Napraattopic deel 34
zaterdag 8 augustus 2015 om 16:15
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 18 augustus 2015 om 23:15
dinsdag 18 augustus 2015 om 23:18
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 18 augustus 2015 @ 23:13:
[...]
Dat is echt raar.
Ik vind 2 nicks te lastig. Doe nu gewoon alles met deze.
Het is ook lastig, maar aangezien ik ook 2 FB-accounts heb en daarvoor 2 verschillende computers gebruik, heb ik nu ook op beide computers een andere Viva-nick.
En kan ik dus op de computer waar ik nu zit maar beter niet in het sprookjesbos gaan lezen, want dan ga ik mss per ongeluk reageren.
[...]
Dat is echt raar.
Ik vind 2 nicks te lastig. Doe nu gewoon alles met deze.
Het is ook lastig, maar aangezien ik ook 2 FB-accounts heb en daarvoor 2 verschillende computers gebruik, heb ik nu ook op beide computers een andere Viva-nick.
En kan ik dus op de computer waar ik nu zit maar beter niet in het sprookjesbos gaan lezen, want dan ga ik mss per ongeluk reageren.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
dinsdag 18 augustus 2015 om 23:18
quote:Lady-Voldemort schreef op 18 augustus 2015 @ 23:15:
[...]
Ik hou mijn ouwe maar. Ik ben er klaar mee. Hopelijk mag ik nog wel eens een plasje komen doen in het Sprookjesbos, al heb ik dan geen sprookjesnick .Fijn, want dat kan ik niet aan hoor, als jij ook nog van nick gaat veranderen.
[...]
Ik hou mijn ouwe maar. Ik ben er klaar mee. Hopelijk mag ik nog wel eens een plasje komen doen in het Sprookjesbos, al heb ik dan geen sprookjesnick .Fijn, want dat kan ik niet aan hoor, als jij ook nog van nick gaat veranderen.
Life is short. Eat dessert first.
dinsdag 18 augustus 2015 om 23:35
dinsdag 18 augustus 2015 om 23:39
woensdag 19 augustus 2015 om 07:20
Zo'n situatie als dit, met twee huisgenoten die met een eigen device posten met hun eigen nick, zou je prima moeten kunnen uitleggen aan een mod. Alleen dàt bleek toch wat minder eenvoudig dan gedacht, aangezien het in eerste instantie(s) niet begrepen werd. Je mag van een mod toch wel enige kennis verwachten rondom IP-adressen vind ik. Dat je even een aaaaargh-moment hebt wanneer iets dat eigenlijk zo eenvoudig is, zo nìet gesnapt wordt, begrijp ik best.
woensdag 19 augustus 2015 om 07:57
quote:Nouschi schreef op 19 augustus 2015 @ 07:50:
Kan iemand mij de lol van het sprookjesbos met bijpassende nicks uitleggen?
Er is vast wel iemand die je dat uit kan leggen.
Maar ik ben niet die iemand.
Er is vast wel iemand die je dat uit kan leggen.
Maar ik ben niet die iemand.
Try something new today. For example: make a good decision.
woensdag 19 augustus 2015 om 07:59
quote:LittleRedRidingHood schreef op 19 augustus 2015 @ 07:20:
Zo'n situatie als dit, met twee huisgenoten die met een eigen device posten met hun eigen nick, zou je prima moeten kunnen uitleggen aan een mod. Alleen dàt bleek toch wat minder eenvoudig dan gedacht, aangezien het in eerste instantie(s) niet begrepen werd. Je mag van een mod toch wel enige kennis verwachten rondom IP-adressen vind ik. Dat je even een aaaaargh-moment hebt wanneer iets dat eigenlijk zo eenvoudig is, zo nìet gesnapt wordt, begrijp ik best.Het ligt er maar aan wie er achter die tweede nicks zitten natuurlijk.
Zo'n situatie als dit, met twee huisgenoten die met een eigen device posten met hun eigen nick, zou je prima moeten kunnen uitleggen aan een mod. Alleen dàt bleek toch wat minder eenvoudig dan gedacht, aangezien het in eerste instantie(s) niet begrepen werd. Je mag van een mod toch wel enige kennis verwachten rondom IP-adressen vind ik. Dat je even een aaaaargh-moment hebt wanneer iets dat eigenlijk zo eenvoudig is, zo nìet gesnapt wordt, begrijp ik best.Het ligt er maar aan wie er achter die tweede nicks zitten natuurlijk.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
woensdag 19 augustus 2015 om 08:31
quote:hatsetats schreef op 19 augustus 2015 @ 07:59:
[...]
Het ligt er maar aan wie er achter die tweede nicks zitten natuurlijk.
Tuurlijk maar het zou toch best lullig zijn als bijvoorbeeld jij een ban krijgt omdat je man die hier ook een nick heeft op hetzelfde topic als jij post?
Dan vind ik het geen dubbelnicken al is het dan ook hetzelfde IPadres.
[...]
Het ligt er maar aan wie er achter die tweede nicks zitten natuurlijk.
Tuurlijk maar het zou toch best lullig zijn als bijvoorbeeld jij een ban krijgt omdat je man die hier ook een nick heeft op hetzelfde topic als jij post?
Dan vind ik het geen dubbelnicken al is het dan ook hetzelfde IPadres.
woensdag 19 augustus 2015 om 09:38
quote:Nouschi schreef op 19 augustus 2015 @ 07:50:
ik snap het ook niet.
althans, die speciale sprookjesnicks niet. dat is vragen om problemen, voor je het weet zit je per ongeluk te dubbelnicken.
en daarnaast, wat een gedoe, telkens in en uitloggen. en zo lollig is het daar nou ook weer niet.
ik snap het ook niet.
althans, die speciale sprookjesnicks niet. dat is vragen om problemen, voor je het weet zit je per ongeluk te dubbelnicken.
en daarnaast, wat een gedoe, telkens in en uitloggen. en zo lollig is het daar nou ook weer niet.
woensdag 19 augustus 2015 om 10:09
Ik heb geen speciale sprookjes nick, ik heb alleen deze.
En van te voren mailen kan, maar als je dus helemaal niet dubbelnickt sta je daar niet bij stil.
En de mods kunnen beter eerst op cursus Of even een mailtje sturen.
Ik vond de overijverige Mod al een beetje raar.. maar ik zelf had meer een probleem op de manier waarop dit soort dingen gaan en vooral hoe er gecommuniceerd word als je malit. Dat was nogal onbeschoft bijzonder.
En daar is later netjes excuus voor aangeboden.
Dus wat mij betreft is het daarmee klaar.
Maar vind wel leuk dat jullie een zo meedenken en meeleven.
En van te voren mailen kan, maar als je dus helemaal niet dubbelnickt sta je daar niet bij stil.
En de mods kunnen beter eerst op cursus Of even een mailtje sturen.
Ik vond de overijverige Mod al een beetje raar.. maar ik zelf had meer een probleem op de manier waarop dit soort dingen gaan en vooral hoe er gecommuniceerd word als je malit. Dat was nogal onbeschoft bijzonder.
En daar is later netjes excuus voor aangeboden.
Dus wat mij betreft is het daarmee klaar.
Maar vind wel leuk dat jullie een zo meedenken en meeleven.
anoniem_247041 wijzigde dit bericht op 19-08-2015 10:17
Reden: ...
Reden: ...
% gewijzigd