Napraattopic deel 36

14-09-2015 23:42 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraat topic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Ik ga weer eens patat eten...sinds 2 jaar. Met een hamburger. Zojuist besteld. Ik zit de seconden te tellen.
Ik kwam thuis van mijn werk en ik rook al van verre wat ik zou gaan eten: friet. Man was pas om half twee zijn nest uit (nachtdienst gehad) en moest om vijf uur alweer op pad naar zijn werk, dus dan krijg je dat. Gelukkig vind ik friet wel lekker, en morgen ben ik vrij dus dan kan ik weer iets heel duurs gezonds klaarmaken.
quote:inkie1 schreef op 16 september 2015 @ 17:01:

Wij eten sperziebonen en 5 weken geen gekookte aardappelen gehad dus die erbij en duitse biefstuk.

hier ook!

maar dan met vage 'gehaktstaven', die niet te vreten waren, brrrr

(maar goed, ik had dan ook totaal geen trek)

@connie, je avatar doet me aan elle denken, verkeerde associatie

dat elle weer een ban heeft is niet zo raar, die kraamt echt zulke gemene dingen uit af en toe

die komt echt van een andere planeet hoor
Catacarax:
Als Elle geen chronische trol is vreet ik de hele frietpan erbij op.
quote:Nouschi schreef op 16 september 2015 @ 17:45:

Blijft lastig sarcasme hè
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 16 september 2015 @ 18:16:

Ik kwam thuis van mijn werk en ik rook al van verre wat ik zou gaan eten: friet. Man was pas om half twee zijn nest uit (nachtdienst gehad) en moest om vijf uur alweer op pad naar zijn werk, dus dan krijg je dat. Gelukkig vind ik friet wel lekker, en morgen ben ik vrij dus dan kan ik weer iets heel duurs gezonds klaarmaken.

o, zullen we hier de 'friet of patat' discussie ook nog even voeren?

ik vind friet echt een raar woord. de verbastering van frites
quote:Fenrir-Greyback schreef op 16 september 2015 @ 18:18:

Als Elle geen chronische trol is vreet ik de hele frietpan erbij op.

ik denk dat ze echt zo is.

ze schrijft letterlijk zoals ze denkt. koekoek
quote:Morrigan- schreef op 16 september 2015 @ 18:17:

[...]

hier ook!

maar dan met vage 'gehaktstaven', die niet te vreten waren, brrrr

(maar goed, ik had dan ook totaal geen trek)

@connie, je avatar doet me aan elle denken, verkeerde associatie

dat elle weer een ban heeft is niet zo raar, die kraamt echt zulke gemene dingen uit af en toe

die komt echt van een andere planeet hoor

Nou zeg :(

Ik had ook nog anderen maar die wilden gisteren allemaal niet.
Het is patat.

En ik wil een houtkachel.
quote:Nouschi schreef op 16 september 2015 @ 17:45:

Blijft lastig sarcasme hè Ik trek me niks aan van je stomme sarcasme. Ik ben nou eenmaal ziekelijk dol op gezever over eten, een aangezien ieder eettopic hier in no time verzandt tot Groepje doe ik het maar hier.
Ik zeg soms friet, soms patat, lekker makkelijk.
Zodra ik na een quoot een smiley wil plaatsen post het kreng met de mededeling " sorry, er is iets mis gegaan. Kunnen we je blij maken met een andere pagina?" *frustratiesmiley*

Ik wilde Nouschi quoten en reageren met:

*bloossmiley* hihi, nee hoor. Ik snapte je sarcasme gelijk.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
FRIET!
Patat-frites
quote:Fenrir-Greyback schreef op 16 september 2015 @ 18:20:

[...]

Ik trek me niks aan van je stomme sarcasme. Ik ben nou eenmaal ziekelijk dol op gezever over eten, een aangezien ieder eettopic hier in no time verzandt tot Groepje doe ik het maar hier.

Groot gelijk hoor.

Zit nu aan een bak vanilleyoghurt met mandarijn en cruesli.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:feow schreef op 16 september 2015 @ 18:21:

Zodra ik na een quoot een smiley wil plaatsen post het kreng met de mededeling " sorry, er is iets mis gegaan. Kunnen we je blij maken met een andere pagina?" *frustratiesmiley*

Oh dat kreeg ik dus gisteren iedere keer die melding toen ik andere avatars wilde testen.

Als ik quote en ik wil achter mijn eigen tekst een smiley plaatsen komt hij iedere keer bovenaan voor de quote.

Ook irritant.
quote:feow schreef op 16 september 2015 @ 18:21:

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Morrigan- schreef op 16 september 2015 @ 18:19:

[...]

ik denk dat ze echt zo is.

ze schrijft letterlijk zoals ze denkt. koekoekDat ze schrijft wat ze denkt vind ik juist niet koekoek. Haar mening ben ik het vaak niet mee eens, soms wel.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 16 september 2015 @ 18:20:

[...]

Ik trek me niks aan van je stomme sarcasme. Ik ben nou eenmaal ziekelijk dol op gezever over eten, een aangezien ieder eettopic hier in no time verzandt tot Groepje doe ik het maar hier.Geen groepjes hier idd.
Nu heb ik zin in patat flip. Zit ik hier met die kale sla.
quote:Fenrir-Greyback schreef op 16 september 2015 @ 18:17:

Catacarax: Einstein had gelijk!
quote:Fenrir-Greyback schreef op 16 september 2015 @ 18:21:

FRIET!
Wat is patat flip?
Ik zie op het kaartje dat ze nog niet onderweg zijn. (ik laat bewust puntjes weg, met moeite).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven