Napraattopic deel 36

14-09-2015 23:42 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraat topic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Miss-Pippilotta schreef op 18 september 2015 @ 10:59:

[...]

Precies.. Vaak is er wel bekend of het een kleine storing is of een hele grote storing en of het een uur gaat duren, een paar uur of een hele nacht.

Maar joh, er wordt hier van iets doodnormaals nu echt een heel punt gemaakt..... Vermoeiend.Leermomentje is binnen, dus wat mij betreft niet hoor
quote:Moiren_ schreef op 18 september 2015 @ 11:03:

[...]

Ik denk gewoon, O, storing. En ga wat anders doen.Ik ga een standbeeld voor je kleien.
quote:Goede-Fee schreef op 18 september 2015 @ 11:02:

En ik zag weer een zwemles topic, dus we kunnen hier zeker ook binnen een paar uur de bekende zeer vermoeiende discussie gaan verwachten? Weet je welke discussie ik al een tijd niet heb gezien? Koemelk is voor kalfjes! We zijn 'm vergeten op de agenda te zetten denk ik.
quote:MarindaH schreef op 18 september 2015 @ 11:07:

[...]

Ik ga een standbeeld voor je kleien.Doe Maar een dildo.
quote:Star schreef op 18 september 2015 @ 11:08:

[...]

Weet je welke discussie ik al een tijd niet heb gezien? Koemelk is voor kalfjes! We zijn 'm vergeten op de agenda te zetten denk ik.kun je zingen dan zing maar mee:

Melk is goed voor elk, melk is goed voor elk

maar niet voor Jan, want die plast er van

en niet voor Piet, want die lust het niet

en niet voor Tom, want die gooit het om

melk is goed voor elk, melk is goed voor elk
LOEP ME MAAR aub.
in deze tijd is het helemaal niet zo raar om via social media te melden dat je online community met een storing te maken heeft hoor.

maar inderdaad, er was nergens iets terug te vinden, want ik had ook al zitten zoeken op twitter, facebook e.d.

[...]

Weet je welke discussie ik al een tijd niet heb gezien? Koemelk is voor kalfjes! We zijn 'm vergeten op de agenda te zetten denk ik.hartgrondig eens met deze stelling.

[...]

Weet je welke discussie ik al een tijd niet heb gezien? Koemelk is voor kalfjes! We zijn 'm vergeten op de agenda te zetten denk ik.

Ow ja graag!!!

Ik heb mijn buik vol van deze ik leef nog in de 20e eeuw en dat moeten jullie ook doen.. of de ik staf wel of niet want het is wel of niet nuttig.. of zwemles is echt niet nodig en pakjes en zakjes zijn helemaal niet slecht want ik eet ze, discussie onderhand.
quote:Starshine schreef op 18 september 2015 @ 10:36:

er rollen al koppen dames

http://www.nu.nl/beurs/41 ... -vertrekt-per-direct.html
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

[...]

Weet je welke discussie ik al een tijd niet heb gezien? Koemelk is voor kalfjes! We zijn 'm vergeten op de agenda te zetten denk ik.Ik heb hem vorige week nog om de oren gehad. Kan helaas niet terugzoeken want kan niet door mijn berichten bladeren
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik heb ook even op Twitter gekeken. Maar als ik dan bijvoorbeeld het modtopic lees, denk ik alleen maar 'maak je niet zo belachelijk '.

Het forum lag er uit, er is geen zombie Apocalyps uitgebroken.
quote:Moiren_ schreef op 18 september 2015 @ 11:23:

Ik heb ook even op Twitter gekeken. Maar als ik dan bijvoorbeeld het modtopic lees, denk ik alleen maar 'maak je niet zo belachelijk '.

Het forum lag er uit, er is geen zombie Apocalyps uitgebroken.Maar ALS de zombie Apocalyps was uitgebroken hadden we het niet geweten, want ons venster op de buitenwereld was er niet.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
Solomio heeft een punt.
quote:Starshine schreef op 18 september 2015 @ 11:28:

Solomio heeft een punt.Uiteraard.
Ook nog excuses van de CommunityManager. Overdreven, vind ik echt.

Zal wel vooral moeten om de adverteerders te kunnen houden, maar man o man, het forum lag plat. En er is niet goed gecommuniceerd met de gebruikers.

Ik dacht dat ik iets teveel waarde hechtte aan het forum, want ik heb nauwelijks een leven daarnaast, maar het kan nog veel erger merk ik.
Nou ik heb hem hoor Star, duurde even pfff.

"Bovendien is het toch heel raar als je er over nadenkt dat je koemelk chemisch bewerkt tot poeder om aan een mensenbaby te geven. Een kalf heeft toch hele andere behoeften dan een baby? Ik heb een kat ook nog nooit bij een hond zien drinken. Mocht dat wel gebeuren zullen ze er vast door overleven, maar de bedoeling is het natuurlijk niet. Dus heel mooi dat het bestaat flesvoeding, maar dan wel als noodzakelijke vervanger niet als gelijkwaardige optie aandragen. "
ik werd d'r een beetje nostalgisch van hoor. Gele helmen en overweldigende belangstelling.

Maar waar ik echt mee zit is dat ik BGB al heel lang niet gelezen heb. Ik zou bijna iemand willen vragen om te googelen of alles goed met d'r is.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
quote:Nouschi schreef op 18 september 2015 @ 11:41:

"Bovendien is het toch heel raar als je er over nadenkt dat je koemelk chemisch bewerkt tot poeder om aan een mensenbaby te geven. Een kalf heeft toch hele andere behoeften dan een baby? Ik heb een kat ook nog nooit bij een hond zien drinken. Mocht dat wel gebeuren zullen ze er vast door overleven, maar de bedoeling is het natuurlijk niet. Dus heel mooi dat het bestaat flesvoeding, maar dan wel als noodzakelijke vervanger niet als gelijkwaardige optie aandragen. "
quote:missie_m schreef op 18 september 2015 @ 11:14:

[...]

kun je zingen dan zing maar mee:

Melk is goed voor elk, melk is goed voor elk

maar niet voor Jan, want die plast er van

en niet voor Piet, want die lust het niet

en niet voor Tom, want die gooit het om

melk is goed voor elk, melk is goed voor elkNooit geweten dat dit een liedje was, ken alleen die eerste twee zinnen

Het forum lag er uit, er is geen zombie Apocalyps uitgebroken.Ik heb een kuthumeur, laat me

Het forum lag er uit, er is geen zombie Apocalyps uitgebroken.De wereld vergaat de 23e pas echt..
quote:Nouschi schreef op 18 september 2015 @ 11:41:

O deze is echt?

Ik dacht even dat je zelf wat woorden bij elkaar had gegooid.
quote:rosemetijs schreef op 18 september 2015 @ 11:54:

[...]

De wereld vergaat de 23e pas echt..

Ik dacht vandaag.. vond al vervelend dat oudste dochter op schoolreis was, ga liever samen ten onder.

Maar fijn om te weten, ik hou dr woensdag wel thuis dan
quote:Star schreef op 18 september 2015 @ 11:55:

[...]

O deze is echt?

Ik dacht even dat je zelf wat woorden bij elkaar had gegooid.Veel te veel woorden joh
Ik zag gister zo'n prachtige broekrok en wilde 'm posten maar die gele helm he...Maar: komt íe:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven