Napraattopic deel 33

18-07-2015 12:00 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraat topic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Ik heb zojuist maar een paar desperados gehaald omdat iemand me er afgelopen week aan herinnerde dat ik dat lekker vond
quote:ThunderassMan schreef op 08 augustus 2015 @ 14:53:

[...]

Ik wil ook, Ik wil ook!

Heel metro hoor.

Maar proost.
quote:Sidroht schreef op 08 augustus 2015 @ 14:53:

* zet dienblad met Radler, cocktails, biertjes en een fles rosé neer*

Maar even: zijn de teams al ingedeeld en bij wie mag ik? (Ik voel me een beetje dat kleine dikke kindje met gym dat als laatste gekozen wordt) wie is tegen wie en wie staat er voor?

En is het met buutvrij?

Je mag zelf kiezen! Ter compensatie van je kennelijke gymlestrauma.

Buutvrij? Bedoel je niet gluutvrij? Dat is vandaag de dag veel hipper.
Haha best geniaal als de HatsRS TAM gestaft heeft en de mods zoiets hadden van: waar 2 vechten 2 schuld en hats daardoor nu een weekban heeft
brrr desperado, dat vind ik dan weer vies

en alles met citroen erin, bah
quote:Fangtasia schreef op 08 augustus 2015 @ 14:53:

Verras me maar Sid. Ik bedenk me net dat ik pas 1 keer in mijn leven een cocktail heb gehad

En eigenlijk heb ik nu zin om een cocktailparty te organiseren. Iemand zin om mee te doen?

Ja ik! Ik word intens gelukkig van drank. En van mooie kleurtjes. Dus cocktailparty's vind ik enig.

Ik drink ze ook zelden, maar hier in de buurt heeft een leuk terras op vrijdag cocktailavond, dan zijn ze goedkoperder. En ik zoek ze idd uit op kleur. Of ranzige namen.

Maar even: zijn de teams al ingedeeld en bij wie mag ik? (Ik voel me een beetje dat kleine dikke kindje met gym dat als laatste gekozen wordt) wie is tegen wie en wie staat er voor?

En is het met buutvrij?Ow, jij was toch de docent die nu even ruimte heeft gegeven voor ervaringsleer? Weer een foute inschatting van mij, sorry. Ik ben voor mezelf, ik heb geen scoreblaadje gekregen en ben voor iedereen en tegen naar, laag gedrag. Een echte Einzelgänger
quote:Sidroht schreef op 08 augustus 2015 @ 14:54:

Ik heb zojuist maar een paar desperados gehaald omdat iemand me er afgelopen week aan herinnerde dat ik dat lekker vond

Dit was de verkeerde smiley. Voordat men denkt dat ik hysterisch ga lachen van desperados.

Ik bedoelde eigenlijk een gematigdere smiley. deze ofzo.
quote:Morrigan- schreef op 08 augustus 2015 @ 14:53:

[...]

niet zuur en ook niet bitter

als je van kriek houdt lust je deze ook, hij is eerder zoet

*Noteert op boodschappenlijstje: Radler met gr.fr."

Ik ga hem proberen, thanks!
quote:Morrigan- schreef op 08 augustus 2015 @ 14:56:

brrr desperado, dat vind ik dan weer vies

en alles met citroen erin, bahOw, ik vind die groente in m'n bier wel lekker fris; Corona, desporado, witbier....
Als meelezer zijnde, heb laatst de Radler citroen gehad, brrrrrrr de rest van de blikjes heb ik weg gegeven.
quote:Sidroht schreef op 08 augustus 2015 @ 14:56:

[...]

Ja ik! Ik word intens gelukkig van drank. En van mooie kleurtjes. Dus cocktailparty's vind ik enig.

Ik drink ze ook zelden, maar hier in de buurt heeft een leuk terras op vrijdag cocktailavond, dan zijn ze goedkoperder. En ik zoek ze idd uit op kleur. Of ranzige namen.Laat me raden: Sex on the beach en screaming orgasm?
quote:ThunderassMan schreef op 08 augustus 2015 @ 14:55:

[...]

Je mag zelf kiezen! Ter compensatie van je kennelijke gymlestrauma.

Buutvrij? Bedoel je niet gluutvrij? Dat is vandaag de dag veel hipper.

Trauma? Wie heeft her over een trauma.

Ik word gewoon nog met enige regelmaat badend in het zweet wakker terwjil ik probeer een koprol te doen in bed en de naam van de gymleraar schreeuw en hem wurg met een touw van de ringen, maar dat kun je nauwelijks een trauma noemen lijkt me.

En is het met buutvrij?Dan mag jij bij mij. Ik was lang, dun en dus niet gespierd. Daarnaast grof-motorisch niet erg handig.
quote:Sidroht schreef op 08 augustus 2015 @ 14:57:

[...]

Dit was de verkeerde smiley. Voordat men denkt dat ik hysterisch ga lachen van desperados.

Ik bedoelde eigenlijk een gematigdere smiley. deze ofzo.
quote:Morrigan- schreef op 08 augustus 2015 @ 14:49:

[...]

kijk, en nu twijfel ik aan jouw oprechtheid met deze postMag je doen. Who cares. Als ik het zelf maar weet.
quote:Sidroht schreef op 08 augustus 2015 @ 14:56:

[...]

Ik drink ze ook zelden, maar hier in de buurt heeft een leuk terras op vrijdag cocktailavond, dan zijn ze goedkoperder. En ik zoek ze idd uit op kleur. Of ranzige namen.

Gezellig!! Wanneer kun je?

Zullen we dan heel veel verschillende kleurtjes maken?
quote:Sidroht schreef op 08 augustus 2015 @ 14:59:

[...]

Trauma? Wie heeft her over een trauma.

Ik word gewoon nog met enige regelmaat badend in het zweet wakker terwjil ik probeer een koprol te doen in bed en de naam van de gymleraar schreeuw en hem wurg met een touw van de ringen, maar dat kun je nauwelijks een trauma noemen lijkt me.Sorry, was een aanname. Het klinkt in ieder geval niet iets wat je niet met een bijl en ondiep graf zou kunnen verwerken.
quote:Bromelia schreef op 08 augustus 2015 @ 14:59:

Als meelezer zijnde, heb laatst de Radler citroen gehad, brrrrrrr de rest van de blikjes heb ik weg gegeven.Oh die vind ik wel lekker. Vind zelfs dat rosébier lekker, is bijna limonade. Eigenlijk bijna alles met alcohol lust ik wel.
Sport op de middelbare, brrrrrrrrrrr.

Niet leuk als je op je 14e cup EE hebt (en in die tijd je bh's in die grootte alleen kon laten maken in de 'omawinkel' en in huidskleur of wit)
quote:Bromelia schreef op 08 augustus 2015 @ 14:59:

Als meelezer zijnde, heb laatst de Radler citroen gehad, brrrrrrr de rest van de blikjes heb ik weg gegeven.Geen probleem die radler zooi lust ik toch niet.!
Ik heb in een belgisch café gewerkt met meer dan 250 soorten bier. No way dat ik alles lekker vond. Ondanks dat er alcohol in zat.
Zo, ik ga ervan door! Misschien tot straks!!
quote:Fangtasia schreef op 08 augustus 2015 @ 15:00:

[...]

Gezellig!! Wanneer kun je?

Zullen we dan heel veel verschillende kleurtjes maken?Zolang er roze is ben ik tevreden.
quote:ThunderassMan schreef op 08 augustus 2015 @ 14:59:

[...]

Laat me raden: Sex on the beach en screaming orgasm?Gestaft wegens hengelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven