Napraattopic deel 143, met geklets!
zaterdag 1 mei 2021 om 07:20
Beste forummers,
Welkom in napraat 143!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Welkom in napraat 143!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 26 mei 2021 om 20:47
Ik heb onlangs de kattenfoto's naar een aparte map verplaatst, echt, niet normaal zoveel.PoezzinBoots schreef: ↑26-05-2021 20:44ik heb pas een nieuwe telefoon en heb de foto's van de oude naar mijn laptop verplaatst.
Nu heb ik een mapje met 1200 foto's waarvan een stuk of 1000 van de katten![]()
En dan heb ik een zwarte kat hè, die is niet eens leuk te fotograferen.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
woensdag 26 mei 2021 om 20:54
Ik zocht laatst een foto van m'n jongste... en heb hem toen maar om een foto gevraagd. Hij wil eigenlijk nooit op de foto, dus meest recente was een (paar?) jaar oud ofzo.

De hónd daarentegen..
Afijn, hij stuurde vervolgens 60 foto's terug, dus ik ben weer bij. Zoon dus he. niet hond
Later is nu

woensdag 26 mei 2021 om 20:57
Ik pluk soms foto's van hun insta, maar die photoshoots in parkeergarage met naveltruitje gaan wat vervelenDreamer schreef: ↑26-05-2021 20:54Ik zocht laatst een foto van m'n jongste... en heb hem toen maar om een foto gevraagd. Hij wil eigenlijk nooit op de foto, dus meest recente was een (paar?) jaar oud ofzo.
De hónd daarentegen..
Afijn, hij stuurde vervolgens 60 foto's terug, dus ik ben weer bij. Zoon dus he. niet hond

woensdag 26 mei 2021 om 21:06
Deze zoon zit wel op insta, maar plaatst er eigenlijk niets. Niet zichzelf in elk geval. Ook niet op facebook. Wel op weer iets anders (hoeheethetookalweer) maar ik blijf niet bezig met hen volgen. En dit was eigenlijk wel grappig.
Later is nu
woensdag 26 mei 2021 om 21:08
Of hij plaatst wel, maar voor jou onzichtbaar
Doen mijn jongste en vriendinnen

woensdag 26 mei 2021 om 21:11
Dit doen mijn lln op tiktak, de meest suggestieve dansjes in zo min mogelijk kleding en familie ziet alles de nette met een vriendinnetje en bedekte lichaamsdelen. Wel jammer dat ik ze altijd wel allemaal moet zien

woensdag 26 mei 2021 om 21:14
woensdag 26 mei 2021 om 21:19
Kennis van mij plaatste onlangs een foto op FB van een rode kitten die een huis zocht.takkentrol schreef: ↑26-05-2021 20:55Ik ook. Soms moet ik op foto's echt goed kijken waar z'n kop zit en waar zijn staart![]()
Ik dacht: ja, die willik, kan ik eindelijk es leuke kattenfoto's maken.

Maar mijn oudste vond het niet goed.
David Dunning
David Dunning

woensdag 26 mei 2021 om 21:25
Herkenbaar

woensdag 26 mei 2021 om 21:25
Ik had ooit een zwartwitte kat. Heb een foto van hem en mij op een zwarte bank. Als je goed kijkt, zie je z'n snorharen

Later is nu

woensdag 26 mei 2021 om 21:32
woensdag 26 mei 2021 om 21:39
Nou ja, dan moest jij er ook eentje nemen uit datzelfde nestje hè.PoezzinBoots schreef: ↑26-05-2021 21:32Dat kan sowieso niet. Dan lopen de verjaardagen niet meer gelijk![]()
David Dunning
David Dunning

woensdag 26 mei 2021 om 21:54
PoezzinBoots schreef: ↑26-05-2021 21:44Mijn zus heeft kittens en ik grapte dat ik er ook eentje wilde.
Vriend zei dat ik er dan eentje moest inruilen.
Maar niet gedaan. Mijn zus wilde niet dat mijn vriend bij hen ging wonen![]()

woensdag 26 mei 2021 om 22:24
PoezzinBoots schreef: ↑26-05-2021 21:44Mijn zus heeft kittens en ik grapte dat ik er ook eentje wilde.
Vriend zei dat ik er dan eentje moest inruilen.
Maar niet gedaan. Mijn zus wilde niet dat mijn vriend bij hen ging wonen![]()