Napraattopic deel 33

18-07-2015 12:00 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraat topic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Roland303 schreef op 06 augustus 2015 @ 21:01:

[...]

Met een beetje geluk liggen we straks op dezelfde afdeling in het gesticht. Niet dat we dn nog kunnen praten, maar gezellig samen kwijlen is ook leuk!
quote:Star schreef op 06 augustus 2015 @ 21:03:

[...]

Let it go, let it goooooo.

O zeker.

Ik verveel me.

Niks op tv.

Straks weer vergeten hoor.
quote:Enora schreef op 06 augustus 2015 @ 21:08:

[...]

Grump gaf vandaag aan dat ze zich niet welkom meer voelde. Die wilde over praten. Mochnietog?
quote:KiaOraHoi schreef op 06 augustus 2015 @ 21:05:

[...]

Van die pillen met deze gezichtjes!

Je ontneemt gewoon co's hun leermoment, foei .*Huilt in een hoekje vanwege de gemiste kans*
quote:Feeksje1977 schreef op 06 augustus 2015 @ 21:07:

[...]

Wompie is veel groter natuurlijk.Ken ik ook al niet geloof ik.
quote:Eleonora schreef op 06 augustus 2015 @ 21:07:

[...]

Mijn God, er gaat een wereld voor me open zeg.

Serieus?

Ik snap ook niks van wat dat groepje roept, boeit ook verder niet maar wat een treurnis zeg.

Dat vat het wel samen.

Verder heb ik het liever over het paringsritueel van de Tanzaniaanse Brulkever. Veel boeiender.
quote:Eleonora schreef op 06 augustus 2015 @ 21:09:

[...]

O zeker.

Ik verveel me.

Niks op tv.

Straks weer vergeten hoor.Ja echt niks he? Had zin een avondje vegeteren maar zo moet ik nog forummen ook vanavond.
quote:Feeksje1977 schreef op 06 augustus 2015 @ 21:09:

[...]

Goh ik gaf het net aan in een willekeurig topic... Mocht ik ook niet...

Pot verwijt de ketel
quote:Enora schreef op 06 augustus 2015 @ 21:08:

[...]

Grump gaf vandaag aan dat ze zich niet welkom meer voelde. Die wilde over praten. Mochnietog?
quote:Eleonora schreef op 06 augustus 2015 @ 21:09:

[...]

O zeker.

Ik verveel me.

Niks op tv.

Straks weer vergeten hoor.Je dochter kijkt geen Frozen?
quote:Feeksje1977 schreef op 06 augustus 2015 @ 21:07:

[...]

Wompie is veel groter natuurlijk.

Wat is die Wompie groot

Wat is die Wompie groot

Laatst lag ze op het strand ik dacht

daar ligt een rondvaartboot
quote:SuzanneSuus schreef op 06 augustus 2015 @ 20:08:

[...]

Mèn, je bent druk met het daten. Waar haal je ze vandaan Bella?Eentje gedownload via Paiq en eentje van een ander forum waar ik me puur even had aangemeld om te rellen.
Huts!
quote:Lady-Voldemort schreef op 06 augustus 2015 @ 20:45:

[...]

Nou ja laten we wel wezen he, het verhaal klonk klinkt ook niet erg geloofwaardig. Dat de CM je dan wel gelooft doet daar vrij weinig aan af. Maar hoe het is is het: iedereen verdient wat mij betreft de kans om opnieuw te beginnen. Je moet dan alleen wel het verleden écht achter je laten, en het niet steeds zelf weer onder de aandacht brengen. Want dan blijf je aan de gang.

Ik heb me al die tijd koest gehouden we praten 8 (!) maanden verder en ik lees de sneren nog steeds wekelijk terwijl ik al die tijd nergens op heb gereageerd. Om nu te stellen dat ik het aanwakker vind ik te kort door de bocht.

De CM heeft mij niet op mijn blauwe ogen geloofd maar is in mijn ogen heel grondig te werk gegaan. Pas daarna mocht ik weer forummen. Ik heb destijds na de rel zelf mijn account laten anonimiseren en kreeg van Viva een prachtige mail dat ze me over een tijdje weer terug zagen. Dus toen ik na een maand of twee weer een account aanmaakte en werd geperma'd (in het tinder topic werd ik gegumd met als reden 'troll' notabene) was ik net zo verbaast als jullie. Al die maanden zijn er redelijk wat grievende posts geweest over of richting mij. Ik weet dat ik geen blad voor de mond heb maar ik snap werkelijk waar niet waarom ik daar na al die tijd nog over moet lezen hier. Daarom dus de koe bij de horens gevat en gezegt Stop ermee. Iedereen mag een mening over me hebben maar blokkeer me dan. Dit is gewoon opstoken. Ik heb t zien gebeuren dat nieuwe forummers tegen me werden opgezet in napraat. Maar ook mensen die aangaven me graag te lezen waren hier niet veilig.

Trouwens oprechte vraag. Aangezien ik hier gewoon mag posten en geen perma heb. Wat is het doel achter die stemmingmakerij? Laat iedereen lekker zelf bepalen of ze me graag lezen of een stomme trut vinden. Het kan zo makkelijk zijn.
quote:Enora schreef op 06 augustus 2015 @ 21:09:

[...]

*Huilt in een hoekje vanwege de gemiste kans* [afbeelding]
quote:GrumpyCat2 schreef op 06 augustus 2015 @ 21:12:

[...]

Ik heb me al die tijd koest gehouden we praten 8 (!) maanden verder en ik lees de sneren nog steeds wekelijk terwijl ik al die tijd nergens op heb gereageerd. Om nu te stellen dat ik het aanwakker vind ik te kort door de bocht.

De CM heeft mij niet op mijn blauwe ogen geloofd maar is in mijn ogen heel grondig te werk gegaan. Pas daarna mocht ik weer forummen. Ik heb destijds na de rel zelf mijn account laten anonimiseren en kreeg van Viva een prachtige mail dat ze me over een tijdje weer terug zagen. Dus toen ik na een maand of twee weer een account aanmaakte en werd geperma'd (in het tinder topic werd ik gegumd met als reden 'troll' notabene) was ik net zo verbaast als jullie. Al die maanden zijn er redelijk wat grievende posts geweest over of richting mij. Ik weet dat ik geen blad voor de mond heb maar ik snap werkelijk waar niet waarom ik daar na al die tijd nog over moet lezen hier. Daarom dus de koe bij de horens gevat en gezegt Stop ermee. Iedereen mag een mening over me hebben maar blokkeer me dan. Dit is gewoon opstoken. Ik heb t zien gebeuren dat nieuwe forummers tegen me werden opgezet in napraat. Maar ook mensen die aangaven me graag te lezen waren hier niet veilig.

Trouwens oprechte vraag. Aangezien ik hier gewoon mag posten en geen perma heb. Wat is het doel achter die stemmingmakerij? Laat iedereen lekker zelf bepalen of ze me graag lezen of een stomme trut vinden. Het kan zo makkelijk zijn.Eens!
Dubbel.
Huts!
quote:Maackii schreef op 06 augustus 2015 @ 20:54:

Ik ben de enige die ooit doorkruist is hahaha en daar moest ik heel hard om lachen!Ik ook hoor. Een groot rood kruis door mijn ava
quote:Sidroht schreef op 06 augustus 2015 @ 21:10:

[...]

Dat vat het wel samen.

Verder heb ik het liever over het paringsritueel van de Tanzaniaanse Brulkever. Veel boeiender.

Voor te lachen heb ik deze voor je.

Heerlijk.

https://youtu.be/EVwlMVYqMu4

De brulkever paart toch in april?

Wil je het daar nu nóg over hebben?

Pervert.
quote:Roland303 schreef op 06 augustus 2015 @ 21:01:

[...]

Met een beetje geluk liggen we straks op dezelfde afdeling in het gesticht.

Valt daar nog wat te neuken?

Anders ga ik niét mee.
Huts!
quote:Feeksje1977 schreef op 06 augustus 2015 @ 21:05:

[...]

Waar heb je wel zin in? Misschien kan iemand dat teletransporten naar je?Dat weet ik niet. Iets van pasta ofzo?
in het spuugpaleis kun je blijkbaar onder het mom van 'insanity' ook je bek een douw geven en verkapt sneren blijkbaar

zo'n leuk topic, ik lach me rot
quote:GrumpyCat2 schreef op 06 augustus 2015 @ 21:12:

[...]

Trouwens oprechte vraag. Aangezien ik hier gewoon mag posten en geen perma heb. Wat is het doel achter die stemmingmakerij? Laat iedereen lekker zelf bepalen of ze me graag lezen of een stomme trut vinden. Het kan zo makkelijk zijn.

Je maakt zelf ook behoorlijk stemming hoor. Dat is wat ik probeer te zeggen.

Mij persoonlijk maakt het eerlijk gezegd geen reet uit wie die rare post toen in Bentes topic gedaan heeft. Maar please, hou er dan zelf ook over op. En nee ik ga je niet blokkeren want daar heb ik geen enkele reden toe.
quote:Morrigan- schreef op 06 augustus 2015 @ 21:16:

in het spuugpaleis kun je blijkbaar onder het mom van 'insanity' ook je bek een douw geven en verkapt sneren blijkbaar

zo'n leuk topic, ik lach me rot

Je las toch niet mee??

Slaat het een beetje te veel spijkers op de kop voor je?

Plus kom je hier even olie op het vuur gooien? Sneu
quote:BellatrixVanDetta schreef op 06 augustus 2015 @ 21:15:

[...]

Valt daar nog wat te neuken?

Anders ga ik niét mee.Moet je wel de camera's in de gang afdekken ! Of het een leuke verpleger het bed in trekken .
quote:Feeksje1977 schreef op 06 augustus 2015 @ 21:10:

[...]

Ja echt niks he? Had zin een avondje vegeteren maar zo moet ik nog forummen ook vanavond.

Balen.

Ik heb uit pure verveling Will & Grace opgezet.

En ik lees hier lekker bij.

Wat mis ik toch veel van dit forum.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven