Napraattopic deel 34
zaterdag 8 augustus 2015 om 16:15
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 11 augustus 2015 om 10:12
quote:marana schreef op 11 augustus 2015 @ 10:08:
Ja had iemand nou gehint dat hij een zij was dan had ik veel eerder geweten wie t was
Ik ben ook al tijden op zoek naar wie Zuster Petronella ook alweer was, kan t maar niet vinden met die brakke zoekfunctie hier, ook al heb ik genoeg aanknopingspuntenHeeft er hier laatstleden nog een ouwe aseksuele kanunnik geschreven? Dat zou hem dan moeten zijn.
Ja had iemand nou gehint dat hij een zij was dan had ik veel eerder geweten wie t was
Ik ben ook al tijden op zoek naar wie Zuster Petronella ook alweer was, kan t maar niet vinden met die brakke zoekfunctie hier, ook al heb ik genoeg aanknopingspuntenHeeft er hier laatstleden nog een ouwe aseksuele kanunnik geschreven? Dat zou hem dan moeten zijn.
dinsdag 11 augustus 2015 om 11:12
dinsdag 11 augustus 2015 om 11:18
dinsdag 11 augustus 2015 om 11:40
quote:tanteslankie schreef op 11 augustus 2015 @ 11:12:
Is het heel raar dat als ik hier meelees, ik 9 van de 10 keer niet weet waar het over gaat, maar wel erg moet lachen om jullie?Dan moet je het spuugpaleis zeker ook eens proberen
Is het heel raar dat als ik hier meelees, ik 9 van de 10 keer niet weet waar het over gaat, maar wel erg moet lachen om jullie?Dan moet je het spuugpaleis zeker ook eens proberen
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
dinsdag 11 augustus 2015 om 16:10
quote:Nouschi schreef op 11 augustus 2015 @ 11:40:
[...]
Dan moet je het spuugpaleis zeker ook eens proberen Dan duuk ik vanavond in de spuug. Man weg (tijdelijk hoor), kind op bed...
[...]
Dan moet je het spuugpaleis zeker ook eens proberen Dan duuk ik vanavond in de spuug. Man weg (tijdelijk hoor), kind op bed...
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
-Albert Einstein-
dinsdag 11 augustus 2015 om 17:03
quote:Roland303 schreef op 11 augustus 2015 @ 16:45:
Joepiedepoepie. Net even gespiekt op de site van Duo en mijn aanvraag voor een lerarenbeurs is toegekend. Ik ga weer studeren. Jeej, wat zul je een wijze Roland worden.
Joepiedepoepie. Net even gespiekt op de site van Duo en mijn aanvraag voor een lerarenbeurs is toegekend. Ik ga weer studeren. Jeej, wat zul je een wijze Roland worden.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar