Napraattopic deel 33

18-07-2015 12:00 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraat topic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Sidroht schreef op 06 augustus 2015 @ 21:19:

[...]

Wat een magistrale aanklacht tegen de hedendaagse consumptiemaatschappij en wat een diepzinnige kanttekeningen worden daar gezet bij levensvragen als 'wie zijn wij' en 'waarom zijn wij'. Prachtig. Fenomenaal. Heel vrijzinnig.

En de Brulkever begínt met paren in april, maar ze zijn eind augustus zo'n beetje klaar. Hartstikke actualiteit dus.

Cool he, die film?

Met die omgekomen leeuw in Afrika ook weer heel actueel.

Hitsige beestjes wel, de brulkever.

Hier vooral gedoe met dazen.

Ik heb er dazenlijm voor moeten kopen die ik met een plamuurmes op een zwarte emmer (want zwart trekt warmte aan) uit heb moeten smeren. Serieus waar, geen BEO-fantasie.
quote:Maackii schreef op 06 augustus 2015 @ 21:29:

[...]

Kut hee!! Vraag me af, en hoop, dat je er ooit nog los van komtJa dit dus. Enige andere alternatief is als ik totaal anders ga posten. Maar dan ben ik ik niet meer en heeft het lekker weinig zin.
quote:Maackii schreef op 06 augustus 2015 @ 21:29:

[...]

Kut hee!! Vraag me af, en hoop, dat je er ooit nog los van komt

misschien ben ik de enige hoor, maar ik stoor me een beetje aan de nu ineens door jou getoonde interesse naar grumpy terwijl die vanmiddag zeer ver te zoeken was.

maar gelukkig heb je wel het spuugpaleis bewaakt
quote:Enora schreef op 06 augustus 2015 @ 21:32:

[...]

Waarom je dingen zo enorm door elkaar haalt. Je schreeuwt van alles zonder dat je het hebt gelezen. En nu kom je er op terug en kom je met semi-vriendelijke reacties.Precies.
quote:Enora schreef op 06 augustus 2015 @ 21:32:

[...]

Waarom je dingen zo enorm door elkaar haalt. Je schreeuwt van alles rond zonder te lezen. En nu kom je er op terug en kom je met semi-vriendelijke reacties.

Onzin, zo is het gewoon gegaan, zo zie ik het tenminsten. Dat kan idd fout zijn. Maar ik werd ook aangevallen ed. Dat ik gestaft zou hebben ed

tegen grump heb ik nooit wat gehad. We keten voorheen zelfs samen bij de violen
quote:Morrigan- schreef op 06 augustus 2015 @ 21:33:

[...]

misschien ben ik de enige hoor, maar ik stoor me een beetje aan de nu ineens door jou getoonde interesse naar grumpy terwijl die vanmiddag zeer ver te zoeken was.

maar gelukkig heb je wel het spuugpaleis bewaakt Ppfff deze reactie zegt meer over jou dan over mij...
quote:Eleonora schreef op 06 augustus 2015 @ 21:33:

[...]

Cool he, die film?

Met die omgekomen leeuw in Afrika ook weer heel actueel.

Hitsige beestjes wel, de brulkever.

Hier vooral gedoe met dazen.

Ik heb er dazenlijm voor moeten kopen die ik met een plamuurmes op een zwarte emmer (want zwart trekt warmte aan) uit heb moeten smeren. Serieus waar, geen BEO-fantasie.

Zwart trekt niet alleen warmte aan maar een zwarte emmer of ballon aan een touwtje lijkt op een schommelende paardenderriere. En daar houden dazen van.

Ik ben een tikje allergisch voor dazen, ik had ooit een bult ter grote van een paardenbips op mijn voorhoofd. Héérlijk dat platteland.
quote:Morrigan- schreef op 06 augustus 2015 @ 21:33:

[...]

maar gelukkig heb je wel het spuugpaleis bewaakt En nogmaals ik heb haar post niet inhoudelijk gelezen dan geef ik grif toe... Dacht haar echt te attenderen maar denk jij het jouwe ervan..
quote:Maackii schreef op 06 augustus 2015 @ 21:35:

[...]

