Napraattopic deel 36

14-09-2015 23:42 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraat topic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Ik bekijk het zo, dit forum is voor iedereen vrij toegankelijk, waar niemand wat voor hoeft te betalen, dat er zo nu en dan een storing is, kan gebeuren, maar om er nu zo'n ophef over te maken. Kom nou er is ook nog een ander leven buiten het viva forum.

( ga weer snel bezig tot orde van de dag)
https://www.facebook.com/Vivaonline?fref=ts

Viva's FB. Waar ze hun piemelblogs spammen.
quote:Cateautje schreef op 18 september 2015 @ 10:14:

Viva heeft voor zover ik weet geen facebook.Laatste bericht daar nog geen uur geleden.
Kon ik eindelijk weer eens een keer bijtijds naar bed gisteravond. Dankzij de gele helmen.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:MarindaH schreef op 18 september 2015 @ 10:20:

[...]

Laatste bericht daar nog geen uur geleden.Ben je lekker aan het voorkauwen voor de CM? Onvoorstelbaar dat je dat soort dingen gewoon niet weet op zo'n positie.
Je zal maar CM zijn en geen idee hebben wat een community is.
quote:-RoseRed- schreef op 18 september 2015 @ 10:20:

Ik bekijk het zo, dit forum is voor iedereen vrij toegankelijk, waar niemand wat voor hoeft te betalen, dat er zo nu en dan een storing is, kan gebeuren, maar om er nu zo'n ophef over te maken. Kom nou er is ook nog een ander leven buiten het viva forum.

( ga weer snel bezig tot orde van de dag)Helemaal eens.
quote:Cateautje schreef op 18 september 2015 @ 10:26:

[...]

Helemaal eens.Ja, omdat jij de 21ste eeuw niet snapt ;)
quote:MarindaH schreef op 18 september 2015 @ 10:31:

[...]

Ja, omdat jij de 21ste eeuw niet snapt ;)Klopt hoor. Ik vond de 20ste veel leuker.
er rollen al koppen dames

http://www.nu.nl/beurs/41 ... -vertrekt-per-direct.html
Goh, toch een handige bijkomstigheid van een medische crisis in de familie, ik heb het forum gisteren helemaal niet gemist.
quote:Starshine schreef op 18 september 2015 @ 10:36:

En terecht. Het forum 12 uur uit de lucht. Tsk!!

quote:Wollstonecraft1792 schreef op 18 september 2015 @ 10:36:

Goh, toch een handige bijkomstigheid van een medische crisis in de familie, ik heb het forum gisteren helemaal niet gemist.Ik hoop dat het niet al te ernstig is en dat het weer goed komt.
quote:Starshine schreef op 18 september 2015 @ 10:36:

quote:Miss-Pippilotta schreef op 18 september 2015 @ 10:14:

[...]

Wat een onzin.. We leven juist niet meer in de middeleeuwen...

Er waren genoeg pagina's en manieren om even een kort bericht te plaatsen. Volgens mij deed de hoofdpagina van Viva het gewoon, maar Viva heeft ook Facebook en Twitter.

Juist heel raar en onprofessioneel als je daar in zo'n situatie geen bericht op plaatst!

Daar zijn die kanalen óók voor he?! Om te communiceren met je gebruikers.....Je kon toch zelf wel verzinnen dat er een storing was?
quote:Solomio schreef op 18 september 2015 @ 10:23:

Kon ik eindelijk weer eens een keer bijtijds naar bed gisteravond. Dankzij de gele helmen.Ik lag ook vroeg onder de wol. Was ook eens best lekker.
quote:Cateautje schreef op 18 september 2015 @ 10:38:

[...]

Ik hoop dat het niet al te ernstig is en dat het weer goed komt.Het komt naar verwachting weer helemaal goed, gelukkig. Het is schrikken om te zien hoe kwetsbaar je dierbaren zijn.
quote:Moiren_ schreef op 18 september 2015 @ 10:46:

[...]

Je kon toch zelf wel verzinnen dat er een storing was?Ja, dat kan je ook als de trein uren stilstaat. En tóch willen mensen dan weten wat er aan de hand is. Of blijf jij gewoon uren zitten, zonder gedachten daarover?
quote:Fenrir-Greyback schreef op 17 september 2015 @ 13:39:

[afbeelding]Wow FG, waar heb jij je glazen bol gekocht zodat je deze huge storing al zo lang van te voren zag aankomen?
quote:MarindaH schreef op 18 september 2015 @ 10:53:

[...]

Ja, dat kan je ook als de trein uren stilstaat. En tóch willen mensen dan weten wat er aan de hand is. Of blijf jij gewoon uren zitten, zonder gedachten daarover?

Precies.. Vaak is er wel bekend of het een kleine storing is of een hele grote storing en of het een uur gaat duren, een paar uur of een hele nacht.

Maar joh, er wordt hier van iets doodnormaals nu echt een heel punt gemaakt..... Vermoeiend.
quote:MarindaH schreef op 18 september 2015 @ 10:11:

[...]

Hoeveel keer nog?Nou inderdaad zeg.
Ik was druk met concertkaarten scoren en gisteren met netflixen en het is gratis dus ach. Maar een berichtje op de frontpage van Viva site, FB of twitter had best gekund lijkt me.

Ook niet vreselijk als ze dat niet doen maar het had wel gekund. Wat heb je aan social media en een website als je zulke dingen er dan niet even op post.
En ik zag weer een zwemles topic, dus we kunnen hier zeker ook binnen een paar uur de bekende zeer vermoeiende discussie gaan verwachten?
quote:MarindaH schreef op 18 september 2015 @ 10:53:

[...]

Ja, dat kan je ook als de trein uren stilstaat. En tóch willen mensen dan weten wat er aan de hand is. Of blijf jij gewoon uren zitten, zonder gedachten daarover?Ik denk gewoon, O, storing. En ga wat anders doen.
quote:prada schreef op 18 september 2015 @ 10:53:

[...]

Wow FG, waar heb jij je glazen bol gekocht zodat je deze huge storing al zo lang van te voren zag aankomen?
LOEP ME MAAR aub.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven