Napraattopic deel 35
donderdag 3 september 2015 om 15:01
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 13 september 2015 om 16:08
zondag 13 september 2015 om 16:09
zondag 13 september 2015 om 16:12
zondag 13 september 2015 om 16:15
zondag 13 september 2015 om 16:58
Ik heb ook wel eens een waarschuwing gehad, omdat ik een mannelijke forummer voor ongelofelijke vuile klootzaak (ofzo) had uitgescholden, omdat ie trots toegaf z'n vrouw te dwingen tot seks, hoewel zij helemaal niet wilde, want dat was zijn recht als man/echtgenoot, en het halve topic was het roerend met 'm eens.
Je mag dus eigenlijk alles zeggen, als je maar geen scheldwoorden ofzo gebruikt. Dus ik had bvb wel mogen zeggen:
'Soms fantaseer ik wel eens dat verkrachters een enge ziekte krijgen die langzaam hun piemel van binnenuit op extreem pijnlijke wijze uitholt. Maar goed, ontopic maar weer. Wat een interessante discussie hier, zeg...'
Doe er uw voordeel mee ;-x
Je mag dus eigenlijk alles zeggen, als je maar geen scheldwoorden ofzo gebruikt. Dus ik had bvb wel mogen zeggen:
'Soms fantaseer ik wel eens dat verkrachters een enge ziekte krijgen die langzaam hun piemel van binnenuit op extreem pijnlijke wijze uitholt. Maar goed, ontopic maar weer. Wat een interessante discussie hier, zeg...'
Doe er uw voordeel mee ;-x
Occam's razor
zondag 13 september 2015 om 18:54
quote:MevrouwJack schreef op 13 september 2015 @ 18:48:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargghhhh
Zo. Dat lucht op. Ik AAAAARRRRGGGGGHHHHHH even gezellig mee. Ik wil mezelf geen veer in mijn reet steken hoor, maar volgens mij schrijf ik daar best iets zinnigs af en toe. En mevrouw doet niet eens de moeite het te lezen, want te druk met het schreeuwen tegen mensen aan wie ze een hekel heeft. Maar misschien snapt ze ook niet wat ik schrijf hoor, dat kan ook nog. Ik wou dat ik van TV kijken hield, dan ging ik nu lekker trashen.
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargghhhh
Zo. Dat lucht op. Ik AAAAARRRRGGGGGHHHHHH even gezellig mee. Ik wil mezelf geen veer in mijn reet steken hoor, maar volgens mij schrijf ik daar best iets zinnigs af en toe. En mevrouw doet niet eens de moeite het te lezen, want te druk met het schreeuwen tegen mensen aan wie ze een hekel heeft. Maar misschien snapt ze ook niet wat ik schrijf hoor, dat kan ook nog. Ik wou dat ik van TV kijken hield, dan ging ik nu lekker trashen.
zondag 13 september 2015 om 18:57
quote:Star schreef op 13 september 2015 @ 18:53:
[...]
Stinkend oppaskind?Ja, dan denk je, blijf gewoon weg. Maar ik erger me eigenlijk nog meer aan mezelf dat je dan toch mee blijft lezen en weer gaat reageren. Eigenlijk wil ik gewoon iets heul onaardigs tegen haar zeggen, maar dat schijnt niet te mogen En om nou de TO onder de negeerknop te zetten is ook zo wat
[...]
Stinkend oppaskind?Ja, dan denk je, blijf gewoon weg. Maar ik erger me eigenlijk nog meer aan mezelf dat je dan toch mee blijft lezen en weer gaat reageren. Eigenlijk wil ik gewoon iets heul onaardigs tegen haar zeggen, maar dat schijnt niet te mogen En om nou de TO onder de negeerknop te zetten is ook zo wat
Tjezus, wat vals