Napraattopic deel 36

14-09-2015 23:42 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraat topic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:hatsetats schreef op 19 september 2015 @ 15:06:

[...]

O sorry Geen sorry geldt natuurlijk ook voor jou .
quote:MevrouwJack schreef op 19 september 2015 @ 15:08:

Ik ga zo boodschappen doen, wat is het allerlekkerste toetje dat jullie kunnen bedenken? Moet wel enigszins geschikt zijn voor 1 persoon, geen hele taart ofzo Ik ben een beetje verslaafd aan:

Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:MevrouwJack schreef op 19 september 2015 @ 15:08:

Ik ga zo boodschappen doen, wat is het allerlekkerste toetje dat jullie kunnen bedenken? Moet wel enigszins geschikt zijn voor 1 persoon, geen hele taart ofzo Crème brulée .
quote:KiaOraHoi schreef op 19 september 2015 @ 15:11:

[...]

Crème brulée .

Hoe weet jij dat dat mijn lievelingstoetje is

Maar wil nu wat anders
Tjezus, wat vals
quote:Morrigan- schreef op 19 september 2015 @ 14:56:

[...]

tja, dat vermoeden sprak ik een paar pagina's geleden al uit.

ik geloof er al een tijdje geen bal meer van.

maar ze houdt de gemoederen wel lekker bezig Geen idee of ze loopt te trollen, er zijn mensen die kortzichtig denken en zeer onhandig impulsief zijn. Dat niet alles klopt wat ze schrijft is denk ik wel zo maar of ze compleet alles verzint weet ik niet . Ik voel nooit zo de behoefte om me serieus te mengen in dit soort topics, zoals Kia wel doet. ( niets ten nadele van Kia trouwens)
Je bent zelf een theepot
quote:MevrouwJack schreef op 19 september 2015 @ 15:14:

[...]

Hoe weet jij dat dat mijn lievelingstoetje is

Maar wil nu wat anders

Tiramisu?
quote:KiaOraHoi schreef op 19 september 2015 @ 15:18:

[...]

Tiramisu?Oe ik heb nog een receptje voor een 'zomertiramisu' (lange vingers, cointreau, vanillevla, kwark, mandarijntjes). Is een idee!
Tjezus, wat vals
quote:Moiren_ schreef op 19 september 2015 @ 14:01:

[...]

Ik vind dat echt bizar. Als ik ooit zo dom zou zijn om in de schulden te komen, dan zou ik er toch alles aan doen om er zo snel mogelijk uit te komen. En dan niet nog een hond en een kind (die zat ook in de planning toch?) nemen.Ja ze wil inderdaad ook een kind er bij..
quote:SuzanneSuus schreef op 19 september 2015 @ 15:14:

[...]

Geen idee of ze loopt te trollen, er zijn mensen die kortzichtig denken en zeer onhandig impulsief zijn. Dat niet alles klopt wat ze schrijft is denk ik wel zo maar of ze compleet alles verzint weet ik niet . Ik voel nooit zo de behoefte om me serieus te mengen in dit soort topics, zoals Kia wel doet. ( niets ten nadele van Kia trouwens)

Ach ik hoop altijd maar dat ze ooit op een punt in haar leven het stemmetje gaat horen van één van ons. En haar dat gaat weerhouden van die ene keuze met desastreuze gevolgen.

En daarnaast vind ik haar aangebrande reacties altijd wel vermakelijk .
quote:MevrouwJack schreef op 19 september 2015 @ 15:21:

[...]

Oe ik heb nog een receptje voor een 'zomertiramisu' (lange vingers, cointreau, vanillevla, kwark, mandarijntjes). Is een idee! Klinkt heerlijk! En nu heb ik zin in Tiramisu!
Ik ga straks nasi maken. En ik moet nog ff dweilen. En douchen. Maar eerst mn omelet laten zakken.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET

[...]

Geen idee of ze loopt te trollen, er zijn mensen die kortzichtig denken en zeer onhandig impulsief zijn. Dat niet alles klopt wat ze schrijft is denk ik wel zo maar of ze compleet alles verzint weet ik niet . Ik voel nooit zo de behoefte om me serieus te mengen in dit soort topics, zoals Kia wel doet. ( niets ten nadele van Kia trouwens)

Probeer het ook steeds, heb ik bij Mwa ook gedaan in dat Moderator topic. Heeft wel geholpen....heel kort maar want ze is geloof ik alweer geanonimiseerd ook.

Denk ook niet echt dat ze aan het trollen is, maar ze heeft wel een verdomd kort lontje. Ze zou zo in een Sire campagne kunnen.
Wij gaan aan de spare ribs, ze hadden op de BBQ gemoeten maar het is geen bbq weer meer.

[...]

Geen idee of ze loopt te trollen, er zijn mensen die kortzichtig denken en zeer onhandig impulsief zijn. Dat niet alles klopt wat ze schrijft is denk ik wel zo maar of ze compleet alles verzint weet ik niet . Ik voel nooit zo de behoefte om me serieus te mengen in dit soort topics, zoals Kia wel doet. ( niets ten nadele van Kia trouwens)Het doet me iig heel erg aan mijn lvg cliënten denken
quote:hatsetats schreef op 19 september 2015 @ 15:24:

Ik ga straks nasi maken. En ik moet nog ff dweilen. En douchen. Maar eerst mn omelet laten zakken.

Oeh, lekker! Die nasi dan hè.

Hier wordt het een boeren omelet op brood. Ook lekker.
quote:-RoseRed- schreef op 19 september 2015 @ 15:25:

Wij gaan aan de spare ribs, ze hadden op de BBQ gemoeten maar het is geen bbq weer meer.Buiten bakken, binnen opeten?
Ik eet weer geen volwaardige maaltijd

Turks brood, humus, avocadospread, olijven, tomatenfèta, gevulde rode pepertjes en een stukje baklava toe.

En morgen eet ik een hartige taart. Weer niet volwaardig
quote:Moiren_ schreef op 19 september 2015 @ 15:26:

[...]

Het doet me iig heel erg aan mijn lvg cliënten denken Dat gevoel bekroop mij ook, maar ja, als ze gastouder is...
Tjezus, wat vals
quote:MevrouwJack schreef op 19 september 2015 @ 15:28:

[...]

Dat gevoel bekroop mij ook, maar ja, als ze gastouder is...Niveau 2, daar komen sommigen van mijn lvg'ers ook terecht.
quote:KiaOraHoi schreef op 19 september 2015 @ 15:24:

[...]

Klinkt heerlijk! En nu heb ik zin in Tiramisu!Graag gedaan
Tjezus, wat vals
quote:MevrouwJack schreef op 19 september 2015 @ 15:28:

[...]

Dat gevoel bekroop mij ook, maar ja, als ze gastouder is...Kan hoor als je hoog functionerend bent. Dan kun je prima een niveau 2 diploma behalen.
quote:KiaOraHoi schreef op 19 september 2015 @ 15:34:

[...]

Kan hoor als je hoog functionerend bent. Dan kun je prima een niveau 2 diploma behalen.O dat wist ik niet
Tjezus, wat vals
quote:Grobbekuiken schreef op 19 september 2015 @ 15:27:

[...]

Buiten bakken, binnen opeten?Wij doen het ook wel eens op deze manier. In kleinere porties dan

http://nl.wikihow.com/Spareribs-in-de-oven-bereiden

Met gebakken aardappeltjes er bij.
quote:MevrouwJack schreef op 19 september 2015 @ 15:37:

[...]

O dat wist ik nietHet is een ingewikkeld verhaal maar heeft te maken met vloeibare en gekristalliseerde intelligentie en welke sterker ontwikkeld is. Dus leer je bijvoorbeeld doordat het je wordt voorgedaan of juist door lezen en zelf verbanden leggen. Daardoor zal de ene persoon wel een diploma kunnen halen en de ander niet.
Wij doen het ook nog wel eens zo. Vind ze ook prima smaken uit de oven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven