Napraattopic deel 149 met geklets

12-01-2022 13:51 3152 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 149!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Moderator team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
12-01-2022 15:55
Afbeelding
Magnie bij jullie! ;-D
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
doornroosje9 schreef:
12-01-2022 15:58
Magnie bij jullie! ;-D
4 man, geboosterd en getest!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
12-01-2022 16:01
4 man, geboosterd en getest!
O, dan heb ik niets gezegd.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
12-01-2022 15:55
Afbeelding
En elke keer weer denk ik dat die tweede Wim-Lex is.
Alle reacties Link kopieren
Star⁴ schreef:
12-01-2022 16:08
En elke keer weer denk ik dat die tweede Wim-Lex is.
Verrek, hij lijkt sprekend inderdaad.

Alle reacties Link kopieren
Star⁴ schreef:
12-01-2022 16:08
En elke keer weer denk ik dat die tweede Wim-Lex is.

Ik ook :rofl:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Afbeelding
Star⁴ schreef:
12-01-2022 16:08
En elke keer weer denk ik dat die tweede Wim-Lex is.
Afbeelding
:cheer:
Alle reacties Link kopieren
Zit op een pakketje te wachten, zou tussen 17.30 en 21.30 bezorgd worden via DHL. Er stond aangegeven, dat zodra het pakketje met de bezorger mee is, ik een nieuw mailtje krijg met een exactere tijdsaanduiding. Krijg ik net een mailtje: uw pakket wordt tussen 17.45 en 21.25 bezorgd :rofl: Heerlijk, van die info waar je zo weinig aan hebt :P

Ik moest er wel even om lachen. Het 'erge' is nog dat het waarschijnlijk door de brievenbus past en gewoon met de post mee had gekund :P
zijdehoentje wijzigde dit bericht op 12-01-2022 18:13
0.21% gewijzigd
In this mad house we must all survive
Zijdehoentje schreef:
12-01-2022 17:54
Zit op een pakketje te wachten, zou tussen 17.30 en 21.30 bezorgd worden via DHL. Er stond aangegeven, dat zodra het pakketje met de bezorger mee is, ik een nieuw mailtje krijg met een exactere tijdsaanduiding. Krijg ik net een mailtje: uw pakket wordt tussen 17.45 en 21.25 bezorgt :rofl:
:rofl:

En het ergste is dat je er niet eens wat van kunt zeggen, want het IS een exactere tijdsaanduiding :lol:
Zijdehoentje schreef:
12-01-2022 17:54
Zit op een pakketje te wachten, zou tussen 17.30 en 21.30 bezorgd worden via DHL. Er stond aangegeven, dat zodra het pakketje met de bezorger mee is, ik een nieuw mailtje krijg met een exactere tijdsaanduiding. Krijg ik net een mailtje: uw pakket wordt tussen 17.45 en 21.25 bezorgt :rofl: Heerlijk, van die info waar je zo weinig aan hebt :P

Ik moest er wel even om lachen. Het 'erge' is nog dat het waarschijnlijk door de brievenbus past en gewoon met de post mee had gekund :P
Of zij doen het door de brievenbus ;)
Alle reacties Link kopieren
:hello:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
LV, is ook zo :) Maar ik moest er zo om lachen.

Vind het gewoon vreemd klinken: een brievenbuspakketje meegeven met de pakketdienst. Ach, heb in mijn werk ook wel eens 'brievenbuspakketjes' die overduidelijk niet door de brievenbus passen en ik zie de pakketdienst ook wel eens brievenbuspakketjes bezorgen (je zou zeggen, draai dat dan eens om).

Zag nog een knoeperT van een taalfout in mijn bericht staan O_O
In this mad house we must all survive
Zijdehoentje schreef:
12-01-2022 18:21
LV, is ook zo :) Maar ik moest er zo om lachen.

Vind het gewoon vreemd klinken: een brievenbuspakketje meegeven met de pakketdienst. Ach, heb in mijn werk ook wel eens 'brievenbuspakketjes' die overduidelijk niet door de brievenbus passen en ik zie de pakketdienst ook wel eens brievenbuspakketjes bezorgen (je zou zeggen, draai dat dan eens om).

Zag nog een knoeperT van een taalfout in mijn bericht staan O_O
Ja ik zag die taalfout ook maar ik ging ervan uit dat je de bezorgdienst letterlijk citeerde :proud:
Alle reacties Link kopieren
Nee, dat nog niet eens :-?
In this mad house we must all survive
Zijdehoentje schreef:
12-01-2022 18:30
Nee, dat nog niet eens :-?
Nou ja het had gekund. Ik vond eens een briefje met de onvergetelijke tekst 'het paketje licht naast de velniszak'.

Velniszak was inmiddels natuurlijk verdwenen, en het paketje ook. Had zoon al zijn zakgeld weken lang voor opgespaard. Ik was echt zó boos, ik heb toen zelfs officieel een klacht ingediend en dat doe ik niet snel.
Alle reacties Link kopieren
Meelezer is er ook weer :hello:
Sommige mensen worden zeikend verwekt
De doe het zelver weet ook niet van ophouden op het vraagmodtopic :proud:
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
12-01-2022 18:43
Nou ja het had gekund. Ik vond eens een briefje met de onvergetelijke tekst 'het paketje licht naast de velniszak'.

Velniszak was inmiddels natuurlijk verdwenen, en het paketje ook. Had zoon al zijn zakgeld weken lang voor opgespaard. Ik was echt zó boos, ik heb toen zelfs officieel een klacht ingediend en dat doe ik niet snel.
Dat is wel heel erg... Zo zonde van het pakketje. Groot gelijk dat je daar een klacht voor hebt ingediend.
Ik leg alleen ergens een pakketje neer als de geadresseerde dat aangeeft (sommige huizen hebben zo'n Ring-/video-deurbel, waarbij je dus - als mensen niet thuis zijn - wel contact met ze kan hebben). En dan nog laat ik altijd even een briefje achter met waar het pakketje ligt. Niet dat ik denk dat de ander debiel is, maar je zal het maar vergeten en je pakketje ligt in de oud papierbak...
In this mad house we must all survive
Alle reacties Link kopieren
Meelezer(t) 😁
Alle reacties Link kopieren
Birdie schreef:
12-01-2022 18:52
De doe het zelver weet ook niet van ophouden op het vraagmodtopic :proud:
Wil nu op anoniem. Jeumig de peumig, wat laat die zich kennen. En ik weet niet eens waarom ze die 48 uur had.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
Oh hier zitten jullie, happy new topic. :cheer:
I like being a mess. It's who I am.
AeonOfWinter schreef:
12-01-2022 19:24
Wil nu op anoniem. Jeumig de peumig, wat laat die zich kennen. En ik weet niet eens waarom ze die 48 uur had.

Drammen en off tppic dreinen in een ander topic en niet van ophouden weten na 40 verzoekjes van medeforummers.

Maar dat was onterecht want er waren ook forummers die haar wel waardeerden.
Alle reacties Link kopieren
ModeratorViva schreef:
12-01-2022 13:53
Veel plezier met dit topic en ik vertrouw er op dat jullie de sfeer van het vorige topic in het vorige topic laten.
Wat was er mis met de zweer?

Tevens tvp.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven