Napraattopic deel 33
zaterdag 18 juli 2015 om 12:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 8 augustus 2015 om 00:31
Ik heb ook wel vaak last van een trielatrolotrollerig gevoel, ik dacht al wat is dat nou toch? Maar nu weet ik het.
Ik ben zo terug.....
Ik ben zo poesjezoekmeniet19666
Dan weten jullie het vast.
Ik ben zo terug.....
Ik ben zo poesjezoekmeniet19666
Dan weten jullie het vast.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 8 augustus 2015 om 00:33
quote:sabbaticalmeds schreef op 08 augustus 2015 @ 00:27:
[...]
Ja of het zichzelf onmogelijk hebben gemaakt of teveel bloot hebben gegeven van zichzelf of vul maar in.
Ik bedenk me net: dit is natuurlijk een olievlek. Over vijf jaar heb je nog meer nickwisselingen, over 10 jaar ook en hoe moet dat over 50 jaar?Tja dan is het een vage brei, mensen weten niet meer of ze nou de nick of zichzelf zijn. Zoiets?
[...]
Ja of het zichzelf onmogelijk hebben gemaakt of teveel bloot hebben gegeven van zichzelf of vul maar in.
Ik bedenk me net: dit is natuurlijk een olievlek. Over vijf jaar heb je nog meer nickwisselingen, over 10 jaar ook en hoe moet dat over 50 jaar?Tja dan is het een vage brei, mensen weten niet meer of ze nou de nick of zichzelf zijn. Zoiets?
zaterdag 8 augustus 2015 om 00:33
zaterdag 8 augustus 2015 om 00:34
zaterdag 8 augustus 2015 om 00:35
Maar het klopt best dat er hier vaak zeer kort forummers meeschrijven die overduidelijk meer lijken te weten van het forum en drie hele posts op hun naam hebben staan. Maar goed als ze gezellig zijn waarom niet? Ik praat er wel mee hoor. Kan reuze vermakelijk zijn ook een trol is slechts iemand met een schermpje voor zijn/haar neus.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 8 augustus 2015 om 00:36
quote:tattou schreef op 08 augustus 2015 @ 00:33:
Of is dat nu al gaande?Ja ik denk het wel. Het individualisme is langzaam ingewisseld voor digitaal collectivisme. Je mag niet meer jezelf zijn of afwijken van de standaard. Dit zal waarschijnlijk ook weer ontaarden in een seksuele revolutie. Laatst was het maagdenvlies al bezet
Of is dat nu al gaande?Ja ik denk het wel. Het individualisme is langzaam ingewisseld voor digitaal collectivisme. Je mag niet meer jezelf zijn of afwijken van de standaard. Dit zal waarschijnlijk ook weer ontaarden in een seksuele revolutie. Laatst was het maagdenvlies al bezet
quote:sabbaticalmeds schreef op 08 augustus 2015 @ 00:33:
[...]
heb je haar weer met d'r poesjeJah... luister ik moet ergens mijn kattenliefde kwijt.
[...]
heb je haar weer met d'r poesjeJah... luister ik moet ergens mijn kattenliefde kwijt.
quote:tattou schreef op 08 augustus 2015 @ 00:34:
Jonari, ik heb een leuk liedje voor je ^^ :
https://www.youtube.com/watch?v=z-mKtyX8II0
Wijntje?
Lekker.
Rood graag.
Jonari, ik heb een leuk liedje voor je ^^ :
https://www.youtube.com/watch?v=z-mKtyX8II0
Wijntje?
Lekker.
Rood graag.