Napraattopic deel 33

18-07-2015 12:00 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraat topic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Maackii schreef op 06 augustus 2015 @ 20:38:

[...]

Heel raar dit. Want wij hebben juist actief naar nieuwe leden geZocht. Iedereen mag in het plaatje en dat gebeurd ook als je eens mee hebt gepost

Het riekt naar afgunst (niet van jou persoonlijk) maar: daar hebben zij het leuk, laat ik dat eens bekritiserenHaha, nee hoor. Iedereen die daar schreef moet altijd en overal op Viva eens zijn met vooral Elsa anders word je doorgekruist of verwijderd. En daar genegeerd en hier ondervraagd alsof ze Derrick zelf is
Pryrpp.
Fair enough LV. Toch vind ik het bizar dat het na al die tijd negeren nog doorgaat. En dat de mods dat accepteren , maar een redelijk verzoek uitgummen.
anoniem_234845 wijzigde dit bericht op 06-08-2015 20:52
Reden: verkeerde gequote.
% gewijzigd
quote:Roland303 schreef op 06 augustus 2015 @ 20:50:

[...]

Is dat besmettelijk Ja! Overdraagbaar door quoten .
quote:Enn schreef op 06 augustus 2015 @ 20:50:

[...]

Wie?

Wie is dat?Yasmijn. Dit kost je je kop nu.
Joh Maacckii, laat je niet zo opjutten, straks ben jij de sjaak.
quote:Lady-Voldemort schreef op 06 augustus 2015 @ 20:51:

[...]

Ja leuk! Die van gisteren vond ik een beetje zozo. Verkeerde charity case vooral.
quote:Amaqanda schreef op 06 augustus 2015 @ 20:48:

[...]

Het ligt overduidelijk aan jou.

Fml
Ik ben de enige die ooit doorkruist is hahaha en daar moest ik heel hard om lachen!
quote:KiaOraHoi schreef op 06 augustus 2015 @ 20:52:

[...]

Ja! Overdraagbaar door quoten .Shit............had ik net mijn breintransplantatie gehad, krijg je dit weer.
quote:Roland303 schreef op 06 augustus 2015 @ 20:53:

Joh Maacckii, laat je niet zo opjutten, straks ben jij de sjaak.Je hebt gelijk
quote:Star schreef op 06 augustus 2015 @ 20:53:

[...]

Yasmijn. Dit kost je je kop nu.Ow..... Het moest maar gebeuren.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enora schreef op 06 augustus 2015 @ 20:52:

Fair enough LV. Toch vind ik het bizar dat het na al die tijd negeren nog doorgaat. En dat de mods dat accepteren , maar een redelijk verzoek uitgummen.Oh maar dat gummen vind ik ook een achterlijke maatregel. Dat daar even geen misverstand over komt .
quote:Maackii schreef op 06 augustus 2015 @ 20:54:

Ik ben de enige die ooit doorkruist is hahaha en daar moest ik heel hard om lachen!Tuurlijk... en weggevlekt of verwijderd.
quote:Amaqanda schreef op 06 augustus 2015 @ 20:49:

[...]

Zal ik een inzamelingstopic openen?En dan heb ik het binnen een uur in huis? Je bent geweldig!
quote:Feeksje1977 schreef op 06 augustus 2015 @ 20:55:

[...]

Tuurlijk... en weggevlekt of verwijderd.Pffff overdrijven is echt een vak hoor!
quote:Lady-Voldemort schreef op 06 augustus 2015 @ 20:54:

[...]

Oh maar dat gummen vind ik ook een achterlijke maatregel. Dat daar even geen misverstand over komt .
quote:Roland303 schreef op 06 augustus 2015 @ 20:54:

[...]

Shit............had ik net mijn breintransplantatie gehad, krijg je dit weer.Ik heb nog wat pilletjes liggen die wil ik je wel toezenden . 7 dagen 4 maal daags moet het probleem oplossen . Zo niet dan heb ik nog wel wat lijntjes met neurochirurgen!
quote:Enn schreef op 06 augustus 2015 @ 20:49:

[...]

Ja.

Dat zeggen ze allemaal! Ik open wel een topic.

O graag.

Iets over gedrag op het forum bijvoorbeeld, over waarom iedereen zo gemeen doet.

Of een nieuw groepje.

Met een schema.

En incrowdhumor. Hou ik van.
quote:Roland303 schreef op 06 augustus 2015 @ 20:50:

[...]

Is dat besmettelijk Alleen in combinatie met chorizo.
quote:Eleonora schreef op 06 augustus 2015 @ 20:56:

[...]

O graag.

Iets over gedrag op het forum bijvoorbeeld, over waarom iedereen zo gemeen doet.

Of een nieuw groepje.

Met een schema.

En incrowdhumor. Hou ik van.Ik wil voor de lol ook wel eens lid worden. Maar dan wil ik wel graag een bijzondere positie.

Ik ben de enige die ooit doorkruist is hahaha en daar moest ik heel hard om lachen!Dat is niet waar, oa Bieb, MissI en ik kregen een rood kruis. Maakt mij niet zoveel uit hoor, ik snapte het paleis toch niet, maar je was zeker niet de enige.
quote:Maackii schreef op 06 augustus 2015 @ 20:56:

[...]

Pffff overdrijven is echt een vak hoor!

Waar rook is is vuur he. Dat sommige mensen zich niet welkom voelen in jullie Spuugpaleis is een feit. Ik wil best aannemen dat jullie dat niet zo bedoelen, maar er moet toch iets zijn in dat topic dat dat gevoel veroorzaakt. Misschien is het handiger om dat eens te onderzoeken in plaats van je hier op te laten fokken .

En misschien is het ook handig als jullie overwegen je spuug-gedrag buiten het paleis achterwege te laten. Want dat is wel echt ontzettend irritant, die onbegrijpelijke een-tweetjes in serieuze topics van mensen die zelfs nog nooit gehoord hebben van een spuugpaleis.

[...]

Je hebt gelijk Buurvrouwen moeten een beetje op elkaar letten.
quote:Maackii schreef op 06 augustus 2015 @ 20:56:

[...]

Pffff overdrijven is echt een vak hoor!

Niks overdreven dat is gewoon gebeurt.

Hoef jij je verder niks van aan te trekken hoor, doe ik ook niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven