of doe alsof ik slaap. Blijf van een ander af.
Blech.
Luci_Mster2 schreef:
02-05-2021 15:12
Ik zou daar echt al meteen klaar mee zijn, ik vind echt niet normaal als ik slaap. Of doe alsof ik slaap. Blijf van een ander af.
Blech.
Fijn toch? Vooral tegen je man zeggen. Ik vind het niet erg.
viva-amber schreef:
02-05-2021 15:12
Binnen dringen met vingers of de tong met dwang of zonder dat de ander toestemming kan geven is ook verkrachting. Het binnen dringen van het lichaam, nergens staat dat verkrachting altijd met een penis gebeurd.
Ik zeg: Het zou VOOR MIJ niet als verkrachting voelen. Ik weet helaas wel uitstekend wat wel als verkrachting voelt.
Alle reacties Link kopieren
LīlyRose schreef:
02-05-2021 15:15
Ik zeg: Het zou VOOR MIJ niet als verkrachting voelen. Ik weet helaas wel uitstekend wat wel als verkrachting voelt.
Het gaat niet over jou.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
viva-amber schreef:
02-05-2021 15:17
Het gaat niet over jou.
Er werd mij direct een vraag gesteld waar IK op reageerde.
LīlyRose schreef:
02-05-2021 15:15
Ik zeg: Het zou VOOR MIJ niet als verkrachting voelen. Ik weet helaas wel uitstekend wat wel als verkrachting voelt.
Jij niet alleen.

En ik vind aan mensen zitten zoals jij dat omschrijft, als ze slapen, ook zonder penetratie gewoon aanranding.
Luci_Mster2 schreef:
02-05-2021 15:20
Jij niet alleen.

En ik vind aan mensen zitten zoals jij dat omschrijft, als ze slapen, ook zonder penetratie gewoon aanranding.
Dat mag hoor.
viva-amber schreef:
02-05-2021 15:17
Het gaat niet over jou.


Het gaat over die TO en zij is niet duidelijk over of het gewenst is of niet, zeker niet in de OP. In een latere reactie wel, maar op basis van de OP kun je niet zeggen of het over haar grens is of niet.
Natuurlijk is het fijner als je ooit vooraf hebt besproken of het ok is om in de nacht wakker gemaakt te worden voor seks, maar ik denk dat er genoeg mensen zijn die er geen bezwaar tegen hebben en dat proefondervindelijk hebben gemerkt.


In dat tweede topic is de TO heel duidelijk tegen haar partner over haar grens, en dat is zeker niet ok.
Ik hoop maar dat allemaal nep is en dat een deel van de mensen in die topics en hier maar beetje mans aan het doen zijn.

Echt wat een narigheid. Ik ga maar even wat anders doen dan forummen. :-?
Alle reacties Link kopieren
Luci_Mster2 schreef:
02-05-2021 15:44
Ik hoop maar dat allemaal nep is en dat een deel van de mensen in die topics en hier maar beetje mans aan het doen zijn.

Echt wat een narigheid. Ik ga maar even wat anders doen dan forummen. :-?
ik ook, ik braak steeds kleine beetje op in mijn mond
Wel idioot dat reageerders beter weten wat er gebeurd is dan zijzelf. 'Jij bent verkracht'. Mag ze dat alsjeblieft zelf uitmaken?
Luci_Mster2 schreef:
02-05-2021 15:44
Ik hoop maar dat allemaal nep is en dat een deel van de mensen in die topics en hier maar beetje mans aan het doen zijn.

Echt wat een narigheid. Ik ga maar even wat anders doen dan forummen. :-?
Nog 12 minuten tot leuks :cheer2:
Star3 schreef:
02-05-2021 15:48
Nog 12 minuten tot leuks :cheer2:
O, ja. Dat topic vind ik wel leuk. even daar kijken.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
02-05-2021 14:03
ik vind vooral het:
als je niet nat wordt, kan hij niet in je, Dus wil je het zelf
vrij bizar
Daar word ik echt verdrietig van
Zo mee eens.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Het topic van Zandblauwtjes is nogal ontspoord :sigh:
Alle reacties Link kopieren
madamzonderm schreef:
02-05-2021 19:01
Het topic van Zandblauwtjes is nogal ontspoord :sigh:
Ik begrijp er werkelijk niets van. Jullie wetgeving is blijkbaar ook anders dan de onze. Bij ons zou dit een misdaad zijn, bij jullie niet? Bizar.
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
02-05-2021 19:03
Ik begrijp er werkelijk niets van. Jullie wetgeving is blijkbaar ook anders dan de onze. Bij ons zou dit een misdaad zijn, bij jullie niet? Bizar.
Wettelijk gezien voldoet het ook in Nederland aan de definitie van verkrachting, maar met dat labeltje schiet die TO toch niks op?
Alle reacties Link kopieren
Phineas schreef:
02-05-2021 19:07
Wettelijk gezien voldoet het ook in Nederland aan de definitie van verkrachting, maar met dat labeltje schiet die TO toch niks op?
O nee, zeker niet, maar iemand zei dat het niet strafbaar was, want wettelijk blablabla.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
doornroosje9 schreef:
02-05-2021 19:03
Ik begrijp er werkelijk niets van. Jullie wetgeving is blijkbaar ook anders dan de onze. Bij ons zou dit een misdaad zijn, bij jullie niet? Bizar.
Volgens mij zou het bij ons ook een misdaad zijn.
Of er gevolg aan wordt gegeven zal afhangen van de TO. Dan moet ze tenminste aangifte doen.
Wat het beste is voor haar weet ik niet.
Maar dat gevecht in het topic al 8944 pagina's in haar topic. Dat lijkt me niet zo nuttig voor de TO.
Ik heb 1 pagina teruggelezen en toen had ik er genoeg van. Wat een akelig topic is dat geworden.
Phineas schreef:
02-05-2021 19:17
Ik heb 1 pagina teruggelezen en toen had ik er genoeg van. Wat een akelig topic is dat geworden.
Ja, vind ik ook. Het gaat niet meer echt om TO.
Phineas schreef:
02-05-2021 19:17
Ik heb 1 pagina teruggelezen en toen had ik er genoeg van. Wat een akelig topic is dat geworden.
Pfff. Wel tijd voor een permaatje lijkt me.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven