Napraattopic deel 39
maandag 19 oktober 2015 om 12:14
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 26 oktober 2015 om 23:38
quote:Goede-Fee schreef op 26 oktober 2015 @ 23:32:
[...]
Heb je het over je eigen reacties op alles wat ik zeg?
Precies deze reactie verwachtte ik..
Alsmaar klagen over het gedrag van anderen. Maar zelf dooretteren.
Bespaar je de reactie.. Want zolang anderen je niet quoten zal ik ze niet meer lezen.
[...]
Heb je het over je eigen reacties op alles wat ik zeg?
Precies deze reactie verwachtte ik..
Alsmaar klagen over het gedrag van anderen. Maar zelf dooretteren.
Bespaar je de reactie.. Want zolang anderen je niet quoten zal ik ze niet meer lezen.
maandag 26 oktober 2015 om 23:39
quote:Amaqanda schreef op 26 oktober 2015 @ 23:38:
[...]
Matthijs is beter, dus dat is al goed.
De vraag: ik niet begrijp.De vraag is: wat bedoel je met dat ik de overtreffende trap ben. En ik denk dat het geen compliment was.
[...]
Matthijs is beter, dus dat is al goed.
De vraag: ik niet begrijp.De vraag is: wat bedoel je met dat ik de overtreffende trap ben. En ik denk dat het geen compliment was.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
maandag 26 oktober 2015 om 23:40
maandag 26 oktober 2015 om 23:40
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 26 oktober 2015 @ 23:22:
[...]
Ja maar, je bent zooooooo knap, ik kon het niet laten om de rest van de wereld mee te laten genieten. Het is net als met een schilderij van Van Gogh of Caravaggio, dat hang je ook niet in de kelder.
Ik hang liever helemaal niet..
Maar tegen zoveel vleierij kan ik niet op
[...]
Ja maar, je bent zooooooo knap, ik kon het niet laten om de rest van de wereld mee te laten genieten. Het is net als met een schilderij van Van Gogh of Caravaggio, dat hang je ook niet in de kelder.
Ik hang liever helemaal niet..
Maar tegen zoveel vleierij kan ik niet op
maandag 26 oktober 2015 om 23:43
maandag 26 oktober 2015 om 23:45
maandag 26 oktober 2015 om 23:47
quote:DorothyParker schreef op 26 oktober 2015 @ 23:35:
[...]
Wat is nu eigenlijk je probleem? Corona weet niets. Waarom reageer je zo vijandig tegen hem?.
Zeg!! Ik weet niks?? En bedankt he !!
En verder.. Laat maar gaan joh. Mensen die stom of irritant of vervelend zijn. Daar is de negeerknop voor.
Zit hier voor de lol, ontspanning en discussies. Hoef het ook totaal niet met iedereen eens te zijn. Maar ik ga me echt niet ergeren aan virtuele mensen.
[...]
Wat is nu eigenlijk je probleem? Corona weet niets. Waarom reageer je zo vijandig tegen hem?.
En verder.. Laat maar gaan joh. Mensen die stom of irritant of vervelend zijn. Daar is de negeerknop voor.
Zit hier voor de lol, ontspanning en discussies. Hoef het ook totaal niet met iedereen eens te zijn. Maar ik ga me echt niet ergeren aan virtuele mensen.
maandag 26 oktober 2015 om 23:52
quote:dadelduifje schreef op 26 oktober 2015 @ 23:48:
[...]
Nu weet ik het nog niet. Zal wel komen doordat ik jouw naam associeer met Armand ( of is dat ook geen man )Armand is een man. Dat is de broer van onze gewaardeerde forummer Amand. Helaas forumt Armand zelf niet.
[...]
Nu weet ik het nog niet. Zal wel komen doordat ik jouw naam associeer met Armand ( of is dat ook geen man )Armand is een man. Dat is de broer van onze gewaardeerde forummer Amand. Helaas forumt Armand zelf niet.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
maandag 26 oktober 2015 om 23:54
quote:doornroosje9 schreef op 26 oktober 2015 @ 23:37:
Dottie, laat gaan, echt.
Wil ik doen.
Maar wat verder?
Ik mag hier niet meer posten? En waarom?
Waarom branden ze Corona meteen af? Want dat vind ik nu ook heel zielig. Die weet nergens van. Krijgt hij nu een verontschuldiging?
Waarom krijg ik nu eigenlijk gezeik? Omdat ik geen ban kreeg?
Serieus: wat is dit gezeik?
Ik vind dit heel oneerlijk. Ik heb nooit moeilijk gedaan. En Napraat is niet jullie eigendom. Ik heb ergens moeite mee en moet hier ook gewoon kunnen posten. En val mij dan aan, niet onschuldige posters die van niets weten!
Dottie, laat gaan, echt.
Wil ik doen.
Maar wat verder?
Ik mag hier niet meer posten? En waarom?
Waarom branden ze Corona meteen af? Want dat vind ik nu ook heel zielig. Die weet nergens van. Krijgt hij nu een verontschuldiging?
Waarom krijg ik nu eigenlijk gezeik? Omdat ik geen ban kreeg?
Serieus: wat is dit gezeik?
Ik vind dit heel oneerlijk. Ik heb nooit moeilijk gedaan. En Napraat is niet jullie eigendom. Ik heb ergens moeite mee en moet hier ook gewoon kunnen posten. En val mij dan aan, niet onschuldige posters die van niets weten!
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
maandag 26 oktober 2015 om 23:56
quote:Corona67 schreef op 26 oktober 2015 @ 23:47:
[...]
Lieverd, ik zit hier al veel langer.
En had eerlijk gezegd nooit verwacht dat ik me hier moest gaan verdedigen.
[...]
Lieverd, ik zit hier al veel langer.
En had eerlijk gezegd nooit verwacht dat ik me hier moest gaan verdedigen.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.