Napraattopic deel 35

03-09-2015 15:01 3039 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraat topic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:hatsetats schreef op 06 september 2015 @ 19:59:

Het is maar voetbal.De belangrijkste bijzaak.
quote:hatsetats schreef op 06 september 2015 @ 19:59:

Het is maar voetbal.Voor deze uitspraak is ooit een forummer gelyncht.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
quote:Alixane schreef op 06 september 2015 @ 20:01:

[...]

Voor deze uitspraak is ooit een forummer gelyncht.'Het is maar een spelletje' was dat
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 06 september 2015 @ 20:03:

[...]

'Het is maar een spelletje' was dat Die bedoel ik ja!

[...]

'Het is maar een spelletje' was dat Zo jammer, ik wilde em er net weer eens ingooien.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar

[...]

'Het is maar een spelletje' was dat Is deze leuke forummer nog in ons midden?

[...]

'Het is maar een spelletje' was dat Heb ik op FB laatst ook een keer gezegd tegen een stel mensen die verschrikkelijk boos waren over de Vreselijke Misstanden aangaande Farmville (dat ze wederrechtelijk hun paarsblauwgestreepte trompetzwaan niet hadden ontvangen, of zoiets). Nou, pek en veren waren mijn deel
Zeg hee, dat ik er niet tegen kan als mensen zeggen dat ze ergens 1000% achterstaan of dat iets voor 100000% niet deugt, zegt dat iets over mij en mijn gekheid of zijn er meer wiskundige types die daar nerveus van worden?
quote:Lady-Voldemort schreef op 06 september 2015 @ 20:24:

[...]

Heb ik op FB laatst ook een keer gezegd tegen een stel mensen die verschrikkelijk boos waren over de Vreselijke Misstanden aangaande Farmville (dat ze wederrechtelijk hun paarsblauwgestreepte trompetzwaan niet hadden ontvangen, of zoiets). Nou, pek en veren waren mijn deel

Ach.

Ik mailde een tijd serieus verontwaardigd naar zynga als mijn 'cash' verdween en kreeg dan ook cash terug en ultravriendelijke antwoorden.

Achteraf denk ik

Die mensen zullen ook wel hebben gedacht.

Het spel verdween binnen een maand, ik heb nog wat gesputterd over mijn regenboogdorp en mijn multimiljoen coins en na een cold turkey is het wat het is.
quote:Alixane schreef op 06 september 2015 @ 20:19:

[...]

Is deze leuke forummer nog in ons midden?Soms wel.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
En ik hoop zo dat dat topic over die time out en die puberdochter niet helemaal waar is. Wat een potje triestigheid.
quote:barbaracartland schreef op 06 september 2015 @ 20:39:

Zeg hee, dat ik er niet tegen kan als mensen zeggen dat ze ergens 1000% achterstaan of dat iets voor 100000% niet deugt, zegt dat iets over mij en mijn gekheid of zijn er meer wiskundige types die daar nerveus van worden?

Nee, dat ligt echt helemaal aan jou.

Ik zeg zoiets ook wel eens, maar dan express als overdrijving om een punt te maken.
quote:Honeymoonquiz schreef op 06 september 2015 @ 20:00:

[...]

De belangrijkste bijzaak.Die is mogelijk nog idioter dan 'voetbal is oorlog'.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:barbaracartland schreef op 06 september 2015 @ 20:39:

Ik word er niet nerveus van, ik vind het stompzinnig.

Maar dat is niet aardig hè.

Ik bedoel: ergens 1000% achterstaan of dat iets 100000% niet deugt, dat vind ik stompzinnig.

Niet dat je daar niet tegen kan.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:barbaracartland schreef op 06 september 2015 @ 20:42:

En ik hoop zo dat dat topic over die time out en die puberdochter niet helemaal waar is. Wat een potje triestigheid.Nou, ik snap wel dat die dochter niet op die man zit te wachten, zoals hij over haar praat hier.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 06 september 2015 @ 20:42:

[...]

Nee, dat ligt echt helemaal aan jou.

Ik zeg zoiets ook wel eens, maar dan express als overdrijving om een punt te maken.Ja, maar het kan niet. Meer dan 100% kan niet. Vliegende olifanten, puppies die glitterijsjes poepen, mannen die wakker worden en in een kever veranderd zijn, dat vind ik allemaal prima, maar er is niet meer dan 100%. Ik voel me soms net Sheldon Cooper (I'm not crazy, my mother had me tested).
quote:barbaracartland schreef op 06 september 2015 @ 20:42:

En ik hoop zo dat dat topic over die time out en die puberdochter niet helemaal waar is. Wat een potje triestigheid.

Kan maar zo.

Het is een gewild onderwerp waarover met veel emotie gesproken kan worden. (lees: rel)
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:barbaracartland schreef op 06 september 2015 @ 20:45:

[...]

Ja, maar het kan niet. Meer dan 100% kan niet. Vliegende olifanten, puppies die glitterijsjes poepen, mannen die wakker worden en in een kever veranderd zijn, dat vind ik allemaal prima, maar er is niet meer dan 100%. Ik voel me soms net Sheldon Cooper (I'm not crazy, my mother had me tested).

Haha, komt goed schatje.

Zo'n puppie die glitterijsjes poept, denk je dat ze die ook hebben die Magnum ijsjes poepen? Dat lijkt me wel wat.
Het zou voor mijn gemoedsrust echt beter zijn. Ik heb te vaak kinderen verpest en verwaarloosd zien worden door compleet onverantwoordelijke ouders/verzorgers.
En die puppies mogen poepen wat jij wilt, dat is nou juist het mooie . Dus als je zin hebt in goulash met rode kool en aardappelpuree, dan kan dat ook. Het is een heel fijne exitstrategie voor als ik verdrietig word, al klinkt het vooral gek. Voor de rest functioneer ik naar behoren.
2 keer
quote:barbaracartland schreef op 06 september 2015 @ 20:47:

Het zou voor mijn gemoedsrust echt beter zijn. Ik heb te vaak kinderen verpest en verwaarloosd zien worden door compleet onverantwoordelijke ouders/verzorgers.

Zulke verhalen lees ik hier echt regelmatig. Waarbij ik me echt afvraag hoe mensen zo egoistisch kunnen zijn of blind voor de belangen van hun kinderen.

Ik heb zelf geen kinderen, maar van sommige dingen kan zelfs ik begrijpen dat het niet goed is. Maar misschien moeten mensen hier ook wel hun gal spuwen en zijn ze irl genuanceerder en aardiger.
quote:barbaracartland schreef op 06 september 2015 @ 20:50:

En die puppies mogen poepen wat jij wilt, dat is nou juist het mooie . Dus als je zin hebt in goulash met rode kool en aardappelpuree, dan kan dat ook. Het is een heel fijne exitstrategie voor als ik verdrietig word, al klinkt het vooral gek. Voor de rest functioneer ik naar behoren.Lijkt me een prima strategie. Je zinnen verzetten met dromerijen of fantasie.
Ik krijg als ik op zondag werk een toeslag van 60% op mijn normale uurloon. Dan krijg ik dus 160% van mijn standaard loon.

Uiteraard werk ik dan ook voor de volle 160%
quote:Nouschi schreef op 06 september 2015 @ 19:06:

[...]

Turkije- Nederland

2 - 0

Live - 48'

En het werd er niet beter op. Wat een drama, zeg!

IMHO

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven