Napraattopic deel 39
maandag 19 oktober 2015 om 12:14
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 27 oktober 2015 om 00:02
quote:DorothyParker schreef op 26 oktober 2015 @ 23:54:
[...]
Wil ik doen.
Maar wat verder?
Ik mag hier niet meer posten? En waarom?
Waarom branden ze Corona meteen af? Want dat vind ik nu ook heel zielig. Die weet nergens van. Krijgt hij nu een verontschuldiging?
Waarom krijg ik nu eigenlijk gezeik? Omdat ik geen ban kreeg?
Serieus: wat is dit gezeik?
Ik vind dit heel oneerlijk. Ik heb nooit moeilijk gedaan. En Napraat is niet jullie eigendom. Ik heb ergens moeite mee en moet hier ook gewoon kunnen posten. En val mij dan aan, niet onschuldige posters die van niets weten!Rustig maar joh. Niemand zegt dat je hier niet mag posten. Iedereen mag dat. Van wie krijg je dan gezeik? En ik denk dat Corona niet zielig is hoor. Er is toch niets gebeurd?
[...]
Wil ik doen.
Maar wat verder?
Waarom branden ze Corona meteen af? Want dat vind ik nu ook heel zielig. Die weet nergens van. Krijgt hij nu een verontschuldiging?
Ik vind dit heel oneerlijk. Ik heb nooit moeilijk gedaan. En Napraat is niet jullie eigendom. Ik heb ergens moeite mee en moet hier ook gewoon kunnen posten. En val mij dan aan, niet onschuldige posters die van niets weten!Rustig maar joh. Niemand zegt dat je hier niet mag posten. Iedereen mag dat. Van wie krijg je dan gezeik? En ik denk dat Corona niet zielig is hoor. Er is toch niets gebeurd?
dinsdag 27 oktober 2015 om 00:07
dinsdag 27 oktober 2015 om 00:08
quote:doornroosje9 schreef op 27 oktober 2015 @ 00:05:
Een met Co, Dot, negeren. Is het toch allemaal niet waard?
Wat moet ze negeren dan?
Ik zie alleen maar dot die dingen ziet die er niet zijn en overtrokken reageert op een paar mensen die zeggen dat ze ook best wel een beetje aan het provoceren was/is.
Totaal uit zijn verband gerukt wat mij betreft.
Een met Co, Dot, negeren. Is het toch allemaal niet waard?
Wat moet ze negeren dan?
Ik zie alleen maar dot die dingen ziet die er niet zijn en overtrokken reageert op een paar mensen die zeggen dat ze ook best wel een beetje aan het provoceren was/is.
dinsdag 27 oktober 2015 om 00:11
quote:Amaqanda schreef op 27 oktober 2015 @ 00:08:
[...]
Wat moet ze negeren dan?
Je hebt helemaal gelijk.
Nog een veertje nodig?
[...]
Wat moet ze negeren dan?
Je hebt helemaal gelijk.
Nog een veertje nodig?
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
dinsdag 27 oktober 2015 om 00:16
quote:DorothyParker schreef op 26 oktober 2015 @ 23:54:
[...]
Wil ik doen.
Maar wat verder?
Ik vind dit heel oneerlijk. Ik heb nooit moeilijk gedaan. En Napraat is niet jullie eigendom. Ik heb ergens moeite mee en moet hier ook gewoon kunnen posten. En val mij dan aan, niet onschuldige posters die van niets weten!Echt drama gedoe van je, iedereen houd bewust al op met reageren op je en maar door gaan en maar doorgaan, hier op Tas haar topic en in het modtopic. Stop gewoon. Ga lekker slapen en laat het gaan.
[...]
Wil ik doen.
Maar wat verder?
Ik vind dit heel oneerlijk. Ik heb nooit moeilijk gedaan. En Napraat is niet jullie eigendom. Ik heb ergens moeite mee en moet hier ook gewoon kunnen posten. En val mij dan aan, niet onschuldige posters die van niets weten!Echt drama gedoe van je, iedereen houd bewust al op met reageren op je en maar door gaan en maar doorgaan, hier op Tas haar topic en in het modtopic. Stop gewoon. Ga lekker slapen en laat het gaan.