Napraattopic deel 33

18-07-2015 12:00 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraat topic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Oprecht niet.
quote:yasmijn schreef op 06 augustus 2015 @ 21:22:

[...]

Let it go.Goed plan! Slecht voor m'n bloeddruk dit.
quote:Maackii schreef op 06 augustus 2015 @ 21:17:

Wie is er nu een klikspaan???De boterspaan?
Mag ik vragen waarom je niet voor een andere nick gaat? Of wordt je dan toch zo weer herkend?
quote:Maackii schreef op 06 augustus 2015 @ 21:20:

Grump waarom heb je je bericht vanmiddag in het spuugpaleis gezet?

misschien omdat daar (of door hen) het meest negatief over grumpy is gesproken?

ik gok maar wat, maar het zou zo maar kunnen volgens mij
quote:Sidroht schreef op 06 augustus 2015 @ 21:22:

[...]

Het ligt een beetje aan hoe ontspoord het personeel is ook.Die geven we gewoon stiekem een paar van die pilletjes van Kia en dan kunnen we los!
quote:Maackii schreef op 06 augustus 2015 @ 21:23:

[...]

Oh echt? Ik heb dat niet meegekregen!Stond bovenaan haar post. Echt zin numero uno.
quote:Maackii schreef op 06 augustus 2015 @ 21:24:

Mag ik vragen waarom je niet voor een andere nick gaat? Of wordt je dan toch zo weer herkend?

Daar ging haar post over. Nickhunten, sneren etc.

Heb jij die post uberhaupt gelezen?
quote:GrumpyCat2 schreef op 06 augustus 2015 @ 21:18:

Ik was zo naïef om te denken dat het opheffen van de perma genoeg 'bewijs' was. Daar heb ik me helaas in vergist.

Helaas voor jou (maar ook voor ons) zijn er meer mensen die één of meerdere perma's gehad hebben -en met goede reden- en die zijn er ook weer.

Waarmee ik beslist niet zeg dat die van jou onterecht is ingetrokken maar het geeft geen garantie.
quote:Enora schreef op 06 augustus 2015 @ 21:26:

[...]

Stond bovenaan haar post. Echt zin numero uno.Blijkbaar overheen gelezen want had het echt niet door. Dacht oprecht dat ze zich vergist had.
quote:Maackii schreef op 06 augustus 2015 @ 21:24:

Ik word dan denk ik herkend. Er is in mijn meelees tijd al vaker iemand uitgemaakt voor mij. Er worden dan plaatjes van grumpycat geplakt want een plaatje is geen hinten hihihahahoho.

Hi-la-risch!
quote:Enora schreef op 06 augustus 2015 @ 21:26:

[...]

Daar ging haar post over. Nickhunten, sneren etc.

Heb jij die post uberhaupt gelezen?Nope.. Gescant.. Dacht dat ze verkeer had gepost.. Dat gezegd en weer gegaan.. Was op mijn werk, had 2 min niks te doen...Niks meer niks minder Niet gestaft
quote:Roland303 schreef op 06 augustus 2015 @ 21:25:

[...]

Die geven we gewoon stiekem een paar van die pilletjes van Kia en dan kunnen we los!Ik jat wel de medicatie sleutel en dan allemaal een depot voor de verpleging . Heerlijk zullen ze slapen!
Alle reacties Link kopieren
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:GrumpyCat2 schreef op 06 augustus 2015 @ 21:27:

[...]

Ik word dan denk ik herkend. Er is in mijn meelees tijd al vaker iemand uitgemaakt voor mij. Er worden dan plaatjes van grumpycat geplakt want een plaatje is geen hinten hihihahahoho.

Hi-la-risch!Kut hee!! Vraag me af, en hoop, dat je er ooit nog los van komt
quote:hatsetats schreef op 06 augustus 2015 @ 21:29:

[afbeelding]Now you are talking.
quote:Bieb2.0 schreef op 06 augustus 2015 @ 21:26:

[...]

Helaas voor jou (maar ook voor ons) zijn er meer mensen die één of meerdere perma's gehad hebben -en met goede reden- en die zijn er ook weer.

Waarmee ik beslist niet zeg dat die van jou onterecht is ingetrokken maar het geeft geen garantie.Ja dat wist ik dus niet. Gezien de ellenlange mailwisseling achter de schermen ging ik ervanuit dat dit zorgvuldig gebeurde en dat de andere terugkerende gebanden dit illegaal doen en keer op keer weer geband worden.
quote:Maackii schreef op 06 augustus 2015 @ 21:28:

[...]

Nope.. Gescant.. Dacht dat ze verkeer had gepost.. Dat gezegd en weer gegaan.. Was op mijn werk, had 2 min niks te doen...Niks meer niks minder Niet gestaft

Goh, er wordt me ineens best wel veel duidelijk.

Ik dacht trouwens dat je net zei dat het paleis bewaken betekende dat jij daar stand by stond om te reageren indien iemand langskwam? Best moeilijk als je op je werk bezig was. Of bedoelde je dr iets anders mee?
quote:Maackii schreef op 06 augustus 2015 @ 21:29:

[...]

Kut hee!! Vraag me af, en hoop, dat je er ooit nog los van komtKomen jij en je matties van Flair ofzo?
quote:Enora schreef op 06 augustus 2015 @ 21:30:

[...]

Goh, er wordt me ineens best wel veel duidelijk.Wat dan?
quote:yasmijn schreef op 06 augustus 2015 @ 21:31:

[...]

Komen jij en je matties van Flair ofzo? Hoe zo dat?
quote:Maackii schreef op 06 augustus 2015 @ 21:31:

[...]

Wat dan?Waarom je dingen zo enorm door elkaar haalt. Je schreeuwt van alles zonder dat je het hebt gelezen. En nu, na alle reacties, kom je er op terug en post je semi-vriendelijke reacties om de boel te verbloemen.
Matties? Omdat ik post en gein met mensen? Dan zijn er 1000den hier mijn matties! Jeeeej
quote:hatsetats schreef op 06 augustus 2015 @ 21:29:

[afbeelding]Prachtige beesten
quote:KiaOraHoi schreef op 06 augustus 2015 @ 21:29:

[...]

Ik jat wel de medicatie sleutel en dan allemaal een depot voor de verpleging . Heerlijk zullen ze slapen!Goed plan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven