Napraattopic deel 36
maandag 14 september 2015 om 23:42
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraat topic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 23 september 2015 om 18:22
quote:Fenrir-Greyback schreef op 23 september 2015 @ 18:15:
[...]
Oh, je hebt een mening? Waar gaat die mening dan over? Ik lees alleen maar een hoop gezuig en gejammer dat 'ze' je gezuig niet op waarde weten te schatten. Maar als je echt ergens een mening over hebt, over iets belangrijks zeg maar, dan lees ik die graag.+1 Mutsen over het gedrag van anderen is nog niet meteen een interessante mening hoor
[...]
Oh, je hebt een mening? Waar gaat die mening dan over? Ik lees alleen maar een hoop gezuig en gejammer dat 'ze' je gezuig niet op waarde weten te schatten. Maar als je echt ergens een mening over hebt, over iets belangrijks zeg maar, dan lees ik die graag.+1 Mutsen over het gedrag van anderen is nog niet meteen een interessante mening hoor
Tjezus, wat vals
woensdag 23 september 2015 om 18:46
Natuurlijk is tas zwanger. [
quote]-RoseRed- schreef op 23 september 2015 @ 15:06:
Klopt geen barst van, als je het topic van gisteren er naast gaat houden van tas.
Zwanger?
Stagiare Komt weer niet opdagen
Had ze niet in een ander topic ooit gezegd dat woensdag haar vrije dag was van de kinderopvang?
Gevonden waar ze dat zei.
Tas28 in "Woedend"[/quote]
quote]-RoseRed- schreef op 23 september 2015 @ 15:06:
Klopt geen barst van, als je het topic van gisteren er naast gaat houden van tas.
Zwanger?
Stagiare Komt weer niet opdagen
Had ze niet in een ander topic ooit gezegd dat woensdag haar vrije dag was van de kinderopvang?
Gevonden waar ze dat zei.
Tas28 in "Woedend"[/quote]
woensdag 23 september 2015 om 18:48
quote:Morrigan- schreef op 23 september 2015 @ 18:44:
[...]
die stond natuurlijk al klaar he...Tuurlijk. Ze had er nog expres bij geschreven dat ze de ouders had afgebeld, omdat ze haar nest niet uit kon komen. Maar ze heeft tot nu toe bedroevend weinig reacties op haar Grote Nieuws, dus ik vrees dat het nieuwtje er een beetje af is.
[...]
die stond natuurlijk al klaar he...Tuurlijk. Ze had er nog expres bij geschreven dat ze de ouders had afgebeld, omdat ze haar nest niet uit kon komen. Maar ze heeft tot nu toe bedroevend weinig reacties op haar Grote Nieuws, dus ik vrees dat het nieuwtje er een beetje af is.
woensdag 23 september 2015 om 18:48
200 gram groenten (4 soorten) en een heel dikke gestoomde pieper.
Niet droog, maar met paraplu moet het toch lukken om even op en neer te gaan voor een toetje bij de super.
O ja, ik heb het jaar niks kopen laten schieten.
Ik begrijp nu hoe dat topic werkt. Ik hoef niet af te vallen. Ik moet soms zelfs wat bij voeden.
Ik weeg mezelf nooit. Als mijn broeken afzakken dan ga ik shoppen voor pinda's.
Ik heb zelfs mijn 5e paar sneakers gekocht dit jaar. (In de sale .... in de sale .... anders lukt het niet. Het is voor wandelen in het bos.)
Hier leer ik foute dingen.....
Ik wilde alleen even laten weten dat het daar feest is. Iemand heeft 50 weken niets gekocht.
Niet droog, maar met paraplu moet het toch lukken om even op en neer te gaan voor een toetje bij de super.
O ja, ik heb het jaar niks kopen laten schieten.
Ik begrijp nu hoe dat topic werkt. Ik hoef niet af te vallen. Ik moet soms zelfs wat bij voeden.
Ik weeg mezelf nooit. Als mijn broeken afzakken dan ga ik shoppen voor pinda's.
Ik heb zelfs mijn 5e paar sneakers gekocht dit jaar. (In de sale .... in de sale .... anders lukt het niet. Het is voor wandelen in het bos.)
Hier leer ik foute dingen.....
Ik wilde alleen even laten weten dat het daar feest is. Iemand heeft 50 weken niets gekocht.