Napraattopic deel 33

18-07-2015 12:00 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraat topic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:rosemetijs schreef op 08 augustus 2015 @ 14:06:

[...]

Ah en dat wist jij niet?

Kom op zeg..

Euh, nee. Ik onthoud niet alles van iedereen. Excel is kapot hier.

Doorgaans houd ik me niet bezig met oude en vroegere nicks. Een enkele uitzondering daargelaten.
neem een biertje yas, en ontspan, het is te warm om je zo druk te maken
quote:Bieb2.0 schreef op 08 augustus 2015 @ 14:14:

Van ramen lappen kreeg ik het net vies warm anders..

Maar ik kan weer naar buiten kijken.

laat me raden: klotsende oksels nu?

quote:Bieb2.0 schreef op 08 augustus 2015 @ 14:13:

[...]

Pinkeltjesweer
quote:Morrigan- schreef op 08 augustus 2015 @ 14:15:

neem een biertje yas, en ontspan, het is te warm om je zo druk te maken

Het kan nooit te warm zijn!

Maar met jou welbevinden neem ik tegen de avond een glaasje of wat rosé met ijs want ik krijg vrienden over de vloer in de tuin voor een heerlijk etentje.
quote:yasmijn schreef op 08 augustus 2015 @ 14:10:

[...]

Welnee, vandaar het directe indekken over de 'nick'.

Yeah right.

Lees wat je wilt lezen.

Het is jouw feestje.

Waard

Plank

Bob Ross

Pot
Bashen op basis van aannames siert je niet Yasmijn. Sterker nog, je doet (in mijn ogen) zelf wat je de ander verwijt, jammer.
Ik wil graag zon! Waar in Nl schijnt deze wel? Hier droog maar wel heel bewolkt
quote:Bieb2.0 schreef op 08 augustus 2015 @ 14:14:

Van ramen lappen kreeg ik het net vies warm anders..

Maar ik kan weer naar buiten kijken.
Verwijderd.
En forumqueer was ook zo grappig.

Nee, dat was geen typo, de r en de n zitten nou niet bepaald dicht bij elkaar op een toetsenbord.
quote:Morrigan- schreef op 08 augustus 2015 @ 14:16:

[...]

laat me raden: klotsende oksels nu?

Onder andere
quote:Bieb2.0 schreef op 08 augustus 2015 @ 14:24:

[...]

Onder andere Zweetreet?
quote:ThunderassMan schreef op 08 augustus 2015 @ 13:53:

[...]

Aha! Vandaar de verontwaardiging. Oh bah. Dat je zo nodig even moest nickhinten vind ik nog tot daar aan toe, dat is toch een publiek geheim. Maar kom op zeg, als jij echt niet had geweten dat die afkorting voor een bepaalde nick stond was je er zelf niet alvast over begonnen he.
TAM heeft hetzelfde reprimande gekregen als bv Hats , alleen zijn begin score was 0 dus hij kreeg een waarschuwing en Hats een ban, netjes zoals stoute forummensjes beleid aangeeft.

Vind echt echt zielig gezeik dit.
quote:yasmijn schreef op 08 augustus 2015 @ 14:22:

En forumqueer was ook zo grappig.

Nee, dat was geen typo, de r en de n zitten nou niet bepaald dicht bij elkaar op een toetsenbord.Het zit je dwars hè? Je bent er nu al 3 keer op terug gekomen. Ik reageer maar even er op, anders blijft het zo hangen bij je. Vinnik een beetje sneu.
Mijn leesvaardigheden zijn prima ontwikkeld, dat jij aan bovenstaande zin de aanname koppelt dat TAM op deze manier een koppeling legt met de betreffende forummer, dat is toch echt jouw perceptie en jouw waarheid. Ik wist wel dat er een voormalige forrummer was die HPL heette, maar ik wist niet beter dan dat deze bij degene hoorde die regelmatig wisselt van nick en steeds zelf een oude nick benoemt en dan gaat huilen omdat anderen daarop doorgaan. Dus ja, aannames en bashen, meer is het niet.