Ppfff deze reactie zegt meer over jou dan over mij...De hele discussie zegt vrij veel over alle deelnemers.
quote:Maackii schreef op 06 augustus 2015 @ 21:34:

[...]

Onzin, zo is het gewoon gegaan, zo zie ik het tenminsten. Dat kan idd fout zijn. Maar ik werd ook aangevallen ed. Dat ik gestaft zou hebben ed

tegen grump heb ik nooit wat gehad. We keten voorheen zelfs samen bij de violen

Wat is zo gegaan? Leg eens uit dan?

Je roept van alles wat allemaal wel en niet waar zou zijn, oude vete's blablabla, en dan blijkt nu dat je niet eens die post gelezen hebt.
quote:Maackii schreef op 06 augustus 2015 @ 21:31:

[...]

Hoe zo dat?

Vanwege het niveau.

We hebben eerder zo'n invasie gehad omdat hun site plat lag.

Het taalgebruik en niveau was best wel hilarisch en dat zie ik nu weer.
Vrouwen onder elkaar, altijd gezellig.
Djeezus! Deze is heel moeilijk blijkbaar. 'Andere mogen mij berichten sturen?!'
quote:Sidroht schreef op 06 augustus 2015 @ 21:36:

[...]

De hele discussie zegt vrij veel over alle deelnemers. Ik denk nog steeds hetzelfde over je hoor!
quote:Sidroht schreef op 06 augustus 2015 @ 21:35:

[...]

Ik ben een tikje allergisch voor dazen, ik had ooit een bult ter grote van een paardenbips op mijn voorhoofd. Héérlijk dat platteland.Fotoo!!
Ja we komen van flair!! Jeeej! Zijn we nu niet welkom?

Ik voel me niet welkom hoor!! Ik durf niet meer te posten nu
quote:yasmijn schreef op 06 augustus 2015 @ 21:30:

[...]

Now you are talking.De geiten veranderen zo voor je neus in n roedel wolven die bloed ruiken
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:hatsetats schreef op 06 augustus 2015 @ 21:38:

[...]

De geiten veranderen zo voor je neus in n roedel wolven die bloed ruikenWildlife.
quote:Enora schreef op 06 augustus 2015 @ 21:36:

[...]

Wat is zo gegaan? Leg eens uit dan?

Je roept van alles wat allemaal wel en niet waar zou zijn, oude vete's blablabla, en dan blijkt nu dat je niet eens die post gelezen hebt.Ge-scant! Daar kon je heus uit opmaken dat het geen regulieren post voor dat topic was maar iets wat al langer speelde
Mag in al plaatjes plakken
quote:Maackii schreef op 06 augustus 2015 @ 21:38:

Ja we komen van flair!! Jeeej! Zijn we nu niet welkom?

Ik voel me niet welkom hoor!! Ik durf niet meer te posten nuOch, dat is toch hemeltergend!
quote:struisvogelnest schreef op 06 augustus 2015 @ 21:37:

Vrouwen onder elkaar, altijd gezellig.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:hatsetats schreef op 06 augustus 2015 @ 21:38:

[...]

De geiten veranderen zo voor je neus in n roedel wolven die bloed ruiken+1!
Nou zullen we nu gewoon lief doen tegen elkaar en elkaar blokken als we diegene stom vinden? Ik denk dat mijn punt meer dan duidelijk is nu dus inderdaad Let it gooooo.

Ik kan wel helemaal wegblijven maar na 13 jaar zijn jullie een deel van mijn leven. En ik ben nooit eerder in welke rel dan ook de lul geweest en daar ben ik niet zo goed in.
quote:Sidroht schreef op 06 augustus 2015 @ 21:35:

[...]

Zwart trekt niet alleen warmte aan maar een zwarte emmer of ballon aan een touwtje lijkt op een schommelende paardenderriere. En daar houden dazen van.

Ik ben een tikje allergisch voor dazen, ik had ooit een bult ter grote van een paardenbips op mijn voorhoofd. Héérlijk dat platteland.Arme jij .
quote:yasmijn schreef op 06 augustus 2015 @ 21:39:

[...]

Och, dat is toch hemeltergend!Ja!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven