Napraattopic deel 33
zaterdag 18 juli 2015 om 12:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 8 augustus 2015 om 15:54
quote:yasmijn schreef op 08 augustus 2015 @ 15:52:
Bier met smaakjes vind ik niet lekker.
Ik hou van gewoon bier.Elk bier heeft toch een eigen smaak? Geen idee verder want als ik bier drink is dat dus een zomerbok of een Hoegaarden na een warme dag.
Bier met smaakjes vind ik niet lekker.
Ik hou van gewoon bier.Elk bier heeft toch een eigen smaak? Geen idee verder want als ik bier drink is dat dus een zomerbok of een Hoegaarden na een warme dag.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 8 augustus 2015 om 15:55
quote:Fangtasia schreef op 08 augustus 2015 @ 14:34:
Je weet niet hoe het bedoeld is. Als dat zo was, dan kon je goud geld verdienen.
En hoe ongepast om een quote neer te zetten die door de mods verwijderd is. Vervelend en laag gedrag, meer kan ik er niet van maken.
En dat het je niet boeit, helemaal prima. Bij deze kan ik wel aangeven dat ik de post met de verwijderde quote heb gestaft.Die is pas way daarna verwijderd.
Je weet niet hoe het bedoeld is. Als dat zo was, dan kon je goud geld verdienen.
En hoe ongepast om een quote neer te zetten die door de mods verwijderd is. Vervelend en laag gedrag, meer kan ik er niet van maken.
En dat het je niet boeit, helemaal prima. Bij deze kan ik wel aangeven dat ik de post met de verwijderde quote heb gestaft.Die is pas way daarna verwijderd.
zaterdag 8 augustus 2015 om 15:57
quote:Enn schreef op 08 augustus 2015 @ 15:54:
[...]
Elk bier heeft toch een eigen smaak? Geen idee verder want als ik bier drink is dat dus een zomerbok of een Hoegaarden na een warme dag.
Klopt. Ik drink alleen Grolsch, ander bier niet.
Met dit mooie weer drink ik rosé. Met veel ijs
En calorietechnisch is het ook handiger
[...]
Elk bier heeft toch een eigen smaak? Geen idee verder want als ik bier drink is dat dus een zomerbok of een Hoegaarden na een warme dag.
Klopt. Ik drink alleen Grolsch, ander bier niet.
Met dit mooie weer drink ik rosé. Met veel ijs
En calorietechnisch is het ook handiger
zaterdag 8 augustus 2015 om 16:02
quote:cochise schreef op 08 augustus 2015 @ 16:00:
Absoluut heeft elk bier een eigen smaak Enn, Heineken is het viest. Amstel is ook niet lekker, als ik bier drink drink ik pils van de AH, is goed te doen. Grolsch is ook oke.
vind jij
ik ben geen fan van alle gewone bier, maar die radler is dus een uitzondering, want smaakje
Absoluut heeft elk bier een eigen smaak Enn, Heineken is het viest. Amstel is ook niet lekker, als ik bier drink drink ik pils van de AH, is goed te doen. Grolsch is ook oke.
vind jij
ik ben geen fan van alle gewone bier, maar die radler is dus een uitzondering, want smaakje
zaterdag 8 augustus 2015 om 16:04