En eigenlijk vind ik jouw manier van reageren net zo goed 'de vermoorde onschuld spelen'.
quote:Feeksje1977 schreef op 08 augustus 2015 @ 14:25:

TAM heeft hetzelfde reprimande gekregen als bv Hats, alleen zijn begin score was 0 dus hij kreeg een waarschuwing en Hats een ban, netjes zoals stoute forummensjes beleid aangeeft.

Vind echt echt zielig gezeik dit.Precies. Heel zielig gezeik om het zo 'onschuldig' even aan te halen.
quote:Fangtasia schreef op 08 augustus 2015 @ 14:28:

Mijn leesvaardigheden zijn prima ontwikkeld, dat jij aan bovenstaande zin de aanname koppelt dat TAM op deze manier een koppeling legt met de betreffende forummer, dat is toch echt jouw perceptie en jouw waarheid. Ik wist wel dat er een voormalige forrummer was die HPL heette, maar ik wist niet beter dan dat deze bij degene hoorde die regelmatig wisselt van nick en steeds zelf een oude nick benoemt en dan gaat huilen omdat anderen daarop doorgaan. Dus ja, aannames en bashen, meer is het niet.

En eigenlijk vind ik jouw manier van reageren net zo goed 'de vermoorde onschuld spelen'.

Dat mag jij allemaal vinden, dat boeit me voor geen meter.

Ik weet wat ik lees en hoe het bedoeld is.

Ik ben niet van gisteren.
quote:yasmijn schreef op 08 augustus 2015 @ 14:17:

[...]

Het kan nooit te warm zijn!

Maar met jou welbevinden neem ik tegen de avond een glaasje of wat rosé met ijs want ik krijg vrienden over de vloer in de tuin voor een heerlijk etentje.daar heb jij volgens mij mijn welbevinden helemaal niet voor nodig
quote:Lady-Voldemort schreef op 08 augustus 2015 @ 14:25:

[...]

Oh bah. Dat je zo nodig even moest nickhinten vind ik nog tot daar aan toe, dat is toch een publiek geheim. Maar kom op zeg, als jij echt niet had geweten dat die afkorting voor een bepaalde nick stond was je er zelf niet alvast over begonnen he.

Je hoeft me niet te geloven, maar dat had NIETS met nickhinten te maken. Wel met een bepaald onderschrift.

Ik zie niet in wat een eventuele nickhint, die kennelijk iedereen al weet, zou hebben toegevoegd aan de desbetreffende post.

dan zou mijn zin niet eens lopen en zelfs niet kloppen:

"Doe eens wat meer aan Healty Positive Living."

Achteraf had ik het beter kunnen uitschrijven.......

Koe....kont..
Maar toen TAM die vreselijke post typte was Hats er gewoon hoor. Die is ook mondig genoeg om daar zelf wat van te zeggen als ze dat gewild had.

Gezeik en gestaf achteraf vind ik zo raar.
quote:yasmijn schreef op 08 augustus 2015 @ 14:28:

[...]

Precies. Heel zielig gezeik om het zo 'onschuldig' even aan te halen.

Ik ben het met je eens dat een oude Nick noemen niet de bedoeling is, maar hij heeft een waarschuwing gehad dus billenkoek.

Dan heeft het vergelijken met Hats en haar ban ( dus al eerder een waarschuwing en andere bannen) niet zo veel nut.

Zeker als Hats daar zelf wat van had kunnen zeggen.
Je weet niet hoe het bedoeld is. Als dat zo was, dan kon je goud geld verdienen.

En hoe ongepast om een quote neer te zetten die door de mods verwijderd is. Vervelend en laag gedrag, meer kan ik er niet van maken.

En dat het je niet boeit, helemaal prima. Bij deze kan ik wel aangeven dat ik de post met de verwijderde quote heb gestaft.
Nou ik ga maar weer op pad, wat ongezonds eten vanavond en een wijntje drinken.

Misschien is het vanavond wel weer gezellig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven